Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Eric ska bli mucklig!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 juli, 2006 at 09:22 #91196Anonym anvandareMember20 juli, 2006 at 11:13 #988092Anonym anvandareMember
Tjaa Min Proffice kollega
Härligt o se att även du skapat en journal!! Det kommer gå toppen.
Vi hörs av angående fotning o träning.
Kramar//Pernilla21 juli, 2006 at 09:42 #988093Anonym anvandareMembereric.m80 wrote:Idag var det väldigt roligt att träna, bänkpressen gick bättre idag. Hade också bättre teknik på dipsen idag, mycket bättre kontakt med triceps! :up:Sitter nu och äter kessela med lite fun light, krossade linfrön från gogreen (AXA) och lite cashewnötter….mums!
Måste passa på och tacka min kollega Pernilla (aka pörnii) för all hjälp och alla tips jag fått under den korta tid som vi har känt varandra. Pernilla, du e cool!
C ya!
/ EricHärligt Eric, du kommer få riktigt bra resultat! Heta ryggbilder
Inget o tacka för, klart jag hjälper till goding!
Faaasen vad roligt vi kommer ha om du blir min inneboende:)
hörs under dagen.
kramar24 juli, 2006 at 09:52 #988094Anonym anvandareMemberHaha jag vet:) jag har ju lite fria vikter o en bra stretchmatta att köra lite funktionell styrka på !!
ha en braa dag Eric
kramiz31 juli, 2006 at 12:57 #988095Anonym anvandareMemberHey killen..
Kul att du kom förbi och körde idag!! Bra kämparanda! :emo-thumb
Är det benen du vill prioritera? Jag hjälper gärna till med tips på övningar om du vill.Kom in någon mer gång så går vi igenom övningar för överkroppen, jag lovar det är toksköna maskiner där oxå.
Köper du kort kan jag bli din personlige instruktörHa det bra och kör hårt!
1 augusti, 2006 at 09:11 #988096Anonym anvandareMemberHeeeej Goding:)
Piggnat till nu eller? hehe
se till o vila upp dig o käka på idag under vilodagen!
Här på Verizon e allt lika dött. Sitter o grubblar på övningar tills träningen sen
Men du hallå Singelboy, fått någe napp än eller?? Du ligger inte i tillräckligt. Slå på lite charm nu dåååå!! hehe
världens längsta *kraaaaaaaaaam* på min Sambo
1 augusti, 2006 at 09:47 #988097Anonym anvandareMemberHallå där
skriv ner dina träningspass , vikter o reps alltid kul att följa andras framsteg1 augusti, 2006 at 10:15 #988098Anonym anvandareMembereric.m80 wrote:Ska börja göra det f.o.m nästa pass imorgon, då blir det rygg! Älskar att träna ryggen! :up:Ha d bra!
Mvh Erickul :emo-thumb
2 augusti, 2006 at 15:14 #988099Anonym anvandareMember4 chins kommer alltid att vara 4 chins, så skippa snacket om att det är dåligt!
Du verkar vara målmedveten, fortsätt kämpa på så kommer resultaten!
2 augusti, 2006 at 16:04 #988100Anonym anvandareMemberDu kommer bli grym sambo
Nu hoppas jag få gå snaaaart!!!! hoppas piggna till också…gahh…
ses hemma sen
kraaaaaaaaaaam2 augusti, 2006 at 20:13 #988101Anonym anvandareMemberBra rygg pass Eric
3 augusti, 2006 at 14:26 #988102Anonym anvandareMembereric.m80 wrote:Tack Pernilla, min sambo! Jag blev lite deppig tidigare när jag kom på att jag inte kan följa med till Göteborg och FF-06…kommer att vara upptagen med PT-utbildningen på S.A.F.E….så det känns bra o veta att jag har dig som kan peppa mig när jag känner mig lite trött o seg.Ses senare!
KraaaaaaaaaamJag förstår de sambo min! Tråkigt att du inte kan följa med, hade varit såå roligt!! Men det kommer ju fler tävlingar och då jeklar:)
I will always be there for you:)
massa kraamar
3 augusti, 2006 at 14:27 #988103Anonym anvandareMemberoff topic: din chuck norris grej på signaturen är så fin han e kungen
4 augusti, 2006 at 11:21 #988104Anonym anvandareMembereric.m80 wrote:Nu sticker jag till gymmet, idag blir det bröst & triceps + 20 min lätt cardio.Uppdaterar senare om antal övningar, vikter och set/reps.
Vi syns!
// EricLycka till o kör hårt Sambo:)
När du kommer hem sen vill jag höra att du klarat si sådär 25 dips iaf:)Kraaaam
5 augusti, 2006 at 20:03 #988105Anonym anvandareMemberHej Eric
Kul att se att du kör på . :emo-thumb
Jag har sett dig för kan inte placera vart, undrar vart i enskede bor du? Jag flyttade från gubbängen i dec. Bor nu i trångsund
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.