December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 691 through 704 (of 704 total)
  • Author

Tja Frida!

Bara inne och smyger runt lite….och det rullar på här ser jag :up:

Hej Frida! De närmar sej me stormsteg tycker ja snart ses vi nog i Gborg. Ha de så bra!! En Hälsingetant=)

:| vart tog mitt inlägg vägen??

Skiver väl igen, det såg kanon ut på gymmet igår! Kör på nu hårding! :emo-thumb

Kram ses imon!

Linn wrote:
    :| vart tog mitt inlägg vägen??

Skiver väl igen, det såg kanon ut på gymmet igår! Kör på nu hårding! :emo-thumb

Kram ses imon!

Förlåt ~Frida~att jag lånar din journal.. Men hur går det för dig Linn?? Skulle inte du tävla nu i vinter?? Hade varit skoj med bilder :nod Nu är det riktigt nära..bara 6 veckor kvar..

Hej Frida! Hoppas det går bra för dig med allt! Tänkte bara kolla om du inte tänkte lägga upp lite bilder snart? (Du kanske har skrivit något om att du inte ska det eller så, men jag har inte läst din journal sen i somras ;) 😮 )[/b]
    Ha det så bra!
    /Maria

Nice att du kor pa tjejen :emo-thumb

~Frida~ wrote:
    axlar -Satan vilket tryck! Asskönt!
    Kvällsprom

62.6 kg, tom jag börjar se att det hårdnar till ordentligt nu. DET känns riktigt bra!

Jäklar, det låter ju kanonbra det här!!! :up:
    Hur går det med poseringen då? :P (En liten vink: vill se fler bilder!) :|

Kör hårt tjejen!!!

Ser ju jättebra ut det här Frida!:up: Ska bli så kul att se er..nu när man fått följa er här. Ska skrika mig heeees!!! :emo-thumb

Hallå flickan!
    Kul å ses i V-ås! 8) Tok-snygga skor btw!
    Hoppas allt går bra med träning o diet.. Jag kör på jag med!
    *KRAM*
    //Sofia

Emilia lovade att fixa ersättare och jag har fixat biljett! Men fick typ längst bak- rad 11 plats 294. Ses på lördag. kram!

~Frida~ wrote:
    Camilla J: Tack det rullar på, känns jättebra och jag känner mej taggad och laddad! Hur går det för dej??

Jodå, det rullar på. Jag är några fett% efter dig men jag kämpar på så gott jag kan och hoppas det går vägen. Det finns så klart vissa riktigt jobbiga dagar men nog ska jag försöka in i det längsta. Går det så går det, det är liksom nu eller aldrig!

felpost ………. ses!

~Frida~ wrote:
    Hallå Sofia!
    Ja det var jätteskoj att träffas, ska du upp i helgen oxå?

Näää, toka! Jag ska absolut inte upp på Nordiska.. :D Jag kvalade ju inte direkt.. Men jag kör på till Fitnessfestivalen, vill ju komma upp o pricka formen!! Det är klart att du hinner, jag tror på dig jag! Ha en bra ätardag – det ska jag ha! *KRAMAR*

Nu blir man ju sjukt nyfiken. :( Är det helt hemligt?

Viewing 14 posts - 691 through 704 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.