December i Sikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 704 total)
  • Author
    Frida-Mari wrote:
    Silvia: kuba?? Det har jag missat -när? Vad sköönt!! Ja jag ska oxå terrorisera dem ang gratis pumps snart å då ska de leverera oxå ;)
    Tess:Ja jag gjorde visst det 😮 Grejen är att jag skulle kunna göra jättemycket reklam för massa olika butiker nu ;) HELA min garderob är urväxt så hela den här ”tävlings-satsningen” har just blivit 6-7000 dyrare -men vad gör det? Shoppa är ju KUUUUL:D

Ja, jag sticker om 2v, är borta i 16 dgr, men kan ej glädjas åt resan för så pank som jag är borde jag inte ha köpt den. Och mitt stora dilemma är om jag kommer få i mig tillräckligt med protein och så undrar jag om jag blir stoppad i tullen med mitt proteinpulver.

Har också växt ur mina kläder, topparna har blivit helt för korta och man ser ut som en jättebebis. Shoppa är kul om man har pengar

Lina wrote:
    Du är ju i bra form redan innan dieten har börjat :emo-thumb

she is!

du e ju i kanon form o bikinin e så snygg jag har en likadan;) fast du bär den bättre mkt bättre:emo-thumb

Hej!! Har nog inte skrivit här någon gång… men nu så.. :D Jättefin symetri, bra mage och ben, även bröstet och axlarna ser bra ut. :emo-thumb
    Det ska bli kul att följa din diet, du har ju ett bra utgångsläge :nod Diggar även din bikini!!
    [/b]

Tack för en oerhört trevlig midsommardag, kväll och natt! ;)

TACK FÖR GOD MAT, KLÄDER 😮 OCH TREVLIGT SÄLLSKAP!!! ;)

kul med bilder tjejer!!!!

:)

Angående bilderna..får skylla på att jag gick upp 6-7kg ;) under gårdagen… nu vill man ju bara att det ska gå några dagar så man ser normal ut igen

Sköna bilder :)

underbart ni verkar ha så himla skoj ihop! Man blir så glad av att läsa och se era bilder!!!:p

kan inte se dom bilderna du lagt upp innan ni var på skansen…:(

Tänkte bara säga såsom så många andra att jag verkligen diggar din fysik!! Riktigt stark tjej. :emo-thumb Vill jag också bli någon gång i framtiden! Ska bli spännande att följa din träningsjournal fram till din debut. Tänkte gå och kolla på FF så då ska jag hejja på dig! :D

Du är stark! Grymt med PB i bänken- och inför biffen dessutom! ;)

Och pullover är en grymt skön övning- I just love it!! ;) Tyvärr den ENDA som inte axlarna gör ont av… ska dock ta till mig Magnus tips om smalare grepp och andra vinklar, skadar inte att testa!

Tack för passet och en trevlig kväll- som oftast i ditt sällskap! :)

Frida-Mari wrote:

Oftast? Inte alltid? 8) ;) NU ska jag gå & pussa lite på en sovande Shrek Puss på DEJ bästa Biffen!

Fan nu kunde jag ju inte ändra eftersom du quotat mig.. men visst har vi ALLTID skoj ihop tjejen!! ;)

:worship:
    Åh vad kul med bilder! Tack Frida & Linn!
    – Fortsätt så! :emo-thumb

Ni är jättefina tillsammans och jag blir så glad att ni funnit varandra
    :friends:

( …nu ser du till att Frida växer Linn, så att inte vi andra som jobbar under henne på gymet måste skämmas! :| )

95 i bänk :worship:

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 704 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.