Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Det går tungt, så nu ökar jag!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2006 at 00:52 #986864Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Ser bra ut det här Stefan! Blev lite rädd av bilden på första sidan… hehe! Men det övergick till förvåning och sedan lite beundran. Du har bra fysik, bra ben också.
Hur ser framtidsplanerna ut? Tävlingar i sikte?
Kör på! Slinker in lite då och då…
Sätt ett par PB nu så blir jag glad också! Tråkigt med samma vikter hela tiden.
kul att höra!!! vet att vikterna är i stort detsamma, beror på ett par saker.. kroppen är lite sliten efter en vinter med tyngre träning än någonsin. Var uppe på 85kg som mest i vintras då ökade jag som mest, på fotot väger jag runt 82.. och nu kanske jag jag har vässat 1-1,5kg till.. så att jag kan göra dig halvglad med att berätta vikterna blir bättre sett till kroppsvikt för varje vecka som går.. dessutom så har jag tagit några dagar ledigt nu och kroppen känns mycket bättre sånär som på ett ömmande revben.. så det är möjligt att jag trycker på lite extra nåt pass nu i snart liggande framtid. ska snart lägga upp nya kort för att formen är klart bättre nu..
Tack för uppmuntrande ord!!! tittar till dig också .. och jag ser att det går i rätt riktning!!!
kör så det ryker!!!
19 april, 2006 at 12:36 #986865Anonym anvandareMemberbilder på benen.. ljuset inte det bästa, men jag tycker mig se förbättring
19 april, 2006 at 12:45 #986866Anonym anvandareMemberGrymma ökningar på 2,5 år!
19 april, 2006 at 12:50 #986867Anonym anvandareMembernutz wrote:Grymma ökningar på 2,5 år!tackar!!! var ju som sagt rätt vältränad under min aktiva hockeykarriär för att sedan slappa till, så det kan ju ha gjort att framstegen kommit fortare när jag återkom i träning!
19 april, 2006 at 20:58 #986868Anonym anvandareMemberframsida ben och vader med kaiistamaa idag!
Knäböj givetvis djupa
140kgx6
150kgx6
160kgx5fronböj i hacken
släden ej inräknad
150kgx8
170kgx8
180kgx8Benpress (ner till stopp)släden ej inräknad
360kgx6
370kgx6
390kgx6benspark singlar
2 set till utmattning på lättare vikt
5 set vadpress i hacken.
men stegrande vikt och många reps.Mycket bra pass idag, knäböjen gick sådär.. känner att jag har mindre och mindre fett på kroppen.. resten kändes kanonbra!!!
dagens vikt 81kg på morgonen.
19 april, 2006 at 23:54 #986869Anonym anvandareMembergött jobbat mannen och visst ser buggarna bra ut!
19 april, 2006 at 23:56 #986870Anonym anvandareMembermikael.H wrote:gött jobbat mannen och visst ser buggarna bra ut!tackar tackar!!!
20 april, 2006 at 09:06 #986871Anonym anvandareMemberFan steffe, börjar bita till dig litegrann ser jag :emo-thumb Bara mata på så blir det kanon. Rippad som vanligt också Pumpa hårt! Själv ska jag se om jag kan tappa ett kilo eller två till i sommar också…
// Jocke F
20 april, 2006 at 10:50 #986872Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Bra jobbat! Tycker dina lår har exakt samma form som mina, bara att du har mindre hår på dom.Kör hårt!
/Warrior
haha, det tar jag som en komplimang, hår på benen får jag väl när jag blir stor kanske!!!
20 april, 2006 at 11:37 #986873Anonym anvandareMemberBamse7-9 wrote:Fan steffe, börjar bita till dig litegrann ser jag :emo-thumb Bara mata på så blir det kanon. Rippad som vanligt också Pumpa hårt! Själv ska jag se om jag kan tappa ett kilo eller två till i sommar också…// Jocke F
Nämen tjena mannen, kul att du tittade förbi!!! man ser ju aldrig till dig nu när man bytt gym och allt! Ja träningen flyter på bra, det har varit en riktig gris vinter där jag t o m blev lite rund och go ett tag.. men vad gör man inte för lite muskler! Har insett vikten av att äta mycket och bra.. har ju varit lite si och så med det innan. Hur blir det för dig? tävlingar eller? hur ligger vikten osv… skulle vara trevligt att se till dig och din bättre hälft på nå galej någon gång snart!
sköt om dig!
20 april, 2006 at 14:07 #986874Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Nämen tjena mannen, kul att du tittade förbi!!! man ser ju aldrig till dig nu när man bytt gym och allt! Ja träningen flyter på bra, det har varit en riktig gris vinter där jag t o m blev lite rund och go ett tag.. men vad gör man inte för lite muskler! Har insett vikten av att äta mycket och bra.. har ju varit lite si och så med det innan. Hur blir det för dig? tävlingar eller? hur ligger vikten osv… skulle vara trevligt att se till dig och din bättre hälft på nå galej någon gång snart!sköt om dig!
Tjena tjena! Jo jag hörde att du skriver ner vad du gör här i forumet…på vintern har man lov att lägga på sig lite extra vaddering , hehe.
Träningen flyter väl på rätt ok iaf, man har väl lyckats lägga på sig nått kilo muskelmassa hoppas jag…Kör en liten sommardeff nu, ska väl ner några kilon hade jag tänkt. Men maten är ju A och O i träningen…
Ingen tävling som jag planerat in iaf, skulle vart nån AF -tävling isf…Men men, den som lever får se…Jo var ett tag sen man såg dig också, får väl styra ihop nått kul fram mot sommarn tycker jag , länge sen man såg knutsson också…
Vi hörs!
förrästen, vem är frugan din?
20 april, 2006 at 23:35 #986875Anonym anvandareMemberikväll körde jag rygg och axlar… ett kanon pass.. men jag känner mig sliten så jag lägger upp passet först imorgon!
21 april, 2006 at 10:23 #986876Anonym anvandareMemberska redovisa gårdagens pass.
rygg och axlar på programmet.
Träninskompis, kaiistaama.smala latsdrag
fullt mag x 8 reps
fullt mag+5kgx6reps PBknästående smala lats (låsta ben)
14plattorx 15reps
16plattorx 10reps
22plattorx 5reps PBrodd
fullt mag+75kgx 10 pb
–,,
x 8reps
fullt mag+35 kgx12Här är viktmagasinet så långt ifrån tillräckligt.. längtar tillbaka till stan till en riktig rodd.
dubbel hantel´rodd liggande på bänk
22kgxmax sedan dropp till 15kg i 2 set.press bakom nacke
45kgx12
55kgx8
65kgx4+2reps
55kgx 6+2drag till hakan i 2 set
baksida axlar i cablar
frammåtlutande hantel lyft för baksida
sidlyft med hantell 2 set på 10kg till total utmattning.. = många reps.Mycket bra pass.. ryggen gick kanon vilket gjorde att jag kände mig lite sliten
när det var dags för axlar, men jag hade bra kontakt och bra pump iaf, trots att vikterna inte var så speciella..21 april, 2006 at 23:47 #986877Anonym anvandareMembernågra bilder på formen.. ursäkta den ansträngda minen.. hehe
22 april, 2006 at 01:30 #986878Anonym anvandareMemberInte illa!!! Najs tatuering! Betyder den nåt?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.