Disco Style

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 263 total)
  • Author
    Lindmark wrote:
    Var nya X-men bra?

Jag körde svält diet igår. Fick kanske i mig 5-700 kcal under dagen. Stress är mkt effektivt om man vill svälta sig :D

Tänkte kompensera det genom att immundiga mig allt onyttigt jag kommer över idag. Har själv också använt det ordet ganska frekvent på sistone av ngn okänd anledning.

Faktiskt ganska intressant att kunna se skillnaden i spegeln från morgon till kväll. Fast den sortens tömning jag körde omedvetet, el. kanske ofrivilligt igår lär ju vara mer negativt i längden :p

Hehe, chocka kroppen på lite olika sätt funkar nog kortsiktigt i alla fall, men kanske inte så rekommenderat :) Jag har nog ökat kaloriunderskottet en del, men mest genom att öka cardion och kanske sänka maten lite. Än så länge mås det bra. Hur kommer det sig att det ofrivilligt blev 5-700 kcal igår då?

X-men 3 var helt ok, inte riktigt lika bra som de andra men colossus fick mer speltid iaf, även om han inte sa så mycket. Sen tyckte jag väl att manuset var lite sådär, väldigt igenomhafsat och filmen var på tok för kort. Är det inte praxis nuförtiden att filmer är över 2 timmar? Denna var bara 1.40 :(

Ska bli intressant att se den senare.

Jadu, rätt knäckt av plugget. Somnade 2 ggr över böckerna och 1 gång framför datorn :p Reagerar alltid så på stress. Trött, dålig el. obefintlig matlust osv. Nåja, ett par dagar kvar sedan är det slut.

Tror det blir en ordentlig fylla nästa helg :P
    Köra ett litet skolavslut för terminen :D

Lindmark wrote:
    Ska bli intressant att se den senare.

Jadu, rätt knäckt av plugget. Somnade 2 ggr över böckerna och 1 gång framför datorn :p Reagerar alltid så på stress. Trött, dålig el. obefintlig matlust osv. Nåja, ett par dagar kvar sedan är det slut.

Tror det blir en ordentlig fylla nästa helg :P
    Köra ett litet skolavslut för terminen :D

plugget… tur man hoppade av universitetet efter en termin och började jobba under guldåldern på IT-tiden. :p

Idag blev det ett explosivt lätt underkroppspass. Massa reps, liten vila, och 50 min cardio efter passet eftersom jag inte pallade ta en morgonprommis på en söndag och när det regnade en massa ute.

Har varit en skön slapparhelg för egen del, gutt :)

Midjemåttet är idag nere på 78.5cm. Ska försöka nå 76-76.5cm tills i mitten av juni hade jag tänkt. Fettet släpper inte lika lätt nu men det är bara till att öka cardion.

Halvätardag idag, eller åtminstone kolhydratsladdningsdag Buffé står på schemat till lunch och ska trycka i mig sinnessjukt mycket bulgur ikväll i flera omgångar ;)

Trodde jag skulle ha värsta trycket eftersom jag käkade som en liten gris igår och svettades under natten, men allt jag fick var ett bra pump och vikterna låg kvar på det gamla. Trist men sant. Käkade kanske lite lite till frukost och lunch.

Dagens cardio blev 1 timmas morgonprommis och 50min cardio efter gymmet.

76 cm runt midjan. Lite mer pondus och manlighet att tillhöra 100 cm klubben ;)

Har själv börjat känna mig som en fjolla när jag lämnade den :(

Lindmark wrote:
    76 cm runt midjan. Lite mer pondus och manlighet att tillhöra 100 cm klubben ;)

Har själv börjat känna mig som en fjolla när jag lämnade den :(

Hehe :p

Har lagt in högväxeln ordentligt nu, det är fan jobbigt att få bort det sista. Förra sommaren nöjde jag mig med 78cm, men nu ska jag under 10% hade jag tänkt mig. Nästa vecka uppar jag cardion till 1.20 på morgonen och 50 min efter passen. Huuu…

Körde ett benpass igår för övrigt, inte mycket att rapportera, blev tungt och vikterna höll sig på samma som de gjort tidigare, tappade kanske en rep på böjen i smithen. Rätt nöjd eftersom jag kände mig hur trött som helst igår.

