December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 704 total)
  • Author

Vet du en sak! Jag VILADE faktiskt idag ;) Inte ens en promenad!

Blev lite shopping för mig oxå, kunde inte hålla mig :| Den där förvaringsbutiken Granit i Sickla har bara för coola saker.

Jo förresten, jag har köpt en ”tjejgrej” idag ;) När vill du tjeja till mig igen? Är ledig på Torsdag :)

ps. det såg BRA ut idag på gymmet.

Fan vilket pass Frida!!:buttrock:
    Hoppas kunna behålla vikterna på samma sätt som du när min fett% blir lägre..
    Du är grym!:emo-thumb

Jäklans bra form redan!
    Du ger nog dina medtävlande ångest och panik med dina bilder.
    Inte nog med att du snart är helt genomskinlig i skinnet du är fortfarande grymt stark :worship:

Ja, jag är glad att jag inte gör min debut samtidigt som dig Frida!! Det ser verkligen jättesnyggt ut. ;) Och fortfarande stark som en oxe!! :bb:

Hej! Kul& förlja din jornal:nod Är det en liten kise-bebis du ska hämta?Vilken sort? Hoppas på bilder när du hämtat lill-knytet;)

~Frida~ wrote:
    Näe ingen kisse, jag ska kanske få en alldeles egen liten Boxer-prinsessa ;) Har fjärilar i hela magen, ska ut med storhundarna nu sen bär det av mot E-tuna och ”granskning” för att se om vi är värdiga denna lilla varelse ;) Lovar lägga upp bilder om hon blir vår!

Håller då tummarna för att voffisen blir er! Vilken färgteckning?

Frida G wrote:
    Håller då tummarna för att voffisen blir er! Vilken färgteckning?

DET är ingen som vet. Vad som däremot är troligt är att det blir ett särdeles ömkligt exemplar som med all sannolikhet hade slutat sina dagar på Laboratoriet om jag känner Frida rätt. Frida har en fördragsamhet mot just överblivna, övergivna djur som de flesta andra finner svårt att älska. *kommer att tänka på varför vi umgås…och blir lite orolig…*

Lizard

Lizard wrote:
    DET är ingen som vet. Vad som däremot är troligt är att det blir ett särdeles ömkligt exemplar som med all sannolikhet hade slutat sina dagar på Laboratoriet om jag känner Frida rätt. Frida har en fördragsamhet mot just överblivna, övergivna djur som de flesta andra finner svårt att älska. *kommer att tänka på varför vi umgås…och blir lite orolig…*

Lizard

Du lär väl knappast ha ngt att vara orolig över med tanke på att hon verkar ha så stort hjärta 👿 Håller tummarna som sagt för att allt går som hon/ni önskar..

Klart du inte kan. Hon var jättefin. Hur gammal är hon?

Näää gud vilken sötnos;)
    Vad heter hon? *nyfiken*

Förjävla söta vovar där. Se till att ge dem mycket käk så dem inte blir katabola etc

Hälsning djurvännen clyde :)

~Frida~ wrote:

Minna: Hon heter Valsängens Rubin. Men hon lyssnar till ”Bina”. Hon är världens underbaraste boxertjej ;) Tillsammans ska vi promma, spåra och springa en massa ;)

Bra kompis på morgon promenaderna:emo-thumb
    Har ju min lilla sessa här hemma som motiverar mig nu att gå och gå tidigt på morgonen! Hundar är bara för härliga!
    Lycka till med henne!

Vilken kanon fin liten boxer. Du har gjort ditt livs bästa val av ras!
    Nu lär du har fullt upp med massa kul bus.
    Lycka till!
    Anna

Vi kan alla se fram emot ännu fler skobyten i mellan filmerna framöver. Valpar har förmågan att tugga i sig dojjor, i synnerhet gympadojjor och förbryllande nog de dyraste först.

Vad säger ni köra Body-medlemmar; ska vi starta en betting tråd på hur många skor som går åt fram till Frida tävlar..?
    :nod

Lizard

Vilka sötnosar! ;)

Ha en fin helg med vovven!

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.