Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Disco Style
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 juni, 2006 at 22:03 #999965Anonym anvandareMember
Så… idag är jag hemkommen från att ha bilat runt i tyskland, holland belgien och danmark. Imorrn ska jag försöka mig på att börja träna igen med nytt splittat program. I och med att det inte blir nån disco framöver då träningen kommer baseras kring böj, mark och (sned-)bänk så finns det ingen direkt anledning att driva journalen längre. Det finns så oerhört många andra journaler nu dessutom
Så, tack för att ni läste och på gensyn! :dance:
25 juni, 2006 at 23:08 #999966Anonym anvandareMemberXavier wrote:Så… idag är jag hemkommen från att ha bilat runt i tyskland, holland belgien och danmark. Imorrn ska jag försöka mig på att börja träna igen med nytt splittat program. I och med att det inte blir nån disco framöver då träningen kommer baseras kring böj, mark och (sned-)bänk så finns det ingen direkt anledning att driva journalen längre. Det finns så oerhört många andra journaler nu dessutomSå, tack för att ni läste och på gensyn! :dance:
välkommen tillbaka, var det en bra semester ?
Blir det ingen ”Xavier bygger” journal då?
Plain and simple ^-^26 juni, 2006 at 10:19 #999967Anonym anvandareMemberAlm wrote:välkommen tillbaka, var det en bra semester ?
Blir det ingen ”Xavier bygger” journal då?
Plain and simple ^-^Det var en riktigt härlig semester Dyrt med bensin i belgien och holland dock Tja, det är dyrt överallt iofs, men där var det fanimej ~1.40 euro/liter.
Jag ska nog hålla mig i skymundan ett tag nu när det gäller träningsjournal, men till hösten kanske man kör igång igen när man kommit upp i lite högre vikter (förhoppningsvis).
27 juni, 2006 at 15:03 #999968Anonym anvandareMemberTack Warrior
27 juni, 2006 at 15:07 #999969Anonym anvandareMemberja det ser bra ut det där! bra att du hade en kanonsemester
jag gör som du, laddar lite, det behöver man emellanåt!6 juli, 2006 at 11:32 #999970Anonym anvandareMemberÄr det du som är och kladdar i min journal på kollo?
Ser att beachen inte är nått som skrämmer dig i sommar :emo-thumb
Ikväll blir det ben så att badbyxorna sitter tight runt låren :p
Kör hårt!
6 juli, 2006 at 13:16 #999971Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Är det du som är och kladdar i min journal på kollo?Ser att beachen inte är nått som skrämmer dig i sommar :emo-thumb
Ikväll blir det ben så att badbyxorna sitter tight runt låren :p
Kör hårt!
Fniss, såklart. Disco in crime, som man säger
Ska du köra med speedos på beachen månne?
6 juli, 2006 at 17:13 #999972Anonym anvandareMemberXavier wrote:Fniss, såklart. Disco in crime, som man sägerSka du köra med speedos på beachen månne?
Hoppas på att våga beträda en strand i speedos en vacker dag! Vågar jag göra det då har jag skött benträningen väl :emo-thumb
Mina discopecs som jag drömmer om verkar jag få bygga i sanden i år
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.