Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Ett underbart liv
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 september, 2006 at 18:32 #916086Anonym anvandareMember
För er lata kan jag väl skriva att det är bänkpress med sin egna vikt :p
1 september, 2006 at 18:40 #916087Anonym anvandareMemberOkej, Jävligt bra bopdypressat samir ! Jag blev sugen på att prova på det där, är nog ganska långt ifrån 26 men några kanske man drar iväg med
2 september, 2006 at 21:47 #916088Anonym anvandareMemberTja!
hur går det utan snuset Samir? ,…kul att axeln fixat till sej, har också börjat komma tillbaka efter en axelskada så jag vet hur kul det känns!
2 september, 2006 at 21:54 #916089Anonym anvandareMemberRipper wrote:Tja!hur går det utan snuset Samir? ,…kul att axeln fixat till sej, har också börjat komma tillbaka efter en axelskada så jag vet hur kul det känns!
Ärligt talat.. Har inte så stort sug efter en snus (eller jo det har jag) men det jobbigaste är att jag känner mig bakis och typ orkeslös och inte känner för att göra ett skit faktist.
Men det går frammåt
Jo skönt att axeln e bättre, fasst den e ju inte riktigt bra än.
Skönt att din axel e bra med.Dags för dig att satsa på tävling snart eller
2 september, 2006 at 21:58 #916090Anonym anvandareMemberBra fysik Sam!! :emo-thumb
2 september, 2006 at 22:04 #916091Anonym anvandareMemberShu..
Andra snusfria dagen idag. Suget efter snus e inte lika stort idag som igår men orkeslösheten, eller snarare likgiltigheten e ganska stor orkade fan inte träna förut och tvekade in tills en halvtimma innan då jag ryckte tag i kragen och tänkte att det var bättre att ge det ett försök, man har ju blivit förvånad förr.Jag liksom känner mig ganska bakis hela tiden, men men. Det går nog över snart. Körde i varjefall Rygg, biceps och vader idag. Mådde som en överkörd katt under hela passet och var nära att spy hela tiden. fick inte ens i mig första drinken under passet. :emo-thumb
Dagens pass såg i varjefall ut såhär
2/9
Latsdrag bakom nacken
10*12
11*8Enarmshantelrodd
42*20
48*9Chins med viktassistans
-30*11Enarmsrodd i bröstpressmaskin (jävulskt skön)
45*7
52,5*4Stångcurl
35*14Alternerande hammercurl
12*22Vader i hacklift
75*70
100*50Sittande vadpress
45*20
60*17Riktigt jävla bra pass endå med tanke på hur jag mådde. Bra ökningar i allt.
Körde inte till failure på biceps och körde endast två set för det var ett tag sen dem gick sönder nu så jag tänkte att pajjade dem inte förra passet lär dem pajja nu.Vila imorgon. Ska hjälpa tjejen att flytta till gbg dock så lite lyfta och bära blir det allt.
2 september, 2006 at 22:05 #916092Anonym anvandareMember#Sly# wrote:Bra fysik Sam!! :emo-thumbTack Det värmer verkligen
2 september, 2006 at 22:53 #916093Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Ärligt talat.. Har inte så stort sug efter en snus (eller jo det har jag) men det jobbigaste är att jag känner mig bakis och typ orkeslös och inte känner för att göra ett skit faktist.Men det går frammåt
Jo skönt att axeln e bättre, fasst den e ju inte riktigt bra än.
Skönt att din axel e bra med.Dags för dig att satsa på tävling snart eller
Låter bra Sam! :emo-thumb , se till att inte börja med skiten igen nu!,…man blir inte grov av snus fastän det står så på dosan!, ahh vilket dåligt skämt! :p
Tävling?,…ja ni lär ju se om jag dyker upp!
3 september, 2006 at 02:49 #916094Anonym anvandareMembershoo samir hur går det med träningen.?
4 september, 2006 at 21:44 #916095Anonym anvandareMemberlaham wrote:shoo samir hur går det med träningen.?Jo fan. Det flyter på.
Inte den största motivationen kanske men det funkar.
Hur går det själv? blir det något tävlande för din del eller?4 september, 2006 at 21:52 #916096Anonym anvandareMemberTja.
Fan. Åt nåt riktigt kasst igår. Troligvis den jävla kebabrullen jag drog i mig i gbg.
Låg uppe hela natten med magsmärtor och rinningar. Fick stanna hemma halva dagen från skolan och mådde piss resten av dagen.
Bestämde mig endå för att träna idag och det som skulle tränas var bröst och framsidalår men jag skippade låren. Kör dem antingen i morgon eller så blir det nåt samlingspass i veckan.
Blev 7 set bröst innan jag drog mig hemåt igen.
4/9
Incline bänkpress (första gången jag kör fritt)
90*11Peck deck
70*8Flyes
20*15Dips
Kv+20*19Incline hantelpress
28*13
34*7Bröstpressmaskin
82,5*7Ett helt okej pass nu i efterhand. Hade ont i magen under tiden så det var la sådär roligt. Okej ökningar i det mesta endå.
4 dagar utan snus
Mvh/läckan
4 september, 2006 at 23:21 #916097Anonym anvandareMemberSam jr wrote:4 dagar utan snusDet värsta är nog snart över, du kommer inte ångra dig.
5 september, 2006 at 18:03 #916098Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Jo fan. Det flyter på.Inte den största motivationen kanske men det funkar.
Hur går det själv? blir det något tävlande för din del eller?Kul o höra att det går bra
jag har börjat träna igen efter en månads vila..nej blir ingen tävling
har tappat motivationen till det.salam
5 september, 2006 at 22:37 #916099Anonym anvandareMemberSam jr wrote:Hantellyft åt sidan
15*13Incline hantelpress
34*6Hantellyft åt sidan
16*5Förstår jag fel? Eller förstår jag rätt:) ?
Du kör först Hantellyft åt sidan med 15kg’s hantlar 13 gånger och sen en likadan fast med 16kg’s hantlar 5gånger?
Det låter lite skummt att du orkar 13 stycken och sen bara 5 stycken med en ökning på 1kg.
Det är säkert bara jag som är dum och inte förstår riktigt, men måste fråga så jag lär mig:)Mvh / Robin (Grymt snygg fysik/träning samt kropp i övrigt:up: )
6 september, 2006 at 02:31 #916100Anonym anvandareMemberhar missat att du slutat snusa…skulle inte snuset följa med dig i graven? :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.