Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 september, 2006 at 19:49 #956328Anonym anvandareMember
Vet du en sak! Jag VILADE faktiskt idag Inte ens en promenad!
Blev lite shopping för mig oxå, kunde inte hålla mig Den där förvaringsbutiken Granit i Sickla har bara för coola saker.
Jo förresten, jag har köpt en ”tjejgrej” idag När vill du tjeja till mig igen? Är ledig på Torsdag
ps. det såg BRA ut idag på gymmet.
27 september, 2006 at 12:27 #956329Anonym anvandareMemberFan vilket pass Frida!!:buttrock:
Hoppas kunna behålla vikterna på samma sätt som du när min fett% blir lägre..
Du är grym!:emo-thumb28 september, 2006 at 08:14 #956330Anonym anvandareMemberJäklans bra form redan!
Du ger nog dina medtävlande ångest och panik med dina bilder.
Inte nog med att du snart är helt genomskinlig i skinnet du är fortfarande grymt stark :worship:28 september, 2006 at 15:41 #956331Anonym anvandareMemberJa, jag är glad att jag inte gör min debut samtidigt som dig Frida!! Det ser verkligen jättesnyggt ut. Och fortfarande stark som en oxe!! :bb:
29 september, 2006 at 08:09 #956332Anonym anvandareMemberHej! Kul& förlja din jornal:nod Är det en liten kise-bebis du ska hämta?Vilken sort? Hoppas på bilder när du hämtat lill-knytet;)
29 september, 2006 at 09:50 #956333Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Näe ingen kisse, jag ska kanske få en alldeles egen liten Boxer-prinsessa Har fjärilar i hela magen, ska ut med storhundarna nu sen bär det av mot E-tuna och ”granskning” för att se om vi är värdiga denna lilla varelse Lovar lägga upp bilder om hon blir vår!Håller då tummarna för att voffisen blir er! Vilken färgteckning?
29 september, 2006 at 12:37 #956334Anonym anvandareMemberFrida G wrote:Håller då tummarna för att voffisen blir er! Vilken färgteckning?DET är ingen som vet. Vad som däremot är troligt är att det blir ett särdeles ömkligt exemplar som med all sannolikhet hade slutat sina dagar på Laboratoriet om jag känner Frida rätt. Frida har en fördragsamhet mot just överblivna, övergivna djur som de flesta andra finner svårt att älska. *kommer att tänka på varför vi umgås…och blir lite orolig…*
Lizard
29 september, 2006 at 17:50 #956335Anonym anvandareMemberLizard wrote:DET är ingen som vet. Vad som däremot är troligt är att det blir ett särdeles ömkligt exemplar som med all sannolikhet hade slutat sina dagar på Laboratoriet om jag känner Frida rätt. Frida har en fördragsamhet mot just överblivna, övergivna djur som de flesta andra finner svårt att älska. *kommer att tänka på varför vi umgås…och blir lite orolig…*Lizard
Du lär väl knappast ha ngt att vara orolig över med tanke på att hon verkar ha så stort hjärta 👿 Håller tummarna som sagt för att allt går som hon/ni önskar..
29 september, 2006 at 21:12 #956336Anonym anvandareMemberKlart du inte kan. Hon var jättefin. Hur gammal är hon?
29 september, 2006 at 21:13 #956337Anonym anvandareMemberNäää gud vilken sötnos;)
Vad heter hon? *nyfiken*29 september, 2006 at 22:51 #956338Anonym anvandareMemberFörjävla söta vovar där. Se till att ge dem mycket käk så dem inte blir katabola etc
Hälsning djurvännen clyde
30 september, 2006 at 00:03 #956339Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:
Minna: Hon heter Valsängens Rubin. Men hon lyssnar till ”Bina”. Hon är världens underbaraste boxertjej Tillsammans ska vi promma, spåra och springa en massaBra kompis på morgon promenaderna:emo-thumb
Har ju min lilla sessa här hemma som motiverar mig nu att gå och gå tidigt på morgonen! Hundar är bara för härliga!
Lycka till med henne!30 september, 2006 at 11:24 #956340Anonym anvandareMemberVilken kanon fin liten boxer. Du har gjort ditt livs bästa val av ras!
Nu lär du har fullt upp med massa kul bus.
Lycka till!
Anna30 september, 2006 at 11:38 #956341Anonym anvandareMemberVi kan alla se fram emot ännu fler skobyten i mellan filmerna framöver. Valpar har förmågan att tugga i sig dojjor, i synnerhet gympadojjor och förbryllande nog de dyraste först.
Vad säger ni köra Body-medlemmar; ska vi starta en betting tråd på hur många skor som går åt fram till Frida tävlar..?
:nodLizard
30 september, 2006 at 11:38 #956342Anonym anvandareMemberVilka sötnosar!
Ha en fin helg med vovven!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.