Ett underbart liv

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 525 total)
  • Author

För er lata kan jag väl skriva att det är bänkpress med sin egna vikt :p

Okej, Jävligt bra bopdypressat samir ! Jag blev sugen på att prova på det där, är nog ganska långt ifrån 26 men några kanske man drar iväg med =P

Tja!

hur går det utan snuset Samir? :D ,…kul att axeln fixat till sej, har också börjat komma tillbaka efter en axelskada så jag vet hur kul det känns! :)

Ripper wrote:
    Tja!

hur går det utan snuset Samir? :D ,…kul att axeln fixat till sej, har också börjat komma tillbaka efter en axelskada så jag vet hur kul det känns! :)

Ärligt talat.. Har inte så stort sug efter en snus (eller jo det har jag) men det jobbigaste är att jag känner mig bakis och typ orkeslös och inte känner för att göra ett skit faktist.

Men det går frammåt :D

Jo skönt att axeln e bättre, fasst den e ju inte riktigt bra än.
    Skönt att din axel e bra med.

Dags för dig att satsa på tävling snart eller

Bra fysik Sam!! :emo-thumb

Shu..
    Andra snusfria dagen idag. Suget efter snus e inte lika stort idag som igår men orkeslösheten, eller snarare likgiltigheten e ganska stor orkade fan inte träna förut och tvekade in tills en halvtimma innan då jag ryckte tag i kragen och tänkte att det var bättre att ge det ett försök, man har ju blivit förvånad förr.

Jag liksom känner mig ganska bakis hela tiden, men men. Det går nog över snart. Körde i varjefall Rygg, biceps och vader idag. Mådde som en överkörd katt under hela passet och var nära att spy hela tiden. fick inte ens i mig första drinken under passet. :emo-thumb

Dagens pass såg i varjefall ut såhär

2/9

Latsdrag bakom nacken
    10*12
    11*8

Enarmshantelrodd
    42*20
    48*9

Chins med viktassistans
    -30*11

Enarmsrodd i bröstpressmaskin (jävulskt skön)
    45*7
    52,5*4

Stångcurl
    35*14

Alternerande hammercurl
    12*22

Vader i hacklift
    75*70
    100*50

Sittande vadpress
    45*20
    60*17

Riktigt jävla bra pass endå med tanke på hur jag mådde. Bra ökningar i allt.
    Körde inte till failure på biceps och körde endast två set för det var ett tag sen dem gick sönder nu så jag tänkte att pajjade dem inte förra passet lär dem pajja nu.

Vila imorgon. Ska hjälpa tjejen att flytta till gbg dock så lite lyfta och bära blir det allt.

#Sly# wrote:
    Bra fysik Sam!! :emo-thumb

Tack :D Det värmer verkligen

Sam jr wrote:
    Ärligt talat.. Har inte så stort sug efter en snus (eller jo det har jag) men det jobbigaste är att jag känner mig bakis och typ orkeslös och inte känner för att göra ett skit faktist.

Men det går frammåt :D

Jo skönt att axeln e bättre, fasst den e ju inte riktigt bra än.
    Skönt att din axel e bra med.

Dags för dig att satsa på tävling snart eller

Låter bra Sam! :emo-thumb , se till att inte börja med skiten igen nu!,…man blir inte grov av snus fastän det står så på dosan!, ahh vilket dåligt skämt! :p

Tävling?,…ja ni lär ju se om jag dyker upp! ;)

shoo samir hur går det med träningen.?

laham wrote:
    shoo samir hur går det med träningen.?

Jo fan. Det flyter på.

Inte den största motivationen kanske men det funkar.
    Hur går det själv? blir det något tävlande för din del eller?

Tja.

Fan. Åt nåt riktigt kasst igår. Troligvis den jävla kebabrullen jag drog i mig i gbg.

Låg uppe hela natten med magsmärtor och rinningar. Fick stanna hemma halva dagen från skolan och mådde piss resten av dagen.

Bestämde mig endå för att träna idag och det som skulle tränas var bröst och framsidalår men jag skippade låren. Kör dem antingen i morgon eller så blir det nåt samlingspass i veckan.

Blev 7 set bröst innan jag drog mig hemåt igen.

4/9

Incline bänkpress (första gången jag kör fritt)
    90*11

Peck deck
    70*8

Flyes
    20*15

Dips
    Kv+20*19

Incline hantelpress
    28*13
    34*7

Bröstpressmaskin
    82,5*7

Ett helt okej pass nu i efterhand. Hade ont i magen under tiden så det var la sådär roligt. Okej ökningar i det mesta endå.

4 dagar utan snus ;)

Mvh/läckan

Sam jr wrote:
    4 dagar utan snus ;)

Det värsta är nog snart över, du kommer inte ångra dig.

Sam jr wrote:
    Jo fan. Det flyter på.

Inte den största motivationen kanske men det funkar.
    Hur går det själv? blir det något tävlande för din del eller?

Kul o höra att det går bra

jag har börjat träna igen efter en månads vila..nej blir ingen tävling
    har tappat motivationen till det.

salam

Sam jr wrote:
    Hantellyft åt sidan
    15*13

Incline hantelpress
    34*6

Hantellyft åt sidan
    16*5

Förstår jag fel? Eller förstår jag rätt:) ?
    Du kör först Hantellyft åt sidan med 15kg’s hantlar 13 gånger och sen en likadan fast med 16kg’s hantlar 5gånger?
    Det låter lite skummt att du orkar 13 stycken och sen bara 5 stycken med en ökning på 1kg.
    Det är säkert bara jag som är dum och inte förstår riktigt, men måste fråga så jag lär mig:)

Mvh / Robin (Grymt snygg fysik/träning samt kropp i övrigt:up: )

har missat att du slutat snusa…skulle inte snuset följa med dig i graven? :p

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 525 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.