Diet pågår mot bättere resultat!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Diet pågår mot bättere resultat!

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 46 through 49 (of 49 total)
  • Author

Hej Cissi!

Låter som att det går fint med dieten! Tyvärr kan jag inte komma på teamträffen i Karlstad (kolliderar med semester) – hoppas att det blir fler teamträffar! Hoppas att ni får kul!

Lycka till med träning/diet!

Nannis wrote:
    Hej Cissi!

Låter som att det går fint med dieten! Tyvärr kan jag inte komma på teamträffen i Karlstad (kolliderar med semester) – hoppas att det blir fler teamträffar! Hoppas att ni får kul!

Lycka till med träning/diet!

Hej Nannis!

Ja då det går sakta men säkert.. Ja vi kanske hinner att ses innan tävling. Annars ses vi då ?? Ska ta lite bilder.. Ha en super fin semester8)

Tack desamma :D

Har inte mått så bra, och i Torsdags gick jag hem i från jobbet
    Sprängande huvudvärk, helt orkeslös och kallsvettig. Tror nog jag hade feber :fever: med. Slockna när jag kom hem och sov från 14.00 till dagen efter.

Så dagen i går blev inge vidare med maten fick inte i med det jag skulle, blev lite fil och muslie och glass värmen gör att jag inte är så hungrig och när man e sjuk får man äta lite glass eller?? Fick i mig lite pasta på kvällen.

Ja så det blev en mer eller minder oplanerad ätardag kan man säga..

I dag mår jag mycket bättere och har faktiskt varit ute och små joggat nu på morgonen 40 min och ca 20 min promenad i slutet. Känndes bra och vad det nu var som jag fick är borta i allfall. Blev rätt kort och smärtfri insjuknan..

Så det är nya friska tag som gäller.. Blir vila från gymmet nån dag till får se hur det känns på söndag kväll. Men promenader blir det i allfall.

I kväll åker jag och sambon på 24 timmars..
    Sola på däck, lite buffe mat blir det med, men får väl dra in på Lördagens ätardag en del, eftersom den blev lite i Fredagsdags.
    Shopping i taxfreen så klart! Parfymer och dyl. Sedan ska vi på spa och bara slappa och ha det bra!

Ha en underbar helg!

Cissi wrote:
    Lite bakgrund då..
    Har styrketränat i ca 3,5 år och innan de så har jag brottats sen jag var 6 år gammal, ja det blir en härrans massa år. Första kvinnliga brottaren i Uppland så fick fajtas mot grabbarna tills jag var 12 år. Kan tro dom blev häpna när dom förlorade haha tji fick dom..
    Men brottar skorna blev laggda på hyllan, tränade småknattarna lite och försökte hålla i gång brottningen men annat lockade också..

cool bakgrund! Du måste ju vara stark som en tjur! vill också testa det, måste va stört bra fys träning ju.. Lycka till på tävlingen du är ascool:nerd:

Viewing 4 posts - 46 through 49 (of 49 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.