Ett steg närmare

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 43 total)
  • Author

Förutom att jag ville att du skulle tappa den feta hanteln i ansiktet när du körde dina pullovers :p haha! så är det alltid kul med träningbilder, men bilderna kunde vart av bättre kvalite, va har du gjort? flåsat på linsen, el va det captain? :nono:

..

Eva-Lotta:

Jag förstår om du känner så:( Flåsat? Inte så konstigt när man kör marathonträning :p Sen var jag ju klart lite upphetsad av min egen tillvaro:)

erikd: Ill fix that !

KRAMPUS: Next you will:)

Fy fan, du har tränat riktigt ordentligt nu och man ser fram emot att träffa dig på gymmet och se dig köra ben igen det var riktigt brutalt :)

tjockis!
    du kommer aldrig att bli hård… :|

PS. skiter i att ursäkta mig, du förstår nog vad jag menar…:kicking:

Kapten…vem är det du pratar med egentligen under passet…? ;)
    För om du använder självutlösare så börjar man nästan undra (inte mig emot, jag gör likadant). ;)

simme88: Tack för dina fina ord :emo-thumb Alltid kul och kunna inspirera andra :)

Jonas Lundberg: :( Jag e inte tjock :( … eller e jag jag det :what: Skall sätta mej ner i helgen och gå i genom allt jag stoppar i mej vääääldigt noga, nu är det nolltolerans som gäller. Jag återkommer min vän :)

Melin: :D pratar både med mej själv :| och med mina män. En av dom äldre och mer erfarna var en viss Arne Persson denna kväll då det begav sig :nod

du får lägga ut lite bilder från när du tävla oxå (om du har några) det hadde varit nice och se hur du var när du hadde deffat :)

jag har funderat på att börja med fettförbrännande och vitaminer/mineraler.
    funderade över att testa:
    [http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=628&Kampanj_ID=]
    och
    [http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artgrp=&artnr=6968&limit=000&extra=000&varumarke=000&btg=0&visa=1-36&Sort=A.Beskr&Visn=Std2&Kampanj_ID=]

ville bara veta vad kapten tycker om det:)

Vad har Kapten haft för sig den sista tiden då? Och vad är det egentligen Kapten menar med Ett steg närmare?

Det har hänt jättemycket, både roliga saker men samt tråkiga. Men om vi tar det som berör jobb och träningen så har han har blivit ett år äldre, 2 kg tyngre, hårdare, ett par ärr rikare, har jobbat hårt, och jobbat mycket, både innanför och utanför jobbet och gymmet.

Ett steg närmare? Det är bara att hänga med på tåget och följa resan dit, och det kostar er absolut ingenting.

För min egen del kostar bara det blod svett och tårar.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.