Drygt två veckor kvar… sen får det vara nog :up:

Xavier wrote:
    Hehe :p

Har lagt in högväxeln ordentligt nu, det är fan jobbigt att få bort det sista. Förra sommaren nöjde jag mig med 78cm, men nu ska jag under 10% hade jag tänkt mig. Nästa vecka uppar jag cardion till 1.20 på morgonen och 50 min efter passen. Huuu…

Körde ett benpass igår för övrigt, inte mycket att rapportera, blev tungt och vikterna höll sig på samma som de gjort tidigare, tappade kanske en rep på böjen i smithen. Rätt nöjd eftersom jag kände mig hur trött som helst igår.

Drygt två veckor kvar… sen får det vara nog :up:

skönt och se slutet mannen. fint med beachformen :-)

Fan, ibland hatar man sig själv. Har de senaste dagarna lagat till bulgur på morgonen och lagt i matlådan med kyld köttfärssås och sen låtit det ligga i väskan tills det var dags för lunch. Det fick jag betala med råge igår när jag hade magknip hela dagen och det sista jag fick i mig igår var 250g kvarg kl 15. Spydde en del inatt också.

Som tur är känns det ok idag, men träningen skjuter jag upp till imorgon när jag tagit tillbaks de 1.5kg:na jag tappade inatt. Funderar på pizza ikväll :)

Alm wrote:
    skönt och se slutet mannen. fint med beachformen :-)

Yes, det är nu det börjar hända saker också :)

Klämde till med ett skönt överkroppspass idag, inga tappade vikter och grym pump. Pizzan igår fixade biffen. :)

I och med att flickan är hemma nu några dagar framöver så blir kosten inte lika strikt. Men på onsdag är hon borta igen så då fortsätter det gamla vanliga tills den 17:e då deffen slutar.

Nu den 9-10:e ska jag på kurs hos herr Arne också. Efter det är det kanske dags att man slutar kalla sig disco. Vem vet? Stay tuned for more exciting information ;)

Xavier wrote:
    Klämde till med ett skönt överkroppspass idag, inga tappade vikter och grym pump. Pizzan igår fixade biffen. :)

I och med att flickan är hemma nu några dagar framöver så blir kosten inte lika strikt. Men på onsdag är hon borta igen så då fortsätter det gamla vanliga tills den 17:e då deffen slutar.

Nu den 9-10:e ska jag på kurs hos herr Arne också. Efter det är det kanske dags att man slutar kalla sig disco. Vem vet? Stay tuned for more exciting information ;)

gött med tjejen hemma :-)!

Alm wrote:
    gött med tjejen hemma :-)!

Mm, men nu är hon borta igen, men bara två veckor kvar sen hämtar jag upp henne i berlin och bilar runt i europa en vecka.

Har nu upptäckt Quinoa, grymt gott och mättande. Och det ska ju vara nyttigt också :)

[img=http://www.frebaco.se/upload/produkter/quinoa.jpg]Körde ett snabbt genomblödningspass igår för ben/mage som gick helt ok, och kommer köra ett tungt överkroppspass imorgon. Imorgon är även dagen då högsta växeln på deffen går igång, 1.20h morgonpromenix och 40-50min cardio efter varje styrkepass. Fortsätter med det utan uppehåll tills på fredag nästa vecka. Sen är det slut, men jag ska försöka hålla den formen under mestadelen av sommaren ändå genom att börja jogga en 30min varannan dag eller något och inte sväva iväg alltför mycket med kosten :up:

Xavier wrote:
    Mm, men nu är hon borta igen, men bara två veckor kvar sen hämtar jag upp henne i berlin och bilar runt i europa en vecka.

låter härligt. Vart bär det av på europa-touren, några delmål eller huvudmål ?

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 263 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.