Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 oktober, 2006 at 13:31 #956358Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:
Katti: Så skönt att höra att man ser bra ut när man själv tycker motsatsen. Men jag håller med om att min vovve är hur gullig som helst Kroppen känns ärligt talat rätt sliten, har vilat i 7 dagar (bortset från ett halvdant bröstpass för några dagar sen) men i em ska jag iväg till frissan och efter set tänkte jag köra ett mördarpass. Ochd et känns som det ska bli roligt
Det blir ju lätt att man själv har svårt att se den ”verkliga” formen.
Därför är det ju alltid bra att få höra av andra hur det ser ut,
även om man själv inte känner sig riktigt nöjd. Och du ser grym ut
ska du veta! :emo-thumb Hoppas att kroppen repar sig nu…
Inte kul att känna sig sliten. Men du har ju jobbat så jäklans bra
för det här, och snart kommer du ju kunna skymta upploppet!
Heh, ok jag snackar som en tvättäkta skidis, men what the heck… :p
Hur blev håret förresten? Du slänger väl upp en bild hoppas jag! :nod
Lycka till på mördarpasset!Och ha så jättekul på SM!!! Jag slår vad om att det kommer vara
tokmotiverande! Ta lite roliga bilder och hejja ordentligt!
Kan själv tyvärr inte komma och kolla, men jag får väl försöka
fixa det nästa år istället!Ge järnet!!!
5 oktober, 2006 at 16:09 #956359Anonym anvandareMemberTar du med kameran eller är den för bökig? Vore kul med bilder därifrån och de du tar blir så bra :emo-thumb
5 oktober, 2006 at 16:28 #956360Anonym anvandareMemberImponerad av både formen och tv:n:p :emo-thumb
5 oktober, 2006 at 20:41 #956361Anonym anvandareMemberGillar dina ben, dom har bra form
5 oktober, 2006 at 21:59 #956362Anonym anvandareMemberGoding! Du får bli min date på SM
5 oktober, 2006 at 22:22 #956363Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Katti: Lite kass bild, svårt att autofoka….men det blev riktigt kort! Fast jag trivs verkligen. Ser ut som en pojke igen -haha!
Det blev ju skitsnyggt! Fan, du passar ju verkligen i kort hår!
Och nej, du ser inte ut som en grabb! Riktigt läckert, och
riktigt kvinnligt! :nod Jag skulle för övrigt ge all snö i norrland
för att få dina axlar! (Och tro mig, min skidåkarsnö värderar jag högt!) :up:
Kommer bli riktigt spännande att se dig i december, med skor,
tävlingsutstyrsel och allt! You go girl!Och din misse är ju bara fööööör söt!!! Så gosig!
Se till att ha jäkligt kul nu i helgen, och bli inspirerad till tusen!!!
6 oktober, 2006 at 21:05 #956364Anonym anvandareMemberNu börjar axlarna komma fram ordentligt också.
ser bättre och bättre ut6 oktober, 2006 at 22:16 #956365Anonym anvandareMemberHjälp, jag vågar inte stå bredvid dig och jämföra axlar på SM! Det ser ju ut att gå rikgtigt bra för dig. Bara att kämpa vidare :emo-thumb
8 oktober, 2006 at 19:53 #956366Anonym anvandareMemberspottade dig i Västerås igår hheheheheehheeh
8 oktober, 2006 at 23:17 #956367Anonym anvandareMemberSåg dig och Linn i västerås, svårt att missa ni satt ju nästan rakt över mig:D Ni satt bredvid den där skränmopsen som satt rakt över mig.
8 oktober, 2006 at 23:25 #956368Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Aha..det var ditt spretiga barr som hindrade mitt synfält :emo-thumb
Du skulle vänt dej om och presenterat dejKnappast troligt, det var nog inte jag:) Inget spretigt barr här inte, jag satt idag bredvid min lockiga flickvän, vi satt längst ut på raden nedanför er, det var jag som såg så liten och otränad ut. Ni såg ut att ha det skönt i slutet, hade ju hela raden för er själva.
9 oktober, 2006 at 07:53 #956369Anonym anvandareMemberTack för en superkul SM-helg!!
Sug åt dig av det beröm du fått nu och tänk på vad du vill göra framöver.
Huvudsaken är att det känns rätt! Du vet att jag står bakom dig oavsett vad du väljer. (Även om det skulle vara sjukt kul att coacha! )[/b]9 oktober, 2006 at 14:36 #956370Anonym anvandareMemberTjena, det lilla jag såg av dej i Västerås tycker jag det såg bra ut.
Nu ska man juinte bedöma men kläder på, men du körde ju den där lite mer tighta stilen.
Axelbredden var det ju inget fel på:up:
Men det fränaste var ju ändå dojorna:p9 oktober, 2006 at 14:50 #956371Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Vad är du för smygare?? Jag blir nästan lite halvsne på forumare som inte kom fram och hälsade hehehe
Jag älskar mina Missy Elliott boots så tack men tävla i dec? Jag vet inte riktigt…men jag fortsätter satsa så får vi se…Det är ju lätt att vara avståndstuff, men i verkligheten är man lite blyg av sej:(
9 oktober, 2006 at 15:02 #956372Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Jag träffade massa trevliga forum människor, Cinnabon, Hubas, Fever, Silvia, Mirre, AthleticMia, cammila Ö och Jonas L, Johan Gustavsson, Jay, Andreas G, jay, A-fan, Patrik A, Melixa, Ogge mfl mfl:up:😮
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.