Ettans tränar hårt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Ettans tränar hårt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 814 total)
  • Author

vilket härligt pass du gjorde idag Ida :kicking: ;)

Riktigt schysst vadpress =)

Hehe många berömmer dig redan, du som inte ens svettas när du kör dina PBn ;)

Melin wrote:

Jasså, är det verkligen så?? haha :p ;)

jojje83 wrote:
    Jasså, är det verkligen så?? haha :p ;)

Det e sant! Hon kanske pustar lite då och då bara….Jag anser att hon maskar ;)

Melin wrote:

Haha!! Men en massa PBn blir det iallafall.. men hon är ju riktigt stark ju, starkare än mig iallafall:up:

Martin[/b]

Tack!:p ;) :p ;)

Sollet wrote:
    Riktigt schysst vadpress =)

Tack!:worship: :fun:

Melin wrote:

haha ..va snäll du är Melin!
    :friends:

Melin wrote:

:p :p ;)

jojje83 wrote:
    Haha!! Men en massa PBn blir det iallafall.. men hon är ju riktigt stark ju, starkare än mig iallafall:up:

Tack jojje!!;) :p

jag håller tummarna för dig iallafall ettan, du kommer mosa på scenen när du känner dig redo, är övertygad om det!!

men då kan ju inte vara oberörd när du sätter pbn..det ska vara så att du nästan gråter när du kör..men annars ser det bra ut…diggar hårposerna..haha..

jojje83 wrote:
    jag håller tummarna för dig iallafall ettan, du kommer mosa på scenen när du känner dig redo, är övertygad om det!!

:friends: Tack jojje sånt värmer att höra!!:nod

tompa wrote:
    men då kan ju inte vara oberörd när du sätter pbn..det ska vara så att du nästan gråter när du kör..men annars ser det bra ut…diggar hårposerna..haha..

så är de nog kan jag tro;) :p
    hehe.. tack tack va gör man inte för att dölja formen:| :p

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 814 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.