Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › December i Sikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 juni, 2006 at 11:19 #955833Anonym anvandareMember
jobbigt men sån törst….det hade jag med ett tag….drack som en flodhäst hela dagarna…. ….det går nog över när du fått i dig tillräckligt eller något annat stabiliserar sig i kroppen.
Lycka till Tjejen
29 juni, 2006 at 13:13 #955834Anonym anvandareMemberLedsen att jag lovat bort mig idag… 😮 men vi får köra nåt pass i helgen kanske? Innan jag åker!!
Synd att det inte blev nån promme.. din shop-o-holic! Är allt klart nu med dräkterna?
Jag hade det gröna RusselAthletic linnet på mig idag, det var nästan för litet.. men.. mest spännigt!
På Flex hade jag den långarmade better bodies, den sitter inte tight nog.. måste växa i den. Men fan jag ser ganska bred ut i den ändå29 juni, 2006 at 20:14 #955835Anonym anvandareMemberMåste bara fråga dig Frida-Mari om du har lika grymma magmuskler offseason som under din profil? :worship: Har själv inte börjat dieta seriöst inför tävling ännu, men det blir väl till att börja så smått snart med provdieter.. Jag börjar kunna ana lite konturer strax under revbenen och jag minskar fortfarande i fettmassa, men frågan är om jag ska fortsätta köra min egen kroppsvikt i fråga om magträning i kombination med dieten som komma skall för att få fram rutorna ordentligt? Har hört att magmusklerna ofta blir MYCKET tydligare efter diet än innan, bara via förbränningen – tycker du att det stämmer?
29 juni, 2006 at 20:54 #955836Anonym anvandareMemberfan vad grym kropp du har:up:
Det kommer att gå super bra för dig på FF, ska så och kolla (för första gången och bli mer inspirerad) hur det går för dig!!!
Hur länge har du tränat förresten?
Ska följa din journal!Ha de bäst!
/Minna29 juni, 2006 at 21:41 #955837Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
Linn: Du är bred pucko Ja vi får hitta på ngt i morrn kväll!! Sen när du kommer hem från din ”semester” så ska jag hänga på dej nästan varje dag på promme!! KRAMHur jobbar du imorrn, dag? Vi hittar på nåt på kvällen. En promme är iaf givet!
Nu ska jag bli HÅRD! :nod
KRAMps. fan vad jag gillar kläderna jag köpte, du har bra smak!
30 juni, 2006 at 11:40 #955838Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Senare träffade jag Biffen och vi gick till hennes naprapat, jag såg på när hon blev manglad sedan var det dax för kalipernKALIPERMÄTN 27/6 -06
Triceps: 5 mm
Mage: 9 mm
Lår: 7mmTOT: 21 mm = 9.8 %Bättre än jag trott faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig 😮 …naprapaten sa att jag hade den bästa ”tonus” han sett på länge….jag blev GLAD
Sen gick jag och Biffen och klippte oss! Så nu är vi HETA
-köpte en matvåg oxå!
21 mm för killar = ca 8,6%
21 mm för tjejer = ca 14,7%30 juni, 2006 at 12:01 #955839Anonym anvandareMemberSedan jag och Frida fick reda på sanningen känner vi oss båda jättetjocka.. vi lever verkligen för att få ner fettprocenten och det här var ett riktigt NEDERLAG Stackars Frida, som redan dillar om formen
Nu ska jag gå och dricka lite kaffe! (koffein förbränner bra)
30 juni, 2006 at 12:09 #955840Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
Fast biffen..? E inte vi ”grappar”?? El transor ..eller hur var det nu ? Nåja, då utgår jag ifrån 15 % låter ju mkt rimligare!sätter nog oxå på en STOR kanna kaffe nu *s*
Ja inte e vi tjejer iallafall.. Men du, det betyder att jag har 20% så jag måste rappa på!! Powerpromenad ikväll då?
Jag måste nog dricka lite kaffe och snart iväg o träna. Tror jag fått solsting!30 juni, 2006 at 23:56 #955841Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Dagens träning: Axlar och ca 8o min prom m Linn!
Bra axelpass förutom en irriterande ryss som stod en meter ifrån mej i 45 min och sa att jag blivit fet ”för 7-månader sedan var du sexig nu är du fet fet fet” Jag total ignorerade honom…idiotva, du skämtar? hade gett honom en box, jä-la pajas!:aggresiv:
1 juli, 2006 at 00:23 #955842Anonym anvandareMemberTack för prommen och sällskapet! You´re the best
1 juli, 2006 at 00:44 #955843Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
Nä han är helt dum i huvet. Har sagt andra korkade och sexistiska saker till mej och andra anställda på gymet många gånger…han fattar inte ett nej/avhyvling/box…enda sättet är att ignorera honom -då tröttnar han till sist, men det kräver stålsatta nerver….körde j*vligt tungt iaf eftersom jag hade honom flåsandes runt mej hela tiden och inte ”kunde” smälla till honom, vikterna fick bli substitut tror jag tog flera pb:n men kollar inte vikterna så asnoga för tillfället…varför sparkar ni inte ut honom då?
1 juli, 2006 at 13:48 #955844Anonym anvandareMemberBästa tjejen! Hur mås det idag?[/b]
Tog lite bilder imorse men de blev kassa.. visst ser det bättre ut i verkligheten?!
Vi måste fota med din kamera när jag kommer tebaks.. det blir så bra bilder 😮
PUSS!
1 juli, 2006 at 14:28 #955845Anonym anvandareMemberHey, man blir ju avis på alla era mysiga promenader!
Och skit i vad den där korkade killen på gymmet säger,
han kan inte ha alla hästar i hagen om han vräker ur
sig något sånt! Du är grym tjejen, och så är det med det!!!
Har du börjat med poseringträning ännu förresten?
Du vet väl att du MÅSTE fota i så fall? :emo-thumb
Fortsätt köra på, håller tummarna för dig!Du är grym, kom ihåg det!
:yahoo:1 juli, 2006 at 19:57 #955846Anonym anvandareMemberHoppas maten var god och att du haft en underbar kväll! Det förtjänar du efter allt slit på jobbet. Och du, lite ”tjejig” måste man få vara ibland..
Jag ska prova alla kläder imorrn.. tack igen
1 juli, 2006 at 22:42 #955847Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Ja & jag klarade av galant att gå i mina ny klackisar! Fick komplimang för mina ben oxåHehehe, jag har samma problem med ”klackisar” vill så gärna kunna gå snyggt i såna..Jag köper skor o går catwalk hemma 😮
Du ser..Får man komplimanger så kan ju inte benen vara sååå dåliga! :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.