Don Tomazo på halvfart

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Don Tomazo på halvfart

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author

Egentligen hade jag väl kunnat skriva nått liknande på ett jävla A4a hemma men kanske blir det här en annan grej och en liten sporre till att uppdatera ibland. Blir lätt att det rinner ut i sanden annars.
    Är rätt ny på forumet och vet inte riktigt vad en sån här tråd brukar innehålla men jag skriver lite bah:
    Namnet är Tomas och åldern är 25. Bor för närvarande i Motala där jag pluggar till MCmekaniker. Har tidigare jobbat som styrketräningsinstruktör en herrans massa år.
    Jag började träna nån gång i slutet på gymnasietiden, vägandes 67 kg. Då var det skitkul och man märkte resultat. Sakta gick det då jag förmodligen aldrig vart något underbarn i dessa sammanhang men det gick ändå att märka att det gick frammåt.
    Jag slutade gymnasiet och började jobba på gymmet där jag tränade. Gick en massa kurser och instruerade folk på golvet i 6 år. På senare år vantrivdes jag vilket resulterat att jag tröttnade helt på att träna. Det var roligare att rasta min Suzuki på det bakre hjulet eller på div. banträffar och krascha hit å dit. Intresset för att hjälpa folk hade helt svalnat och jag kunde inte bry mig mindre om Lena som precis fått bart och ville börja träna för att gå ner lite i vikt. Hon ville inte blir sådär stor och bucklig och var därför rädd att ta i. Sen ville on bara träna rygg och mage. Ja armarna fick ju inte bli förstora och benen tränade hon ju när hon gick till jobbet.
    Hur som helst la jag av helt med min träning under något halvår och bara åkte hoj. Efter ett tag började folk säga: ”va smal du har blivigt”, ”har du gått ner i vikt”. Till och med min mamma tyckte jag blivigt lite tanig och skinnstället började sitta slappt. Helvete, jag ville ju tycka att det var kul att träna.