Ett underbart liv

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 525 total)
  • Author
    Melin wrote:
    Hur många kebaber äter du på ett år?
    Föddes du utan rastaflätor?

Hehehe Samir du borde ha ngn som svarar på allt sånt åt dig ;)

blir nog inte så många kebaber endå, men jag blev riktigt sugen på en nu och eftersom jag tycker så förbenat synd om mig själv ska jag åka ner och köpa en sen.

On topic, runt en 70 kanske
    Jag föddes utan rastaflätor, jag har dock snart haft dem i halva mitt liv : )

robin_nerf wrote:
    Imponerande som vanligt Sam:up:
    En intresant fråga, själv har jag svårt att få till Kickbacks med hantel, och visste inte att det gick att utföra det i cable, hur gör du då? (Någon bild? Eller en förklaring kanske räcker:) )

Mvh / Robin

kan ta en bild någon gång

Sam jr wrote:
    Ganska exakt 3 år.

;)

boeg…

Just det jag har ryggskott..jippie

var hos kiropraktorn idag och knäckte lite…känns bättre men gör fortfarande föbenat ont..

Pajjade mig när jag skulle köra marklyft igår under uppvärmningen, gjorde inte så ont då så jag fortsatte passet (dock inte marklyften)
    men i morse när jag vaknade kunde jag knappt röra mig ..

Får se hur lång tid det tar innan jag kan dra igång igen..blir inga marklyft och knäböj på ett tag i varjefall.

Boeg

Sam jr wrote:
    Ganska exakt 3 år.

okej för du e grymt trännad ser ut som du har tränat mer

coffe_91 wrote:

Tackar.

Jag har legat i och satsat brutalt mycket hela tiden.
    En fördel var att jag hade supit och levt livet tillräckligt innan så jag kunde offra allt det där till fördel för träningen.

jwallin wrote:
    ;)

:ike:

coffe_91 wrote:

Yeah!:emo-thumb
    Fantastiska resultat Sam!:buttrock:

ReNeGaDe wrote:
    Rakade ben, haha.. hur är det med svenskan?:D

Svenskan är inte toppklass, men det där med rakade ben var ett skämt. Hade liksom inte blivit lika kul med en töntsmiley inblandad!

Ha det så mysigt!

Det kanske är för att du kör så korta intensiva pass och bara varannan dag som du får sådan enorma ökningar.

Man kanske skulle prova att köra så men jag vill gärna köra många olika övningar för att det är roligt så det blir svårt att dra ner.

Har du aldrig längre perioder som du tappar eller står still i styrka?
    Jag tror bara jag läst att du ståt still i någon enstaka övning ett pass eller så.

Du är i alla fall en rejäl motivations sporre.:emo-thumb

ettan wrote:
    Yeah!:emo-thumb
    Fantastiska resultat Sam!:buttrock:

😮 thanks..

Joakim wrote:
    Det kanske är för att du kör så korta intensiva pass och bara varannan dag som du får sådan enorma ökningar.

Man kanske skulle prova att köra så men jag vill gärna köra många olika övningar för att det är roligt så det blir svårt att dra ner.

Har du aldrig längre perioder som du tappar eller står still i styrka?
    Jag tror bara jag läst att du ståt still i någon enstaka övning ett pass eller så.

Du är i alla fall en rejäl motivations sporre.:emo-thumb

Kanske..

Mångo olika övningar kör jag med bara att det bara blir 1-2set på varje.
    Tappade lite styrka under dieten men det e ju ganska normalt annars så har jag nog aldrig tappat styrka om jag har kört på som vanligt.

Nu e jag ju pajj så jag kommer att vila hela veckan får se hur det blir med träningen framöver. Får la lägga upp ett specialschema.

Kommer att lägga in en ofrivillig vilovecka fram tills lördag. Detta pga ryggskottet jag har dragit på mig.

Det som görs för att förbättra situationen är.
    Jag var hos kiropraktorn igår och knäckte lite mm.
    Kommer promenera så mycket jag kan och röra på mig så vanligt som möjligt.
    Ska på återbesök hos kiropraktorn på torsdag igen.

Jag kommer nog även att ändra träningsmetod lite i början när jag drar igång igen. Kommer försöka att få vikten så tung som möjligt och inte köra varken knäböj eller marklyft i början.

2st promenader a 1 timma.
    Och ryggen känns lite bättre

Sam goes brokeback mountain :X

krya på sej

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 525 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.