Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Ettans tränar hårt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 april, 2006 at 12:55 #992049Anonym anvandareMemberettan wrote:Utvärderar och Funderar [/b]
Nu borde all snön ha försvunnit på skogstigarna så då kan man träna sin kondition där.. ”Långa intervaller” som vi gjorde på många fotbollsträningar.
Det finns spår som är 1,25km 2,5km 5km 6km och 1mil
I laget brukade vi ta rundan som var 1,25 vi sprang så fort vi orkade och tog tiden sen vilade vi ett par minuter och så upprepades de så många gånger man orkade..
Plågsamt!!:nerd: men man fick snabbt upp konditionen!Nära träningsspåren finns en grusgrop också
där går de och springa starter i uppförsbackar i den lösa sanden..ser också fram emot barmark,, men vi har fått en jäkla massa snö här i gävle den här veckan… men hoppas den försvinner snart!!
då blir det ut i mountainbike banan vid motionscentret så ofta man bara orkar :emo-thumb
2 april, 2006 at 11:33 #992050Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:ser också fram emot barmark,, men vi har fått en jäkla massa snö här i gävle den här veckan… men hoppas den försvinner snart!!då blir det ut i mountainbike banan vid motionscentret så ofta man bara orkar :emo-thumb
härligt!:emo-thumb :p
2 april, 2006 at 11:42 #992051Anonym anvandareMemberDå har jag varit ute och sprungit för första gången i år:p [/b]
Tog rundan som var 1,25 och kortade av den tills ca 1 km (tror jag)
sen joggade jag den 1 gång först för att värma upp
sen sprang jag så fort jag orkade 3 rundor vilade några minuter mellan varje runda.
Avslutade med att gå 1 runda för att förhoppningsvis bli av med lite mjölksyra
Alltså 1km x 3 sprang jag(tog tid men de har jag i mitt block vill inte skriva upp de här..hehe)
1km x 2 jogg/promenad
Totalt 5kmSen var de dags att springa starter i grusgropen orkade bara 3 är en rejäl backe man springer i.
Pappa följde med som moraliskt stöd och tog tid. Han är snäll min pappa8)2 april, 2006 at 13:20 #992052Anonym anvandareMemberettan wrote:Då har jag varit ute och sprungit för första gången i år:p [/b]Tog rundan som var 1,25 och kortade av den tills ca 1 km (tror jag)
sen joggade jag den 1 gång först för att värma upp
sen sprang jag så fort jag orkade 3 rundor vilade några minuter mellan varje runda.
Avslutade med att gå 1 runda för att förhoppningsvis bli av med lite mjölksyra
Alltså 1km x 3 sprang jag(tog tid men de har jag i mitt block vill inte skriva upp de här..hehe)
1km x 2 jogg/promenad
Totalt 5kmSen var de dags att springa starter i grusgropen orkade bara 3 är en rejäl backe man springer i.
Pappa följde med som moraliskt stöd och tog tid. Han är snäll min pappa8)JAG VILL OCKSÅ SPRINGA!! tänk om all is och snö kunde försvinna då
2 april, 2006 at 21:52 #992053Anonym anvandareMemberjojje83[/b]
hoppas snön försvinner snart hos dig också:nod2 april, 2006 at 21:54 #992054Anonym anvandareMemberRobin[/b]
ska jag göra!:p
2 april, 2006 at 21:56 #992055Anonym anvandareMemberettan wrote:jojje83[/b]
hoppas snön försvinner snart hos dig också:nodja det hoppas jag verkligen med!! nu har det regnat hela eftermiddagen och kvällen.. men jag va ut och gick en timme nu på kvällen ändå..
Längtar till morgondagens bröst och axelpass!!!2 april, 2006 at 22:23 #992056Anonym anvandareMemberFramsida lår och Gluteus[/b]
Benpress
100 kg x 20 reps
230 x 8 rep
230 x 8 rep
250 x 7 rep
260 x 4 rep
270 x 4 rep
280 x 4 rep
290 x 2 repGående utfall
17 steg x 2st 7kg´s hantlar
17 steg x 2st 7kg´s hantlar
15 steg x 2st 7kg´s hantlar
15 steg x 2st 7kg´s hantlarUtfall bakre benet på bänk
24kg x 6rep
24kg x 6rep
24kg x 6repCabeldrag bakåt
7,5 kg x 12 reps
7,5 kg x 12 repscrunches
kroppsvikt x 10 reps
kroppsvikt x 8 reps
kroppsvikt x 8 repsBra pass! Nära Pb:nod (300) i benpressen.
Fast jag har inte så lång lyftväg iofs:|Gick hem från gymmet tog ca 45 minuter:)
2 april, 2006 at 23:14 #992057Anonym anvandareMemberskönt pass!! jag har mitt benpass på tisdag,, nu blev jag sugen när jag läste ditt :emo-thumb
ska försöka köra lite hårdare denna veckan!3 april, 2006 at 08:51 #992058Anonym anvandareMemberVill se lite nya bilder!
3 april, 2006 at 09:10 #992059Anonym anvandareMemberHalloj!
Jag tycker du verkar vara superstark! Roligt att se! :emo-thumb Jag undrar bara vad det är för sorts benpress du kör i, och om du räknar med vaggan i vikten eller inte…och hur kör du den? Hehe många frågor.. Jag håller med Frida G, jag vill också se nya bilder!
Ha det så bra och kör så det ryker!3 april, 2006 at 10:06 #992060Anonym anvandareMemberHärligt benpass du körde igår!
& grattis till årets första löprunda, riktigt bra kämpat! :up:
Inte många som hänger med när du sätter igång och köra ben, en begåvning!
Bra att du kom till Hälsostudion igår och gav mig motivation till mitt benpass i kväll.
Hoppas du kommer nästa söndag också?
Ha det gott! :friends:3 april, 2006 at 11:37 #992061Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:skönt pass!! jag har mitt benpass på tisdag,, nu blev jag sugen när jag läste ditt :emo-thumb
ska försöka köra lite hårdare denna veckan!Hoppas de går bra!:up:
3 april, 2006 at 11:43 #992062Anonym anvandareMemberWarrior wrote:När jag läser din Journal nu Ettan får jag dessa tankar: seriöst, seriöst, seriöst, tunga vikter, tunga vikter, tunga vikter, bra bra bra… imponerade!Jag skrev ju i början då du starta journalen, och har inte ögnat så mycket sedan dess, men alltså riktigt bra Ettan! Verkligen.
Du skriver inte så mycket om kosten iförsig, det vore också skoj att läsa om Ettan.
Annars kanon!
Tack tack! Vad glad jag blir!!:p
Ska fundera på om jag ska lägga in kosten också..:nod3 april, 2006 at 11:47 #992063Anonym anvandareMemberettan wrote:Tack tack! Vad glad jag blir!!:p
Ska fundera på om jag ska lägga in kosten också..:nodskulle vara jättekul om du ville göra det :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.