Disco Style

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 263 total)
  • Author
    Sam jr wrote:
    jag rötar för ett tungt benpass…
    bara att dra en kopp kaffe innan så ska du se att du piggnar te..film kan du glo på efteråt som belöning

Arrr… du har ju rätt… typiskt att man kör en journal så andra kan se vad man håller på med :p

Nåja, jag drar iväg o kör ett benpass om en halvtimme eller så, ska bara smälta maten lite :)

Xavier wrote:
    Arrr… du har ju rätt… typiskt att man kör en journal så andra kan se vad man håller på med :p

Nåja, jag drar iväg o kör ett benpass om en halvtimme eller så, ska bara smälta maten lite :)

Bra det :emo-thumb

Sam jr wrote:
    Bra det :emo-thumb

Det blev faktiskt ett rätt schysst pass. Trycket i kroppen var tillbaks igen. Ibland kan man behöva en spark i rumpan :ike:

Och det verkar som om jag bränt mig ordentligt idag också. Hoppas man inte ser ut som en stucken gris imorrn :D

Ny vecka, nya mått:

Vikt: 84.8kg (-1.4kg)
    Midja: 80.3cm (-0.7cm)
    Överarm: 40.1cm (-0.2cm) :(

För mycket vikt neråt relativt sett till midjemåttet… inte alls bra. Nu går midjan ner snabbare kring navel och på bredaste stället dock, en centimeter minskade det med sen förra gången. Nästa delmål är att iaf vara nere på 80cm tills på torsdag och så blir det uppehåll i 3 dagar när jag är utomlands från deff och träning. Snart dags att kicka in med rejäla höjardagar också, har inte haft en ätardag hittills.

Var ju satan vad du minskar :-).
    Skönt för dig, om man bara hade den förmågan ^-^.

Alm: jag hade hellre sett att midjemåttet minskade än att vikten minskade ;)

Körde ett hyfsat pass idag, åt lite asiatisk buffé till lunch men fick inte så mycket ökat tryck av det inte. Ungefär samma vikter som förra överkroppspasset. Käkade vanlig dietmat igår iofs.

Blir ett benpass imorrn och ett genomblödningspass på torsdag och så blir det ett litet uppehåll från träning tills på måndag eller tisdag igen. Ska bli skönt.

Nu är det dags för lite lövbiff och fullkornspasta, mmmmm. Fan jag glömde ju köpa den där aspartam-ketchupen :(

Hur hade du tänkt minska midjemåttet utan att gå ner i vikt :-D?

Alm wrote:
    Hur hade du tänkt minska midjemåttet utan att gå ner i vikt :-D?

Vad jag menade var att jag inte gillade korrelationen mellan 1.4kg ner och 0,7cm på midjan :)

Nu har jag slängt i mig lite fullkornspasta med…. tadaaa: köttfärssås. Lätt benpass om en halvtimme eller ngt, sen ska jag nog köra cardio i en 40-60min efteråt eftersom jag inte orkade gå morgonpromenad imorse. Dåligt med sömn inatt :(

Dags att visa lite dagsform tycker jag, så här nu innan jag ska iväg till tüskland. :nod: Har en del kvar att skala av… :( 85.2kg imorse, på 191cm också…

Och så resten:

Härliga bilder, då var Åsas och min kväll räddad;)

FEVER wrote:
    Härliga bilder, då var Åsas och min kväll räddad;)

Haha, varsågod 😮 :p

bra form tycker jag. Men mer detaljer och vidd på ryggen och armar framförallt, tror jag hade gjort mycket för din fysik.
    Sen ben :-D?

Alm wrote:
    bra form tycker jag. Men mer detaljer och vidd på ryggen och armar framförallt, tror jag hade gjort mycket för din fysik.

Jag tog en benbild, men jag tyckte den blev för porrig :ph34r:

Får se sen när deffen är klar, hoppas få lite mer detaljer på dem =)

Alm wrote:

Jag menade att jag vill se större armar överhuvudtaget, såg det nu att jag skrivit lite crazy ^-^

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 263 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.