Ett underbart liv

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 525 total)
  • Author

Shit va du käkar..!! ..Går du upp mycket i vikt nu då?

snygg fysik :up: Delar du med dig lite kroppsmått?

Restless wrote:
    Shit va du käkar..!! ..Går du upp mycket i vikt nu då?

haha ..det e la inte så mycket : )

Har sagt att jag inte ska väga mig på ett tag så det vet jag inte.
    Får helt enkelt se till att öka på gymmet och kolla i spegeln så att jag inte blir fet bara.

rullle wrote:
    snygg fysik :up: Delar du med dig lite kroppsmått?

Tackar tackar..

Ehh måtten e inget att skryta med.
    Har inte mätt på ett tag men kan la göra det nästa vecka eller nåt.

Tja…

Brukar vanligtvis inte träna två dagar i rad och absolut inte tre, men det funkade idag med.

Nu blir det vila fre-sön så drar jag igång igen på måndag.

Idag kördes det Rygg, biceps och mage.
    Passet såg ut såhär.

12/10

Pulldow (latsmaskin)
    100*12
    120*5

Vertical row (latsmaskin)
    85*10
    100*7 (fullt mag)

Rodd
    75*10

Rowingmaskin
    100*13 (fullt mag)

rehab-marklyft
    60*x

Stångrodd
    60*10

Stångcurl
    40*12

Alternerande hammercurl
    17,5*13

Incline hantelcurls liggandes på mage
    17,5*8

Enarms bicepscurl i cc
    20*10
    25*3

Underarmscurl i cc
    45*14
    5*6

Sen körde jag lite mage i ”brutalbänken”

Bra pass och bra ökningar i det som hade körts innan (marklyften borträknade)
    Nu: vila vila vila

Grymt, stor inspirationskälla. Ska absolut ge Samir specieal en chans imorgon och se hur det känns.

Något jag förundras över är ditt stora intag kolisar så nära sänggående, men det fungerar ju onekligen :D

Var tränar du btw? Tränar du i gymmet som de stängde ner pga vattenskador? Fick sitta o vakta möbelaffären intill en hel natt, great fun :).

//Robin.

Grym träning! Jag personligen diggar ditt stor kolis intag innan läggdags. Jag är likadan, äter kolhydrater när som helst på dygnet och känner inte att jag blir tjockare för det. :up:

crashy wrote:
    Grymt, stor inspirationskälla. Ska absolut ge Samir specieal en chans imorgon och se hur det känns.

Något jag förundras över är ditt stora intag kolisar så nära sänggående, men det fungerar ju onekligen :D

Var tränar du btw? Tränar du i gymmet som de stängde ner pga vattenskador? Fick sitta o vakta möbelaffären intill en hel natt, great fun :).

//Robin.

Tackar. Det värmer verkligen.
    Jao ..tränar på det gymmet. fasst nu e vi på motionshuset så länge.
    Försöker äta min kolisar vid frukost, lunch och runt träning, vilket innebär ganska sent.

Dem dagarna jag inte tränar blir det nästan bara protein dem tre sista målen.

norsk_gadd wrote:
    Grym träning! Jag personligen diggar ditt stor kolis intag innan läggdags. Jag är likadan, äter kolhydrater när som helst på dygnet och känner inte att jag blir tjockare för det. :up:

na alltså det e ju det totala enegibehovet som spelar roll : )

07.00 1.5dl havregryn, russin, honung, solrosfrön, psyliumfrön, mjölk och prottepulver + en kalkonmacka med olivolja.
    09.45 en burk tonfisk i olja
    12.10 fullkornspasta med kycklingfilé
    15.00 köttfärssnitslar
    16.30 burgul och köttfärsgratäng
    17.30prottedrink (innan passet)
    18.00-19.00 gainer (under passet)
    19.10 gainer (efter passet)
    20.00 ris med chilicorncarne
    22.00 keso med sylt, mjölk och prottepulver (godnatt)

Sam jr wrote:
    Tackar. Det värmer verkligen.
    Jao ..tränar på det gymmet. fasst nu e vi på motionshuset så länge.
    Försöker äta min kolisar vid frukost, lunch och runt träning, vilket innebär ganska sent.

Dem dagarna jag inte tränar blir det nästan bara protein dem tre sista målen.

Ja det blev väll nästan så att alla gick över till Motionshuset, snackade med Kristoffer(rakad, kallas för Krissan, vet ej om du vet vem det är) och han var helt klart positivt överraskad över Motionshuset.

Ja det kolhydratsupplägget kör nog många efter, eftersom jag inte läst igenom alla sidor du skrivit ang kost i journalen gick jag bara på sista inlägget och såg att intaget på kolisar var ganska högt runt 22 när du bara gick till sängs en timma efter, men men, är det höst och offseason så är det.

Heh, jag kommer ihåg när vi mätta fett% på FF05 I Stockholm, då vann du ju iaf men då hade du väll smygdeffat inför sommaren, måste ju skylla på något. :D:nono:

Var du på sm på söndagen? Borde ha sett dig om du var där då…

Hade varit trevligt att skaka tass men får ta det en annan gång. :up:

melancoolio wrote:
    Var du på sm på söndagen? Borde ha sett dig om du var där då…

Hade varit trevligt att skaka tass men får ta det en annan gång. :up:

Na kunde inte stanna en dag till utan var tvungen att äka hem redan på lördagen…

Shu.

Hade inte tid att skriva in gårdagens pass igår så jag får ta det idag.
    Har vilat hela helgen. Senaste passet innan igår var i torsdags, så jag var riktigt sugen igår när det begav sig.

Igår kördes det Framsidalår, triceps och vader och passet såg ut såhär;
    Alla benövningarna körs utan lindor nu.

16/10

Sittande benpress
    250*11 (fullt mag)

Sittande enbenspress
    130*9

Benpress (vanlig)
    250*30
    300*20

Benspark
    X*10 (kommer inte ihåg vikten)

Pushowns
    50*10

Frenshpress
    50*9

Smalbänk i smithen
    70*15
    Rp*7

Enarms tricepsextension
    20*9

Enarms scullcrushers
    12,5*18
    17,5*6

Sen körde jag stående vadpress i cable.

Riktigt bra pass..Benen fick sig en riktig genomkörare och jag var i princip helt slut innan jag skulle gå på tricepspasset. Kände pytte pytte lite i ryggen men med tanke på att jag både maxa sittande benpressen och la på max i den riktiga benpressen och hade på den belastingen så pass länge (20-30reps/set) så kändes det ändå bra. Även bra tricepspass med ok ökningar i det mesta.

Idag blir det baksidalår, axlar, vader och mage.

Frågan kanske är ställd tidigare…men värmer du något innan du byter övning iom att du kör färre set? eller värmer du innan första övning och sedan kör på bara? hoppas jag inte krånglade till formuleringen här nu..:|

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 525 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.