Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 juni, 2006 at 22:46 #955818Anonym anvandareMember
Ser jekligt bra ut på bilden, tjejen – oavsett fettprocent i siffror!
27 juni, 2006 at 23:00 #955819Anonym anvandareMemberSiffran skiljer beroende på vem som mäter och var man mäter och är egentligen oväsentlig. Huvudsaken är att man har ett värde att jämföra med tills nästa gång. Inte många som har en sådan off-seasonform som du, det har vi sett på bilderna och det är jag nog inte ensam om att tycka.
28 juni, 2006 at 00:14 #955820Anonym anvandareMemberKul o träffas
Trevligt trevligt haha :emo-thumb fan, nu blev jag hungrig när jag kom o tänka på Kalori 😮
Hadet suuper, kommer gärna och våldgästar ditt gym sen. Måste bedöma hardcore-faktorn :buttrock: haha
28 juni, 2006 at 00:44 #955821Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Haha Hardcore-faktorn är nog relativt låg men du är mer än välkommen! Mkt trevligt att ses! Fattade inte riktigt att ni skulle svänga av där när vi kom ut från utförsäljningen därav det knasiga ”hejdå:et” -men vi får ta det nästa gång! :nod Ha det bäst!!Jag förstår :p Knepigt det där egentligen, jag gillar när det är nytt och fräscht samtidigt som jag är väldigt svag för lite slitna grejer i järn med trasiga dynor. Körde på Flex i Tyresö idag vilket var av senare karaktär, jag blev lite kär Fick gratisträna ett tag framöver vilket kommer utnyttjas till max. Kom dit o testa vetja! Bring the hulk! Jag blev också lite förvånad, men hade glömt att vi skulle in på ”Grosshandlarn” o titta på vuxenkläder, haha. Det var mest strumpor och dåligt sittande pike-tröjisar där. Som sagt, får ta det nästa gång :up: Ha det grymt! På torsdag kommer solen! Dipstävling på Flatenbadet kanske? haha
28 juni, 2006 at 13:41 #955822Anonym anvandareMemberVad sägs om en promenad med två byggartjejer vid 17-18 snåret?
28 juni, 2006 at 13:58 #955823Anonym anvandareMemberhaha var ska ni promenera nånstaaaaans :ph34r:
28 juni, 2006 at 16:01 #955824Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Satan! Jag vet inte om jag hinner!!! Var nånstans? Måste hinna städa upp hemma samt träna innan men om jag är klar -Hell yes!! Givetvis & gärna!Vet inte exakt tid än, Jossan skulle höra av sig.
Men det kommer säkert regna! Tur att vi e tuffingar…. Häng på om du vill och hinner. Vi hörs senare!28 juni, 2006 at 16:11 #955825Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Ny frilla, bralla å tisha:[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/abb.jpg]
Ny frilla, bralla å tisha:
28 juni, 2006 at 17:20 #955826Anonym anvandareMemberFantastisk pics Frida. Linn är egentligen massiv, och du ser fantastisk. Oh-flickan är du stark. 95 kg i bänktryck. Du är starkare än mig nu. Jag skar försök att fånga dig men…,
Egentligen fantastiska Frida…, :worship: :worship: :worship: :worship:
28 juni, 2006 at 17:49 #955827Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Åhå, jag ångrar mej att jag sa åt dej att lägga ut bildbevis. Du är sjukt snygg i de kläderna! Jag lixom ”bleknar” bort Men det gör inget -YOU ROCK MY ROCK!!!!! btw -bra smak jag har va och du behöver inte lyfta ett finger bara öppna ploskan men det där är väl inte fyskam för 100:-?Din form, mina muskler YOU ROCK- MY ROCK!! Mina saker, dina saker.. :friends:
28 juni, 2006 at 22:10 #955828Anonym anvandareMemberMinibiffen!
Hur jobbar du imorrn? Var så länge sen vi sågs…28 juni, 2006 at 23:03 #955829Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Faktum är ju att jag är ledig…håller på och vanskas över hur jag ska lägga upp dagen. Ska vara hemma hos Anna som ska hjälpa mej sy dräkten runt 9 skulle vilja träna och sola innan men jag är ganska trött nu behöver sova…fast å andra sidan vet jag att efter en heldag på stan …ja du vet vad jag snackar om…kanske ska slå oss på en prom i morgon kväll? Det är ju Maggans discoverykväll du vet….Saknar dej Vet du? JAg är sjukt törstig tror jag måste gå t mandelaffären och köpa ramlösa….vatten släcker inte törsten… saltsugen med (vet du vad som är salt..? m a n d l a r)ps tebax från affären -köpte inga mandlar *stolt*
kvällspromme it is! :emo-thumb
Skumt att du är så törstig hela tiden… Äter du mkt salt och dricker för lite?
Tror iaf du dricker för lite vatten…!! Annars kan saltsug bero på någon brist av någon mineral, vet inte vilken dock.. :what:vi hörs imorrn om prommen då!
28 juni, 2006 at 23:40 #955830Anonym anvandareMemberLisa G Andersson wrote:Så söta ni är flickor:happy::nono:
29 juni, 2006 at 09:49 #955831Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Tja Pink!Jag vill se helkroppsbilder på dej! *nyfiken* Du kanske redan har lagt ut längre bak i journalen? Här har solen redan kikat fram -underbart då jag är ledig idag & ska springa på stan och leta paljetter och stenar Men nu ska jag smita iväg t ”fusksolen” en sväng om jagh ska lyckas bli någorlunda brun denna sommar
Well -pics pls Pink! Kram!
Hehe, Pink it is..
Folk brukar inte kunna välja om det är looken eller attityden som är likheten och det känns som det samma gäller dig?!
Nice ny look förresten:emo-thumbDet ligger två halvkassa ryggbilder på sid 2.. Det är vad jag har just nu..
Sambon ska fixa manual till den nya kameran så ska jag iaf slänga upp lite träningsbilder från passen nästa vecka..
Men helkroppsbilder, njae det är inget att se..Vi har ju redan bestämt att när du badar så står jag gömd i vassen..
Sådan är formen just nu..Men det ska bli ändring med det!!!!!
Du INSPIRERAR!!!!!!![/b]
P.s Lycka till med glitterletandet.. Ska bli SÅÅÅ skoj att se dig och alla andra som ska tävla i december!
KRAMS//Angel
29 juni, 2006 at 10:12 #955832Anonym anvandareMemberdet är kul att läsa din Journal och med alla inlägg från Biffen herself
Kommer du låta håret växa nu eller kommer du ha kort hår på scen?Du passar bra i svart hår, gillar det och dina ögon kommer verkligen fram.
Det händer ibland under helgen att vi är i hammarby sjöstad vid max fast jag sköter mig jag lovar!!!!! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.