Ettans tränar hårt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Ettans tränar hårt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 814 total)
  • Author
    Ulrika Johansson wrote:
    Jaha se där, så går det när man deffar! :)

haha gullig du är Ulrika;) :p

mikael.H wrote:
    du får köra riktigt tungt för att midjan ska bli bredare, men visst tunga böj bygger lite midja med… men fan du har ju en smal midja haha :P

Va snäll du är!:worship:Nu blev jag verkligen glad;) :p

ettan wrote:
    Härligt Jojje!! Lycka till på passet nu då!;) :p

Tack tack!! Nu är det dags snart,, ska träffa min kompis alex kl 14 på gymmet så… Blev en liten promenad till affären för ett tag sen, det är riktigt varmt och skönt ute idag 8)
    Vad blir det för dig idag??

Är ledig denna veckan[/b] verklig lyx!:dance:
    Får passa på och ägna mycket tid åt träningen..För veckorna efter kommer de bli mycket att göra i skolan:(

Var ute i skogen idag gick 2km joggade 2km avslutade med att gå ytterligare 2km totalt:6km:nod

ettan wrote:
    Är ledig denna veckan[/b] verklig lyx!:dance:
    Får passa på och ägna mycket tid åt träningen..För veckorna efter kommer de bli mycket att göra i skolan:(

Var ute i skogen idag gick 2km joggade 2km avslutade med att gå ytterligare 2km totalt:6km:nod

Låter riktigt härligt!! Hoppas solen var med dig :D
    Här har inte snön försvunnit riktigt än i spåren, men snart så…

jojje83 wrote:
    Tack tack!! Nu är det dags snart,, ska träffa min kompis alex kl 14 på gymmet så… Blev en liten promenad till affären för ett tag sen, det är riktigt varmt och skönt ute idag 8)
    Vad blir det för dig idag??

Ok..så våren börjar äntligen komma?!8) :p
    vet inte riktigt vad som ska tränas idag kanske bröst och triceps .. får se..:|

ettan wrote:
    Ok..så våren börjar äntligen komma?!8) :p
    vet inte riktigt vad som ska tränas idag kanske bröst och triceps .. får se..:|

ja jag hoppas att våren äntligen har kommit, men det snöade senast igår så man kan aldrig vara säker, haha…

nu är det dags att svida om och glida ner till gymmet,, fast tar bara några min att kila dit,, så varför skynda, haha. man har ju en tendens att bli sittande här när man satt sig :up: Älskar detta forumet!!!

En till bild på melin och ettan!!:|
    Jag är såklart fågeln;) :p

Kanske dags att bli lite seriös igen;)
    Pratade med Johan i går på träningen och beklagade mig över att mina baksidor på axlarna släpade..
    Hans råd till mig var att börja med baksida axlar, en-två övningar, sen någon övning för mitten och avsluta med en pressövning
    Alltså tvärt om, mot vad jag kör nu..
    Definitivt värt att prova..

Jag kommer garanterat att få sänka vikterna i pressövningen och det känns hårt :( men jag måste försöka..Kanske är det de som behövs för att mina baksida axlar ska börja växa..:)

tjena …har aldrig skrivit här, men jag e inne och kollar varjedag och är grymt imponerad av din styrka

nu skall jag inte komma här och komma här men, (eller jo det ska jag visst haha) jag tror att det e bättre att börja med en basövning till axlarna tex pressar så att dem blir ordentligt uppvärmda. istället för att gå på isoleringsövningar.

Och sen skulle jag vilja rekommendera Samir special för baksida axlar …finns en beskrivning på sida 10 i min träningsjournal ..lovar att du kommer få baksida axlar som e dundergrymma : )

fortsätt köra hårt och lycka till
    Mvh/tjockisen

Sam jr wrote:
    tjena …har aldrig skrivit här, men jag e inne och kollar varjedag och är grymt imponerad av din styrka

nu skall jag inte komma här och komma här men, (eller jo det ska jag visst haha) jag tror att det e bättre att börja med en basövning till axlarna tex pressar så att dem blir ordentligt uppvärmda. istället för att gå på isoleringsövningar.

Och sen skulle jag vilja rekommendera Samir special för baksida axlar …finns en beskrivning på sida 10 i min träningsjournal ..lovar att du kommer få baksida axlar som e dundergrymma : )

fortsätt köra hårt och lycka till
    Mvh/tjockisen

Läser du min journal?! hade jag ingen aning om va coolt hehe;) :p
    Tack!:worship:
    Samir special?! Den får jag allt kolla upp!:nod

Detsamma! =P

såg precis att du utbildade dig till bagare/konditor det är jag oxå utbildad till tog mitt gesällbrev 2004 och tävlade i SM unga bagare samma år :) men jobbar inte med det längre eftersom mina handleder inte är bra….. lycka till med träningen!!!

mia_81 wrote:
    såg precis att du utbildade dig till bagare/konditor det är jag oxå utbildad till tog mitt gesällbrev 2004 och tävlade i SM unga bagare samma år :) men jobbar inte med det längre eftersom mina handleder inte är bra….. lycka till med träningen!!!

Wow!:emo-thumb :p
    Tack detsamma!
    :friends:

Dags för morgonpromenad:)

ettan wrote:
    Dags för morgonpromenad:)

Har du nyligen vaknat;) jag vill oxå ha sovmorgon:(

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 814 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.