Disco Style

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 263 total)
  • Author
    Xavier wrote:
    Varsågoda:

Har du bränt dig i ansiktet:
    Kör hårt nu, så att jag få se dig på scen snart:D
    God fortsättning och en riktigt gott nytt år:drunk:

FEVER wrote:
    Har du br

Var tvungen att kika bakåt i tråden när FEVER undrade om du hade brännskador! :D Lycka till under det nya året med ”discoträningen”, skidåkandet och allt annat! :up:

snusan wrote:
    Var tvungen att kika bakåt i tråden när FEVER undrade om du hade brännskador! :D Lycka till under det nya året med ”discoträningen”, skidåkandet och allt annat! :up:

Tackar :)

2006 kommer nog bli ett bra år. Discot vet jag redan att det kommer flyta på alldeles underbart :up:

Tja… jag blev inte bättre utan snarare sämre. Ingen frankrike-resa och idag fick jag svart på vitt att jag drog på mig ett influensavirus i österrike.

Om jag har otur så håller viruset mig på sträckbänken hela nästa vecka också, men jag hoppas på att jag ska bli bättre till helgen… av hela mitt hjärta.

Gissa om det kliar i fingrarna efter att få träna nu… 👿

Xavier wrote:
    Tja… jag blev inte bättre utan snarare sämre. Ingen frankrike-resa och idag fick jag svart på vitt att jag drog på mig ett influensavirus i österrike.

Om jag har otur så håller viruset mig på sträckbänken hela nästa vecka också, men jag hoppas på att jag ska bli bättre till helgen… av hela mitt hjärta.

Gissa om det kliar i fingrarna efter att få träna nu… 👿

ohw.. inte lätt..
    du får njuta av vilan och komma igång starkare än någonsin
    sedan när du är friskt :)

mela wrote:
    ohw.. inte lätt..
    du får njuta av vilan och komma igång starkare än någonsin
    sedan när du är friskt :)

Starkare än någonsin? Nja… :)

Har känt mig frisk nu i 2 dagar, så idag jobbar jag t.o.m. och tänkte köra ett träningspass vid middagstid hade jag tänkt. Men med facit i hand har jag nu gått ner 5kg:n på 2.5 veckor, 2kg under skidresan och 3 under tiden jag var sjuk.

Känner mig som en liten liten räka, men nu när jag fått tillbaka aptiten igen (äntligen!) så tänkte jag käka och träna som en gris för att ta tillbaka de förlorade kilona.

Så ikväll hade jag planerat ett halvkroppspass med två övningar per muskelgrupp med bara ett set per övning à 15 reps… eller så. Räknar med att jag kommer träna på löjligt låga vikter innan jag är tillbaka ordentligt.

Inte helt oväntat blev dagens pass lite småsånkigt, inte nog med att jag behövde droppa 30% i nästan alla vikter, det var som om jag gick in i en osynlig vägg efter en 7-10 reps där all ork försvann. Dessutom fick jag en hel del huvudvärk mot slutet så jag skippade ett par extra övningar.

Men men, skönt att känna på vikter igen och jag fick ett helt ok pump efteråt också. Nu sitter jag och pimplar sojabönor och ska kika på film :)

Xavier wrote:
    Nu sitter jag och pimplar sojab
    melancoolio wrote:
    Rostade? Passa dig för såna om du drar i dig en hel påse, dom kan få magen att producera raketbränsle! :D And there is a takeoff…

HEHE… jag får väl hålla koll på magen :D

Just nu har jag nog klämt i mig en halv så det får nog räcka :)

Idag blev det ett halvkroppspass till, denna g

Xavier wrote:
    Idag blev det ett halvkroppspass till, denna gången underkroppen tillsammans med lite rotatorcuff och underarmar. Började dock passet med ett set dips på 13xKV som jag ändå var rätt nöjd med efter min utdragna sjukdom.

Känner en grym träningsvärk vara på G nu, kommer nog ha rörelsesvårigheter imorgon ;) (woohoo)

En underbar känsla, då vet man att man har lite muskler:D

FEVER wrote:
    En underbar känsla, då vet man att man har lite muskler:D

I’m alive, I’m alive! *försöker sträcka på sig, misslyckas nästan*

Fan nästan snöstorm ute… härlig utsikt och grymt roligt var det att sladda runt med bimmern imorse, w00t. Får nog bli ett halvkroppspass ikväll igen.

Ouuuu, vad h

K

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 263 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.