Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 september, 2006 at 13:10 #956253Anonym anvandareMember
ta de nu lungt Frida så du inte bränner ut dig! långt kvar till lucia du var ju redan bra form innan dieten o gått ner så mkt redan låter lite väll mkt redan?
~Frida~ wrote:65.2kg i morse… 70kg vid dietstart och jag har ändå tom fuskat en del denna månad 😮 Jag är livrädd att det är muskler jag tappar!!Forts på dagens träning; Rygg (skippade marklyft och stångrodd 😥 körde istället smala och breda latsdrag, chins, Compound Row, SuperPullover-1 1/2 set, sen protesterade ryggen lite så jag avbröt. Sittande rodd-utan att tippa fram i höft.)
Cardio: 400 kcal (trappmaskin, 37 min)13 september, 2006 at 22:08 #956254Anonym anvandareMemberFan, nästan sugen på att dra på Lucia! Kanske ja gör t.om!
Flera från mitt gym som ska tävla också..
14 september, 2006 at 07:44 #956255Anonym anvandareMemberGRATTIS Frida!
Vilken fin ring!
Så länge du inte känner dig trött eller sliten och styrkan/trycket i musklerna finns när du tränar så tror jag inte det är någon fara med att du bränner ut dig.
Om du ligger bra till nu så kan du ta det lite lugnare med viktnedgången senare när det inte finns så mycket kvar att ta av och du börjar känna dig riktigt sliten.
Kul i alla fall att dieten går så bra för dig, hoppas att du blir bättre i ryggen också.
Ha de gött!14 september, 2006 at 07:48 #956256Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:jag tror en film e på väg uppJAAAAAAAAA
14 september, 2006 at 08:53 #956257Anonym anvandareMemberFrida vill ha Justin Timberlake / Sexy Back som musik. Dessvärre ger hans resonansfria röst och plast-koreograferade sexualitet mig rent obehagliga känslor. I stället ligger ligger Rhoff / Trop Dangereux i bakgrunden som bättre fångar Fridas personlighet. Se speciellt halvägs in i filmen; det sista repet på hantelpressarna, så förstår ni nog vad jag menar?!
Det ser, av klippen, ut som vi kör fler reps än vad vi gör. Vi ligger helst under 8 reps, ända ned mot 3-4. I snedbänk i filmen ser vi resultatet av ett sporadiskt samtränande. Frida är osäker på vikten och får ut en halvtimmes stångpump innan både hon och jag tröttnar på eländet.
På slutet kör vi dips som Frida har lite för upprät hållning i (Classic) för att ta hårt på ett vältränat bröst. (Kom ihåg att ingen av övningarna i någon film har ännu tränats ens 10 ggr av Frida vilket innebär att hon inte ens är banad i rörelserna. Allt går på kroppskänsla, vilja och grunder i maskinträning.) Första gången vi talade med varandra så hade vi båda ett par stadiga viktplattor hängande runt midjan medan vi avlöste varandra i dipsracket. Såg hur kul ut som helst.
Den som kan namnge vem som sjunger i slutet kommer att få en burk ON’s 100% Cassein av mig i valfri smak.Varsågoda
[youtube=GLoA7rA64oI]
Lizard
14 september, 2006 at 09:11 #956258Anonym anvandareMemberDet var en jäkel att vara stark då…..imonerande.:up:
14 september, 2006 at 09:13 #956259Anonym anvandareMember:up:
14 september, 2006 at 09:54 #956260Anonym anvandareMemberJädrigt stabila pressar! Bänk-SM nästa?
Kan det vara Mississippi Fred McDowell. Vild gissning dock…
14 september, 2006 at 09:56 #956261Anonym anvandareMemberJay wrote:Jädrigt stabila pressar! Bänk-SM nästa?Kan det vara Mississippi Fred McDowell. Vild gissning dock…
Nope. Men i rätt riktning
14 september, 2006 at 14:31 #956262Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Quote:Citat:
Ursprungligen postat av Jay
Jädrigt stabila pressar! Bänk-SM nästa?SM i Bänk med Långa Naglar och Diamantring? LNDB-SM?!
:p
14 september, 2006 at 16:53 #956263Anonym anvandareMemberTyckte jag kännde igen dig! Har inte du gjort någon slags praktik i Haninge? Föresten ser du skitbra ut! Kommer och klollar i december och håller tummarna för dig!
/Linda
14 september, 2006 at 18:12 #956264Anonym anvandareMemberyo byter du solarierör?:p duktig flicka :nod
15 september, 2006 at 08:33 #956265Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:
Jag jobbade på Nautilus Torvalla (& som simlärare/badmästare) ett tag. Linda som är modell i Fitness mag lite då&då samt i deras träningsdagbok? har du gjort debut ännu? Ps.Du är alltid jättefin i Fitness (om det nu är den Linda jag tänker på 😮 )Det är helt rätt Lindu du tänker på 😮 Att du kommer ihåg mig då…
Har själv planer på att vara med i december 2007, AF helst. Får se bara om min rätt så nyopererade axel håller. Men det går uppåt nu och jag kör för fullt. Ses i Göteborg då :emo-thumbKör så det ryker! :emo-thumb
15 september, 2006 at 08:36 #956266Anonym anvandareMemberMorrn tjejen..
Hoppas det går bra på morgonpromenaden.
Kör du varje morgon nu?Jag tycker du är jättefin i kort hår[/b]
Håller kollen här igen. Roligt att ha hittat tillbaka & jag bland många andra ser grymt mycket fram emot dec..
Keep up nu och hoppas du håller dig symptomfri (ickeont)
Ha en nice helg//
15 september, 2006 at 09:03 #956267Anonym anvandareMemberHej Hopp!!
Måste få fråga: Vad är BJJ-pass för något?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.