December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 704 total)
  • Author

Hej cheffen! Skönt att läsa att det går bra för dig.

Vi går ju om varann på gymmet nuförtiden.. saknar dig! :(

Nu har mamsen åkt hem. Vi har varit på ABS-utbildning, ätit ute, gått på bio, shoppat plus att vi har tränat VARJE dag! :emo-thumb
    I onsdag var det ABS och idag skicka jag in mamma på 90 minuters yoga :p Vi trodde det var PUMP så jag var tvungen att övertala henne att våga prova yoga. ”Instruktören heter Lasse och är gammal bodybuilder, en riktig snygging” ;)

Du, vi måste hitta på nåt snart. Ätardag på grönan nästa helg? Inga karuseller, bara sockervadd!!

Tarmax wrote:
    Det vet väl alla att det är Bukka White som sjunger på slutet av videon…

!

*uppriktigt imponerad*

Av en händelse eller av intresse?

Lizard

Lizard wrote:
    !

*uppriktigt imponerad*

Av en händelse eller av intresse?

Lizard

Jag är också impad – givetvis försökte jag själv fuska genom att lyssna på texten och sedan googla. Problemet var bara att det var så svårt att höra vad han sjöng. Jag hittade inget mao:(

Andreas Guiance wrote:
    Jag är också impad – givetvis försökte jag själv fuska genom att lyssna på texten och sedan googla. Problemet var bara att det var så svårt att höra vad han sjöng. Jag hittade inget mao:(

Född i början av förra århundradet (ingen tycks veta riktigt när och var), son till en sjungande rallare till farsa och en prästdotter till morsa. Drev runt som diversearbetare och party-musiker innan han blev idrottsman(!); baseball och boxning där han utmärkte sig med att boxas som han spelade. Röjigt, rått och vildsint. Allt som gicka att leva på levdes på och Bukkas historia är inte särdeles unik för den tidens svarta amerikaner. Utan Bukka och hans gelikar så hade inte Elvis, Beatles eller Rolling Stones funnit. Hade inte de funnits hade inte Ozzy, TuPac eller Christer Sjögren (var tvungen att ta med honom – whatever floats your boat) funnits. I alla fall inte i egenskap av musiker.

Lizard

Hej Frida!
    Kollade din grymma film o dina bilder tur att jag inte ska tävla i år jag har massa att ta igen nu blev jag supperpeppad och ska genast dra t gymmet imorrn. Skitfina bilder oxå grym kropp :emo-thumb och jättefina ögon.
    kram

bra form frida! inte behöver du oroa dig för december inte! tänker du köra eller du får känna dig för med tanke på ryggen?

bra axlar i dubbel bicce posen :)

Nu har jag oxå hittat bilderna- Bra framsteg! Du ser mycket större ut när du slår byggarposer ;)

ps. vi hoppar grönan, jag vågar nog ändå inte ha nån mer ätardag men tanke på alla kilon jag har kvar.. ses på gymmet hårding!

tack ska du ha! :)

Vore skoj& få se lite nya bilder:nod :up:

Håller med :)

Ja vafan, keep on spotting ut bilder liksom bah

Såg dina bilder – riktigt fin form!!:emo-thumb :nod

~Frida~ wrote:
    Ännu nyare än de på sida 102? De e ju sen i fredags eller nåt

😮 Hade visst missat det..URsnygga bilder fö;) Vill ha din fina mage :nod :(

Dagsformen Frida…..skisnyggt! :p Grym mage, perkfekta axlar (vill haaaaa), smal midja, snygga ben….grym brud helt enkelt :up: Du ligger nog riktigt bra till infor FF. Det har ska bli riktigt kul att folja :pop:

Bilder på Frida kommer så fort jag har lust och tid *fjäsk hjälper*

För er som inte kan hålla er från Fridas body-shots finns hon nu som stand in för Anna Carin Olofsson, skidskyttemästarinnan på följande länk:

[http://www.minosel.se/ http://www.minosel.se/%5D

Gå in på ”Formtopp med Anna Carin” och se Frida dansa framför era ögon :)

Där kan ni dessutom hitta en kalorikalkylator (”Hälsokalkylatorn”) som, till skillnad från de gängse, visar en genomsnittlig förbrukning baserad på hela veckans aktiviteter. Annars har ju problemet med kalkylatorer varit att de visat en enskild dag och vi som tränar har svårt att välja vilken; ”Träningsdag eller inte träningsdag? Bendag eller armdag? Body Combat eller Yoga?”. Nu kan du fylla i alla dagar i veckan och få fram din dygns-snittförbrukning.

Enjoy.

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.