Det går tungt, så nu ökar jag!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Det går tungt, så nu ökar jag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 90 total)
  • Author
    Zitruz wrote:
    Inte illa!!! Najs tatuering! Betyder den nåt?

Tackar du, ja det betyder.. kraft och energi.. och för mig betyder den mycket mer än så! för jag antar att det är den på bröstet du menar.

tycker att du har en väldigt jämn och fin fysik. Inga brister rent symetriskt..(som jag kan se av dem bilderna du lagt upp)

Om du skulle tävla är det bb du vill köra då eller

Du har bra form på Pecsen, kör du bara vanlig bänk. Själv tycker jag att mina egna är lite för stora nedtill och försöker kompensera med att enbart köra lutande.

Träna på Beach 2006 kommer snabbare än man tror!!!

StefanSundqvist_ wrote:
    Tackar du, ja det betyder.. kraft och energi.. och för mig betyder den mycket mer än så! för jag antar att det är den på bröstet du menar.

Ja precis!! Najs!

trevlig och jämnt utvecklad dagsform stefan, ser ut att vara on target för dig :)

Sam jr wrote:
    tycker att du har en väldigt jämn och fin fysik. Inga brister rent symetriskt..(som jag kan se av dem bilderna du lagt upp)

Om du skulle tävla är det bb du vill köra då eller

Riktigt kul att du tycker det! Ang tävlande så känns det så avlägset,men det är ju så att BB är det slutgiltiga målet, det tilltalar mig eftersom att det är så grymt mycket mer än bara träningen som måste skötas.. ett mått på vad man kan göra med sin kropp om man sköter sina kort rätt. Då är det ju givetvis så att det måste packas ordentligt med muskler innan dess… vilket gör att man kommer till ett litet dilemma… man vill ju vara tajt till sommaren.. men det kloka kanske igentligen skulle vara att bara fortsätta att bygga.. alltid svårt det där. Är ju igentligen bara sista året som jag verkligen har satsat på min träning.. innan dess så tränade jag mycket.. men festade iaf lika mycket.. och det håller ju inte riktigt. Vägde vid senaste foto ca 80kg på mina 172 cm.. åååja man skall ha både kortsiktiga och långsiktiga mål, och att tävla ligger till de långsiktiga. Trivs bra med min nya livstil, sedan så får vi se var det för mig..

Bjuder på en biceps träningsbild på min träningskompis från mitt sista träningpass för påskledigheten.. sedan är det tillbaka hem till stan.. kommer att åka ner till sthlm på utbilding under 2 veckor.. kommer att sköta träning.. men det blir nog dåligt med uppdateringar här!

Rickardo doing the Biceps, :P

mikael.H wrote:
    trevlig och jämnt utvecklad dagsform stefan, ser ut att vara on target för dig :)

Ja det går väl hyffsat, när får vi titta på din dagsform då?

Björne_Beckman wrote:
    Du har bra form på Pecsen, kör du bara vanlig bänk. Själv tycker jag att mina egna är lite för stora nedtill och försöker kompensera med att enbart köra lutande.

Träna på Beach 2006 kommer snabbare än man tror!!!

tackar! varierar mina pressar och flyes, både raka, incline och deckline.. då inte häller bara 40 grader utan alla möjliga vinklar.. tycker jag funkar bra..

StefanSundqvist_ wrote:
    Ja det går väl hyffsat, när får vi titta på din dagsform då?

nyligen postat en bild i journalen från i torsdags med tröja på iofs och jag relaxar men det är en bild iaf :)

träna på nu mannen, mm att tävla i bb kräver en hel del extra slit och uppoffringar,hård sport att tävla i med omänskliga krav om man vill bli bra,
    fast classic bb ser intresant ut

just my humble opinion tho

mikael.H wrote:
    nyligen postat en bild i journalen från i torsdags med tröja på iofs och jag relaxar men det är en bild iaf :)

träna på nu mannen, mm att tävla i bb kräver en hel del extra slit och uppoffringar,hård sport att tävla i med omänskliga krav om man vill bli bra,
    fast classic bb ser intresant ut

just my humble opinion tho

Ja jag håller verkligen med dig där.. räknade också det till BB .. tycker att det verkar mycket intressant.. ska genast kolla bilden!!

idag kommer uppdateringen att fortsätta!!!

jahapps lillen! hur går det med träningen och sommarformen? Dags för lite nya bilder :emo-thumb

Haft en bra helg då? Var du hemma i ajaur?

Pump it!

Hej du ! har du deffat ihjäl dig eller Dags att uppdatera vad som händer tycker jag 8)

Jahapps! Allt bra med dig?
    :emo-thumb

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 90 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.