Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Disco Style
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 juni, 2006 at 10:03 #999950Anonym anvandareMemberAlm wrote:låter härligt. Vart bär det av på europa-touren, några delmål eller huvudmål ?
Det blir först Amsterdam, sen Bryssel, sen Hamburg, och sen lite obestämt men vi kommer spendera två dagar i danmark också, oklart var vi ska vara nånstans.
GPS:en jag beställde nyss till bilen kommer komma till god nytta i alla fall. Går den sönder så räknar jag med att jag är borta i en vecka till eller ngt medans jag försöker hitta hem
7 juni, 2006 at 20:42 #999951Anonym anvandareMemberXavier wrote:Det blir först Amsterdam, sen Bryssel, sen Hamburg, och sen lite obestämt men vi kommer spendera två dagar i danmark också, oklart var vi ska vara nånstans.GPS:en jag beställde nyss till bilen kommer komma till god nytta i alla fall. Går den sönder så räknar jag med att jag är borta i en vecka till eller ngt medans jag försöker hitta hem
GPS:en vilket märke?
Skall själv köpa en, men har inte bestämt mig.Fasen vad du ligger :emo-thumb
7 juni, 2006 at 20:47 #999952Anonym anvandareMemberFEVER wrote:GPS:en vilket märke?
Skall själv köpa en, men har inte bestämt mig.Fasen vad du ligger :emo-thumb
Köpte en Navman ICN 530 ( [http://www.navman.com/] ). Funkar suveränt, är en av de billigare som finns på marknaden och har de funktionerna man vill ha i en bilnavigator. Nackdelen är att det är en splitterny modell, och den svenska rösten säger fel vid vissa tillfällen (dålig översättning), men den engelska rösten funkar suveränt (men är inte lika sexig som den svenska ).
8 juni, 2006 at 20:45 #999953Anonym anvandareMemberSådärja, två tunga pass avverkade igår och idag, och morgoncardio och cardio efter träningen har flytit på bra. Har skippat vågen nu helt (eftersom man bara blir deppad när man ser hur mycket man kan tappa utan att vara stenhård) och koncentrerar mig bara på spegeln (och midjemåttet).
11 juni, 2006 at 20:23 #999954Anonym anvandareMemberDet har sannerligen varit en händelsrik helg. Hela dagarna har gått åt till kurs hos herr Arne Persson, mycket givande för övrigt, och ett lättare pass med lite nya övningar har jag även gjort på X-gym i löddeköpinge. Och så har jag skakat hand med Jimmy Jönsson
Börjar med marklyft på tisdag och sen får jag väl lov att sluta upp med att kalla det disco
Edit: ajustja, jag gjorde faktiskt några A.P. godkända chins och dips, woo. Får se om jag kommer sträcka ut i toppläget på dipsen i fortsättningen, djupet var i alla fall bra, så det var tryggt att höra.
15 juni, 2006 at 10:39 #999955Anonym anvandareMemberDeffen lider mot sitt slut… sista veckan har gått sådär, har enbart gått ner till runt 77cm i midjemått på smalaste och 82cm på bredaste stället. Har blivit lite sisådär med sista högväxeln eftersom träningen kommit i skymundan och jag inte har orkat köra cardio på kvällen. Kommer inte riktigt nå mitt mål tyvärr, men det här duger gott och väl för beachformen, plus att flickan kommer starkt ogilla om jag fortsätter deffen när hon är hemma igen
Igår tog lillasyrran studenten vilket innebar att jag inte kunde hålla mig ifrån buffé och sprit. Tänkte att jag bara skulle käka en tallrik och dricka ett glas, men det blev 4 tallrikar fyllda med kalkon, potatisgratäng, ost och en massa annat gott. Jag kunde inte sluta 😮
Idag har det blivit 1.20h morgoncardio och jag planerar att äta lite mindre fram tills i eftermiddag då jag tänkte proppa i mig en massa kolisar hela kvällen och mestadelen av dagen imorgon innan jag kör ett monsterpass, helkropp
Sen blir det en dryg veckas uppehåll från både träning och bra mat, och efter det ett nytt program (även om bartolls program har varit helt suveränt så känner jag för en hederlig split igen) där jag ska prioritera snedbänk, böj, press bakom nacke och marklyft som jag aldrig kört tidigare. Kommer nog köra en högvolym-variant med runt 20-25 set per pass.
