Ett steg närmare

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • Author

:)

:yahoo: jobba…:nono: stressa…:yikes: akuten…:cry: vila

kaptens rygg e brutal (jag måste få köra rygg med dig).

simme88: Om du nu har som mål att få igång din förbränning och gå ner i vikt så är Lose It ett bra komplement i samband med ett strikt kostprogram, reglebunden träning på gymmet och samt ute på löparbanan:) Och Only One dvs vitamin/mineraltillskott skall du alltid ha i ditt ägo. Kom till gymmet så lägger vi upp ett kost och träningsprogram ,sen skall du komma i ditt livs form. När du kommit igång med allt detta och börjar få resultat, då redan kan du få köra ett ryggpass med Kapten du sent kommer glömma. Bollen ligger hos dej nu så se till att få tummen ur röven och sätt igång :up:

tummen ur röven ska jag nog få för nu måste jag verkligen gå ner i vikt så att man får en snygg kropp inför nästa år funderar på att gå ner till 80kg (d.v.s 10kg) och sen börja med protein. :)

tummen ur röven ska jag nog få för nu måste jag verkligen gå ner i vikt så att man får en snygg kropp inför nästa år funderar på att gå ner till 80kg (d.v.s 10kg) och sen börja med protein. :)

oops 2st lol

varför ska kapten göra de det är ju så sexigt :P

eijaa wrote:
    snälla ta av dig jeans shortsen

eijaa: Det kan jag tyvärr inte göra, har inget under :D

Martin.P: Eller vill du att jag skall ta av dom? :P

nu får du fan ta och uppdatera denna sidan så att vi får reda på vad f.a.n du menar med ”Ett steg närmare”.

ja d e dags o uppdatera sidan ..gärna m lite nya bilder:emo-thumb

simme88 wrote:
    nu får du fan ta och uppdatera denna sidan så att vi får reda på vad f.a.n du menar med ”Ett steg närmare”.

Det fick väl alla reda på som var på DC & Lucia vad han menade med det! sen att han inte har haft tid att uppdatera… det ska vi nog ta igen :nod
    Men då mot nästa mål!
    El hur sweetheart?

Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.