Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Eldhroka´s väg uppåt!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 juli, 2006 at 20:55 #925995Anonym anvandareMember
Torsdag 20 Juli
Efter lite morgoncardio (läs storstädning) drog jag iväg och körde
Rygg och Baksida Axlar.
Hade ingen träningsbok med mig idag heller, känner faktiskt
att jag tränar effektivare och inte tänker så mycket när jag inte har
några siffror att jämföra med. Jag bara köttar på liksom, jag får
mindre prestationsångest.
Blev iaf:Assisterade Chins.
Breda Latsdrag.
Skivstångsrodd.
Framåtlutande hantellyft.
”Samir Special”.
Marklyft.Sen cyklade jag hem och åt, sov middag ett par timmar
sen iväg på DansStep. Känns fortfarande knepigt att köra
cardio utan pulsklocka, känner mig lite blind. Måste fixa nya batterier snart…
Men svettigt var det iaf, hade glömt vattenflaska också… mindre bra21 juli, 2006 at 19:29 #925996Anonym anvandareMemberFredag 21 Juli
Bara cykel idag, ca 80 minuter.
Mina knän blev bättre att vila från cyklingen i två dagar, men nu på
hemvägen ömmade de igen. Tror nästan jag bör gå till läkare
sen när jag har tid å kolla upp om det är något eller om det bara
är överansträngning. Stretcha knän… kan man det?Imorgon bitti är det vägning igen, spännande… inte fuskat en enda
dag den här veckan, borde ha tappat en del, men kommer jag bara
under 68,6 så är jag nöjd.22 juli, 2006 at 07:05 #925997Anonym anvandareMemberJag är nöjd!
68,4 kg!
-5 cm runt magen (naveln) senaste veckan.
Bara två veckor kvar nu…..
22 juli, 2006 at 09:19 #925998Anonym anvandareMemberEldhroka wrote:Känns fortfarande knepigt att köra
cardio utan pulsklocka, känner mig lite blind. Måste fixa nya batterier snart…Jag känner igen det där…när man väl är van att köra med pulsklocka blir man rätt handikappad när man är utan. Mitt batteri tog slut förra sommaren, promenerade ända till kista från norra sollentuna i 90 minuter för att få reda på att varken på teknikmagasinet (där jag köpt klockan) eller på ur&penn (som ändå säljer klockor) kunde de byta batteriet. Dessutom tittade de på mig som om jag vore nån slags idiot som trodde att de skulle ha verktyg. Sedan hittade jag Stjärnurmakarna där de både var trevliga och inte hade några problem med batteribytet :up:
22 juli, 2006 at 10:12 #925999Anonym anvandareMemberEldhroka wrote:Jag är nöjd!68,4 kg!
-5 cm runt magen (naveln) senaste veckan.
Bara två veckor kvar nu…..
Om jag räknat rätt är jag återigen skyldig dig 2 pizzor !!
22 juli, 2006 at 10:18 #926000Anonym anvandareMemberverkligen bra presterat jämfört med hur du såg ut 2003!
22 juli, 2006 at 10:27 #926001Anonym anvandareMemberRyger wrote:Om jag räknat rätt är jag återigen skyldig dig 2 pizzor !!Jo… eller rättare sagt, du är skyldig mig tre och jag är skyldig dig en. :p
22 juli, 2006 at 10:28 #926002Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:verkligen bra presterat jämfört med hur du såg ut 2003!Tack Mia.
Förstå hur snygg jag ska vara 2009 !22 juli, 2006 at 10:35 #926003Anonym anvandareMemberAnnaC wrote:Jag känner igen det där…när man väl är van att köra med pulsklocka blir man rätt handikappad när man är utan. Mitt batteri tog slut förra sommaren, promenerade ända till kista från norra sollentuna i 90 minuter för att få reda på att varken på teknikmagasinet (där jag köpt klockan) eller på ur&penn (som ändå säljer klockor) kunde de byta batteriet. Dessutom tittade de på mig som om jag vore nån slags idiot som trodde att de skulle ha verktyg. Sedan hittade jag Stjärnurmakarna där de både var trevliga och inte hade några problem med batteribytet :up:Ah, fler med samma beroende. :p
Jag har precis beställt en prenumeration på Fitness Magazine
med pulsklocka i års-erbjudandet, så fn väntar jag på den.
Om den funkar bra så behöver jag ju inte fixa batterier till den
gamla.22 juli, 2006 at 11:16 #926004Anonym anvandareMemberEldhroka wrote:Jo… eller rättare sagt, du är skyldig mig tre och jag är skyldig dig en. :pHaha ok.. fan va fet vi kommer bli
22 juli, 2006 at 16:01 #926005Anonym anvandareMemberLördag 22 Juli
Blir visst ingen träning idag, hade tänkt köra Bröst och Ben efter jobbet
men en polare ringde och hade kattvakts-kris så jag måste hem och ta
emot lilla missen då polaren åker till ungern imorgon redan.
Myys med bonus-katt i två veckor!
Får plåga benen extra mycket imorgon istället.22 juli, 2006 at 19:42 #926006Anonym anvandareMemberMåste bara få skryta lite över mina katter…
De är ju de bästa som finns. Accepterar en nykomling till 100% efter bara 5 minuter.Mercy som hon heter är bara för söt! (hon har en jättesöt rosa nos)
23 juli, 2006 at 20:43 #926007Anonym anvandareMemberHelt vansinnigt trött idag.
Taskig motivation och noll energi. Släpade mig ner i gymmet
iaf efter jobbet och körde lite Bänkpress och Knäböj.
Mitt knä är helt vajsigt, gör inte ont i djupa knäböj
men när jag går nerför en trapp gör det ont.24 juli, 2006 at 09:57 #926008Anonym anvandareMemberSatt och petade i gamla bilder,
motivationen till allt suger så jag letar efter en gnista….Det skiljer ca ett halvår mellan bilderna, nog har det väl hänt något? 😮
Eller spelar mina ögon mig ett spratt som vanligt?
:what:24 juli, 2006 at 22:04 #926009Anonym anvandareMemberMåndag 24 Juli
Lite mer energi idag, men fortfarande låg.
Körde Biceps + Mage innan ett DansAerobics-pass.
Imorgon blir det långcykling ut till Stenhamra igen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.