Ska se om jag inte kan plåta lite bilder efter mitt monsterpass på fredag också, så får det avsluta den här journalen. Jag ser slutet på min disco-era! Nu har jag trots allt tränat på ett schysst gym i nästan ett år, första fyra åren i min gymkarriär var ju harvande på nautilus i deras maskiner och med kass kost…
15 juni, 2006 at 14:36 #999956Anonym anvandareMemberXavier wrote:Deffen lider mot sitt slut… sista veckan har gått sådär, har enbart gått ner till runt 77cm i midjemått på smalaste och 82cm på bredaste stället. Har blivit lite sisådär med sista högväxeln eftersom träningen kommit i skymundan och jag inte har orkat köra cardio på kvällen. Kommer inte riktigt nå mitt mål tyvärr, men det här duger gott och väl för beachformen, plus att flickan kommer starkt ogilla om jag fortsätter deffen när hon är hemma igenIgår tog lillasyrran studenten vilket innebar att jag inte kunde hålla mig ifrån buffé och sprit. Tänkte att jag bara skulle käka en tallrik och dricka ett glas, men det blev 4 tallrikar fyllda med kalkon, potatisgratäng, ost och en massa annat gott. Jag kunde inte sluta 😮
Idag har det blivit 1.20h morgoncardio och jag planerar att äta lite mindre fram tills i eftermiddag då jag tänkte proppa i mig en massa kolisar hela kvällen och mestadelen av dagen imorgon innan jag kör ett monsterpass, helkropp
Sen blir det en dryg veckas uppehåll från både träning och bra mat, och efter det ett nytt program (även om bartolls program har varit helt suveränt så känner jag för en hederlig split igen) där jag ska prioritera snedbänk, böj, press bakom nacke och marklyft som jag aldrig kört tidigare. Kommer nog köra en högvolym-variant med runt 20-25 set per pass.
Ska se om jag inte kan plåta lite bilder efter mitt monsterpass på fredag också, så får det avsluta den här journalen. Jag ser slutet på min disco-era! Nu har jag trots allt tränat på ett schysst gym i nästan ett år, första fyra åren i min gymkarriär var ju harvande på nautilus i deras maskiner och med kass kost…
No more disco, disco-stu says goodnight to you.
Ska bli kul att bygga ordentligt sen va ?
Hoppas det går bra med tjejen !15 juni, 2006 at 14:58 #999957Anonym anvandareMemberAlm wrote:No more disco, disco-stu says goodnight to you.
Ska bli kul att bygga ordentligt sen va ?
Hoppas det går bra med tjejen !HEHE
Jupp, ska bli hur roligt som helst, ser fram emot höst/2006 och vår/2007. Hade man lyckats med bedriften att öka 2kg igen på ett år hade det varit suveränt. Framförallt har jag en jobbpolare som är riktigt seriös med sin träning så det ser ut som om jag har en träningspartner kirrad nu framöver. Kanske man vågar lasta på lite vikter när man äntligen har en passare
16 juni, 2006 at 21:26 #999958Anonym anvandareMemberWoohoo… jag hittade en sushi-buffé idag i helsingborg, smaskade nog i mig en 20 bitar innan jag gick över till deras thai-buffé :p
Ah vad det är härligt när deffen är över… har avverkat ett rätt bra överkroppspass nu precis också och slänger upp några bilder som får avsluta den här journalen. Dags att packa det sista sen är det träningsfritt i över en vecka.
16 juni, 2006 at 21:28 #999959Anonym anvandareMemberOkej dags för första bilden, det här är faktiskt första gången jag slår den här posen så bare with me, hehe (och nej jag har inte tävlingsambitioner )
16 juni, 2006 at 21:30 #999960Anonym anvandareMemberAndra bilden.
16 juni, 2006 at 21:33 #999961Anonym anvandareMemberOch så avslutande fitness-posen.
17 juni, 2006 at 10:13 #999962Anonym anvandareMemberTycks rulla på framåt bra :up:
24 juni, 2006 at 22:00 #999963Anonym anvandareMemberLisaA wrote:Ser bra ut:emo-thumb Symetrisk och deffinerad :emo-thumbTack Lisa! 😮
24 juni, 2006 at 22:01 #999964Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Tycks rulla på framåt bra :up:Yes, det går framåt sakta men säkert. Att sköta kosten och sin träning verkar fungera, mot alla odds
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.