December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 704 total)
  • Author
    ~Frida~ wrote:
    Jay, Andreas G, jay:

Såg du dubbelt eller var jag tjock?

Jay wrote:
    Såg du dubbelt eller var jag tjock?

Fan, va orättvist. Du var uppenbarligen minnesvärd. :

Nina Lätt wrote:
    Fan, va orättvist. Du var uppenbarligen minnesvärd. :

Fullast vinner! :D

Jay wrote:
    Fullast vinner! :D

fan dig missade jag :(

Du var hur cool som helst Frida:emo-thumb Diggade dina ben :frust:

~Frida~ wrote:
    haha den ena Jay var givetvis du Ms Nina 😮 ;) Det var verkligen jättekul att träffa dej -du är riktigt rolig!!!! Hoppas du e piggare nu bara

Så skall det låta! Det är fullt förståeligt att du blandar ihop mig och Jay med tanke på våra till förväxling lika berusningsgrader. Vilken var mest fulländad? Fråga inte mig, men vackert var det. :drunk:

Kul att träffa dig också. Jag är lite piggare, men förväntar mig inte att vara tillbaka riktigt förrän typ onsdag vid lunchtid.

~Frida~ wrote:
    & kom inte fram
    & hälsade…?? :nono:

Det var inte läge.
    Vi hade precis kommit och min kompis som har LÅNGA ben banade iväg i ett väldigt tempo så vi andra försökte med näppe hänga på utan att tappa bort varandra.

Du kommer att lyckas! Håller tummarna för dig!
    Ses på ff

Frida…[/b]
    Du glänser redan nu..
    Och det kommer bli så bra på FF!
    Lycka till!
    Kram på dig bruden! Håll i in i det sista!

Precis samma tankar snurrade i mitt huvud när jag skulle bestämma mig för att tävla för första gången. Det enda rådet jag kan ge och det jag tycker du ska göra är att i alla fall TESTA[/b]! För tänk va besviken du skulle vara om du inte ens provade för att se om du trivs där uppe :P Du har jättebra förutsättningar Frida…..snygg fysik, bra coach, och du verkar ju vara en liten tävlingsmänniska :up:

~Frida~ wrote:
    Dax att surpla lite kaffe för att sedan bege mej ut på morgonprom.
    Jag har tänkt och funderat i mina drömmar inatt (plus på prom m ”dålig hundmage” kl 01.23 och 03.00)… jag har kommit fram till att jag är korkad –:D Jag har ju haft siktet inställt på ff rätt länge -jag kan ju inte lägga av NU!!

När jag var i Västerås så blev jag riktigt imponerad av bf-tjejernas glamour och stjärnstatus, men samtidigt oxå vettskrämd. Jag kunde inte se mej själv stå där framme och skina så starkt som varaenda en av dem gjorde!
    De tankarna har egentligen inget med min ”form” att göra, utan mer med ”tjejfaktorn” och ”glam-glammet” att göra plus dagens sanning att jag ser asfånig ut när jag ler :laugh Den största skräcktanken var ändå: ”Jag kommer aldrig kunna bemästra de klackarna, kommer sätta mej på rumpan på väg ut på scenen eller trassla in klackarna i varann och volta under ”kvarts varv höööger”… Känner mej heller inte så kvinnlig och nätt som alla de underbart vackra tjejerna på scenen var. Jag är grymt imponerad av varenda en av dem, SM höll riktigt hög klass tycker jag med mina amatörögon!

Men iaf har jag kommit fram till; vilken ”pojkflicka” mår inte bra av att för en dags skull leka skönhetsdrottning?? Och vilken pojk-flickas pojkvän skulle inte vara stolt över att få se sin bejbi så sexigt kvinnlig och vacker för en dag? Klart som 17 jag ska satsa mot ff!!! Och på onsdag ska jag få lite ”expertråd” och kalipermätn oxå så jag vet hur jag ligger till. Jag kommer inte vara bäst på scen på ff men jag ska göra mitt bästa och jag ska glänsa!

Sluta, fåna dig, du kommer bli jättebra på scen, formen finns ju redan där och högklackat kan man säkert träna på:up:

~Frida~ wrote:
    Jaja, jag bits iaf inte (även om jag kanske ser så ut)[/b] ;) så på ff kommer du fram och säger ”hej” -okej??

Okidoki:o :)

Asså ska du ställa upp på FF? Ballt!

Då kan du få köpa foton på dig själv sen billigt :P

~Frida~ wrote:
    Så snällt ;) Det gör jag kanske gärna (-beroende på vilken form jag lyckats ta mej i :D ) Var du i Västerås?

:D

nopes de va jag inte!

Quote:
    Klart som 17 jag ska satsa mot ff!!!

Vad spännande! :) Stort lycka till!

~Frida~ wrote:
    dagens sanning att jag ser asfånig ut när jag ler :laugh

Skitsnack. Du har ett riktigt filmstjärneleende. Folk i allmänhet har trevliga leenden. Jag har t ex ett trevligt leende. Ditt leende tillhör däremot en helt annan klass.

Viewing 15 posts - 661 through 675 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.