Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Ett underbart liv
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 september, 2006 at 20:19 #916116Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Japp det e den övningen fasst jag kör den liggandes på en bänk isället.
Oftast kör jag inte mer än 1-2 set. Känns som om jag sparar mig till nästa set då. Självklart värmer jag alltid upp ordentligt innan jag drar igång.
Tack 😮 Det värmer verkligen. Det går att ta sig en bra bit med bra mat, hård träning, kunskap och lite jävlar anamma vet du. Skynda långsamt så går det nog bra.
Ha det gött
Känns det bättre att köra få set nu mot tidigare flera? sitter själv o tänker på att ändra schemat.. köra något dogcrap liknande, där jag kör igenom kroppen 3 ggr. per vecka. typ mån ons fre. klämmer in löpning mellan dom…säkert:P
7 september, 2006 at 22:06 #916117Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Känns det bättre att köra få set nu mot tidigare flera? sitter själv o tänker på att ändra schemat.. köra något dogcrap liknande, där jag kör igenom kroppen 3 ggr. per vecka. typ mån ons fre. klämmer in löpning mellan dom…säkert:PHar väl aldrig direkt kört månge set på samma övning. Men som svar på din fråga;
Jo det känns bättre : )
Löpning bygger väl inga muskler
7 september, 2006 at 22:09 #916118Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Har väl aldrig direkt kört månge set på samma övning. Men som svar på din fråga;Jo det känns bättre : )
Löpning bygger väl inga muskler
hehe, nä löpning bygger väl inte så mkt… men erkänn att det lät väldigt bra.
Vet ej om jag skulle kunna klara att köra få sett bara, känns som att gå därifrån utan att gjort allt. även om jag har gjort det. Men helt klart värt att pröva…
7 september, 2006 at 22:15 #916119Anonym anvandareMemberShuuu.
Brukar egentligen köra varannan dag men jag kände mig så fyll av energi förut plus att jag vill komma iväg till gbg så tidigt som möjligt imorgon, så jag körde ett pass idag med.
Det blev baksidalår och triceps
7/9
Raka marklylft i smith
75*15
80*11Liggande bencurl
7*17
9*9Tricepspress
50*12
60*3Tricepsextension
38*13Enarmsscullcrusher
13*17
15*9Frenshpress
35*15
43*7Kickback i cable
20*20
30*8och lite stående vadpress
Ett bra pass med bra ökningar i det mesta : )
Totl vila nu fredag och lördag sen blir det ett pass med dem stora grabbarna i götet på söndag.8 september, 2006 at 09:11 #916120Anonym anvandareMemberDu är grymt start i hantelpressarna.. 55kg hantlar:emo-thumb
8 september, 2006 at 11:12 #916121Anonym anvandareMemberHur utför du raka marklyft? Helt rakade ben eller?
HÅller med om hantelpressarna. JÄkla stark dom är du…
8 september, 2006 at 12:51 #916122Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Hur utför du raka marklyft? Helt rakade ben eller?med lite olja på, för maximalt glid!
8 september, 2006 at 13:01 #916123Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Hur utför du raka marklyft? Helt rakade ben eller?8 september, 2006 at 16:37 #916124Anonym anvandareMemberHej!
Hur lång tid tar ett pass nu när du tränat själv?:bb3:
Hur många minuter vilar du mellan setten?:sleepy:
Hur många uppvärmningset kör du före varje övning?
Hur går det med filmerna?
Kan du inte skriva lite om hur du äter nuförtiden det var ju längesedan.8 september, 2006 at 18:53 #916125Anonym anvandareMemberhur många år har du tränat??
8 september, 2006 at 22:47 #916126Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Kickback i cable
20*20
30*8Imponerande som vanligt Sam:up:
En intresant fråga, själv har jag svårt att få till Kickbacks med hantel, och visste inte att det gick att utföra det i cable, hur gör du då? (Någon bild? Eller en förklaring kanske räcker:) )Mvh / Robin
11 september, 2006 at 16:12 #916127Anonym anvandareMemberJoakim wrote:Hej!
Kan du inte skriva lite om hur du äter nuförtiden det var ju längesedan.Hur många kebaber äter du på ett år?
Föddes du utan rastaflätor?Hehehe Samir du borde ha ngn som svarar på allt sånt åt dig
11 september, 2006 at 17:46 #916128Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Hur utför du raka marklyft? Helt rakade ben eller?HÅller med om hantelpressarna. JÄkla stark dom är du…
Naj bena är inte helt raka utan dem e lite böjda i knäleden.
.. Tackar : )11 september, 2006 at 17:55 #916129Anonym anvandareMemberJoakim wrote:Hej!
Kan du inte skriva lite om hur du äter nuförtiden det var ju längesedan...Passen ligger på runt en timma, ibland mer.
..Vilar tills jag känner mig redo igen, klockar inte direkt men det blir ganska lång vila.
.. Jag kör 3 uppvärmningsset och 2 viktanpassningsset för varjemuskelgrupp
sen kör jag på, alla arbetsset oavsett om det är en ny övning på samma muskelgrupp, med undantag för marklyft där jag även värmer upp med marklyft oavsett om jag har kört lite rygg innan eller inte... Brorsan e bög och nu e jag skadad så det går inget vidare med filmerna.
..Jag äter en samma frukost varje dag jag har skolan; En shaker med mjölk, 2 dl havregryn, russin, 30g prottepulver, honung. När jag är ledig gör jag en gröt av det hela och byter ut prottepulvret mot milbona, lägger till lite kanel och ett tärnat äpple.
Sen så äter jag mycket protein, ca 2.5-4g/kg kroppsvikt och kolhydraterna äter jag mestadels runt träning och under frukost& lunch.
1frukost, minst 2 lagde mål mat och en sjuhelvetes massa drinkar och mellan mål i form av proteinrika mejjeriprodukter typ keso.
11 september, 2006 at 17:56 #916130Anonym anvandareMembercoffe_91 wrote:hur många år har du tränat??Ganska exakt 3 år.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.