Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Ettans tränar hårt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2006 at 14:57 #992094Anonym anvandareMember
I din journal får du väl lägga ut vilka bilder du vill. Ska väl folk skita i.
Du ser ju ut att ha bra grund för att bygga muskler. Benen såg muskulösa ut.6 april, 2006 at 15:11 #992095Anonym anvandareMemberMissMini wrote:Riktigt snygg tatuering. O bra ben! Kämpa på!Mvh MissMini
Tack MissMini!! :happy::p
6 april, 2006 at 15:17 #992096Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:I din journal får du väl lägga ut vilka bilder du vill. Ska väl folk skita i.
Du ser ju ut att ha bra grund för att bygga muskler. Benen såg muskulösa ut.Tack! :p
edit: Du verkar glad och snäll idag:|
6 april, 2006 at 15:20 #992097Anonym anvandareMemberettan wrote:Tack! :pedit: Du verkar glad och snäll idag:|
Va? är jag någonsin nåt annat? Det är bara den där halvfiguren Guiance som envisas med att ha mig som ”argast på body” bara för att jag inte orkade bära hem honom i fyllan en gång när han inte orkade gå.
6 april, 2006 at 15:23 #992098Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Va? är jag någonsin nåt annat? Det är bara den där halvfiguren Guiance som envisas med att ha mig som ”argast på body” bara för att jag inte orkade bära hem honom i fyllan en gång när han inte orkade gå.Hah, vem litar på en man med den medlemstiteln…
6 april, 2006 at 15:23 #992099Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Va? är jag någonsin nåt annat? Det är bara den där halvfiguren Guiance som envisas med att ha mig som ”argast på body” bara för att jag inte orkade bära hem honom i fyllan en gång när han inte orkade gå.så de är på de viset:drunk: :p
6 april, 2006 at 15:24 #992100Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hah, vem litar på en man med den medlemstiteln…6 april, 2006 at 23:07 #992101Anonym anvandareMemberDagens pass Baksida lår[/b] och Vader[/b]
Sittande lårcurl
uppvärmning: satte sprinten i mitten av magasinet och värmde upp 10 reps blev de
4 plattor från hela magasinet x 3 reps sänkte direk efter med en platta och gjorde ytterligare 3 reps
4 plattor från hela magasinet x 3 reps sänkte direk efter med en platta och gjorde ytterligare 2 repsLiggande lårcurl
30kg x 6 reps
35kg x 5 reps
40kg x 5 repsKnäböj i smithen nu lutar jag mig inte framåt:| (försöker lära in övningen igen..lättare sagt än gjort om man varit van att göra på ett visst sätt förut:
40kg x 6 reps
40kg x 6 reps
40kg x 6 reps (inte ens Melin klagade)Gående utfall
16 steg x 7kgs hantar i varje hand
15 steg x 7kgs hantar i varje hand
15 steg x 7kgs hantar i varje handRaka Mark
50kg x 7 reps
50kg x 10 reps
50kg x 8 repsSittande vadpress
80kg x 6 reps
110kg x 6 reps
110kg x 4 reps
80kg x 5 reps
80kg x 5 repsStående vadpress
Hela magasinet x 15 reps
Hela magasinet x 15 reps
Hela magasinet x 15 reps
Hela magasinet x 13 reps
Hela magasinet x 12 reps
Hela magasinet x 12 repsGick 30 minuter på löpband pulsen låg runt125..
Ganska segt pass..gick bättre i slutet än i början iallafall:)Just de stretchade i 30 minuter idag med…
6 april, 2006 at 23:23 #992102Anonym anvandareMemberI går tränades axlar[/b] också glömde och skriva in de passet, var på kinna hälsostudio, blev en hel massa småplock av övningar.. men men
de enda som är något sånär viktigt och nämna är nogMilitärpressarna i smithen
uppvärmning med stången x 10 reps
30kg x 7 reps
40kg x 6 reps
40kg x 6 reps
40kg x 6 reps
fick lite hjälp på dom sista av Michael..han sa att han inte hjälpte till så mycket fast man vet ju aldrig;)Umh morgonpromenad idag med, hemskt vad mitt minne är kort:whistle:
7 april, 2006 at 11:31 #992103Anonym anvandareMemberRobinravn.se wrote:Tja!
Seriös med benen som vanligt va det ja…..
Tränar upp benen som fan nu så man kan hänga på dig…blir inte lätt
Inte lätt att smälta när en tjej är starkare än man själv 😮Kör hårt, ha det finfint och ta väl hand om dig !
Japp:| :p
Haha joo du är säkert redan mycket starkare;)
Tack och detsamma.. hoppas du får en fin dag!7 april, 2006 at 11:35 #992104Anonym anvandareMemberGanska fint väder[/b] idag ..skönt..
och så är jag ledig[/b]
Morgonpromenad i skogen om en lite stund..:nod7 april, 2006 at 14:16 #992105Anonym anvandareMemberRuggiga vikter på baksida ben!
Gott kämpat!:up:Ser att du sover länge så fort du har chansen, morgonpromenad vid 12-tiden!
Hoppas du får lite solsken idag när du är ledig och hoppas det blir sol i helgen då vi andra också kan njuta.
Det var en bättre bild du fått med denna gången, på den syns det tydligare vad du går för.
Hur går det med deffen?
Har du någon ätar måltid att se fram emot i helgen? ?
Ha det godis i så fall :friends:7 april, 2006 at 18:40 #992106Anonym anvandareMemberUlrika[/b]
Tack Ulrika! baksidan börjar gå allt bättre..skönt de, har legat efter framsidan ett bra tag nu:whistle:
Japp mitt stora intresse är nog att sova:p ne men gott när man får chansen så
Tack.. ja man ser ju lite mer på den bilden iallafall
De går ok inga stora förändringar med vikten bara..men jag kämpar på..blir nog ingen ätardag denna veckan..vi får se lite:|
Hur går dieten för dig?
Hoppas du får en jättebra helg och att solen skiner! De behöver vi!
:friends:7 april, 2006 at 20:18 #992107Anonym anvandareMemberIdag kom mitt bälte!![/b]:p
Gissa vem som längtar efter marklyft på gymmet?! hoppas komma över 110kg väldigt snart;) :p8 april, 2006 at 09:52 #992108Anonym anvandareMemberNu är jag tillbaks efter en härlig skogspromenad..[/b]
Jag och pappa ska gå ut i morgon med..fast då ska jag springa..
Snart ska jag iväg och träna, blir på kinna hälsostudio idag; biceps, baksida axlar och mage + lite cardio..[/b]
:fun: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.