Ett underbart liv

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 525 total)
  • Author
    Clyde wrote:
    Imponerad :up: .

Du har inte tänkt på att lägga in lite rejäl magträning ett par gånger i veckan?

Ryggproblemen löser sig nog med en starkare och mer funktionell magstyrka.

Tackar …
    Jag har börjat köra mage en del det senaste faktiskt. Innan körde jag aldrig mage. Så man kan ju hoppas att det hjälper lite

Johannes-S wrote:
    Den trean såg riktigt lätt ut! Nice med PB! Måste varit något speciellt igår, nytt PB i bänken för mig också, lightweight!! ha dé gött mannen

haha gött det …en speciell känsla att sätta Pb:N =)

Grattis :p

Du kör verkligen helt ditt eget vis och jävlar vad du ökar både i styrka och strl. Förstår fan inte hur du kan växa som ett monster med t.ex bara 5 set bröst och allt som oftast bara 1 set per övning. Riktigt grymt, vågar nog inte testa men det får en ju att börja grubbla lite över sina pass iaf.

Grymt med video! O kul att vara med i Body; får bli omslaget nästa gång! ;)

jwallin wrote:
    Grattis :p

Thanka yua very mycket.. :D

crashy wrote:
    Du kör verkligen helt ditt eget vis och jävlar vad du ökar både i styrka och strl. Förstår fan inte hur du kan växa som ett monster med t.ex bara 5 set bröst och allt som oftast bara 1 set per övning. Riktigt grymt, vågar nog inte testa men det får en ju att börja grubbla lite över sina pass iaf.

haha testa…
    det e det säkert värt..
    Nä men jag vet inte. har alltid vart en allt eller inget människa och det känns meningslöst att köra ett set till om jag inte kan göra det lika bra som det föregående.
    Försöker köra så många övningar som det krävs för att ”attackera” muskeln från alla håll typ..

Latsdragaren wrote:
    Grymt med video! O kul att vara med i Body; får bli omslaget nästa gång! ;)

:D

haha kul at tdu tycker det e kul :)
    haha jo det dröjjer nog ett tag..men fan ge mig lite tid så vet man aldrig …än så länge e man bara barnet = )

Jag har testat ett tag att köra ungefär så och jag kan konstatera att det har funkat skitbra! testa crashy.. PB idag igen i böjen, yeeeaa!! Rock on mannen

Shuu ..

Drog av ett pass idag med. Körde framsidalår, axlar och vader
    Körde omvänd ordning på böj i smith och bepress från förra passet.
    Passet såg ut så här:
    (förra veckans vikter och reps inom parentes)

16/11

Fria knäböj (första gången sen ryggskotte)
    130*7 körde lugnt häroch det kändes bra =)

Böjj i smith (brett och djupt)
    120*10 (80*13)
    130*2 (100*6)

Benpress
    200*24 (200*27) första övning sist gång
    250*x tappa räkningen (250*15)

Benspark
    35*13

Hantellyft åt sidan
    16*11 (14*10) typ två vekor sen
    19*6 (16*6)

Millitärpress i smith
    60*13 (80*2)
    80*4

Samir special
    15*17 (20*7)
    20*7 (10*12)

Axelpressmaskin
    65*17 (65*14)

Vader i sittande benpress
    120*25 (110*26)
    130*15 (120*20)

Riktigt bra pass med bra ökningar i det mesta
    Ryggen kändes ganska bra under hela passet också.. gött
    Får se om det blir vila imorgon eller om jag kör baksidalår och nåt mer…

Johannes-S wrote:
    Jag har testat ett tag att köra ungefär så och jag kan konstatera att det har funkat skitbra! testa crashy.. PB idag igen i böjen, yeeeaa!! Rock on mannen

fan va nice ..grattis
    E inne i din journal alldeles för lite märker jag 😮

Sam jr wrote:
    Forumet var ju nere igår så jag får skriva in gårdagens feta pass senare..lätt ett av dem bästa någonsin..

Film från passet. Inga dräkter eller bälte =)
    Vikt 82-83kg

[http://www.youtube.com/watch?v=ZlYp8jNfZpM]

såg lätt och strikt ut! :up:
    knappt att jag klarar den vikten nu…![/b]

Ska börja fundera över ditt sätt o träna, kanske lägga in en 8v period o se hur det känns, får börja klura på övningar o passande schema isf.

Imorgon lördag bär det av ner till Uddevalla, ska vakta något område nere i hamnen, har inte fått överdrivet mkt info men jag hittar absolut inte där nere så jag kommer väll hamna i Göteborg eller ngt :)

Sam jr wrote:
    fan va nice ..grattis
    E inne i din journal alldeles för lite märker jag 😮

Hehe, lugnt det,, jag kör ingen journal för tillfället, drar igång den när jag har lust till att skriva… men tror jag nån bild när jag körde böj…

crashy wrote:
    Ska börja fundera över ditt sätt o träna, kanske lägga in en 8v period o se hur det känns, får börja klura på övningar o passande schema isf.

Imorgon lördag bär det av ner till Uddevalla, ska vakta något område nere i hamnen, har inte fått överdrivet mkt info men jag hittar absolut inte där nere så jag kommer väll hamna i Göteborg eller ngt :)

Åfan ..kul skit haha
    En annan lämnar stan för sydligare breddgrader..närmare gbg i morgon annars kanske man hade hälsat på haha.

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 525 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.