Ettans tränar hårt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Ettans tränar hårt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 814 total)
  • Author

det är inte så att du inte kör hela vägen för att kunna sätta pb nästa vecka..det finns ju en stavhopperska som bara höjer med 1 cm varje gång och hon är då överlägsen så hennes resultat blir världsrekord så hon får en slant-..aja det får man ju hoppas att du inte gör…dina benbilder ser ju bra ut..några mål med träningen?

tompa wrote:
    det är inte så att du inte kör hela vägen för att kunna sätta pb nästa vecka..det finns ju en stavhopperska som bara höjer med 1 cm varje gång och hon är då överlägsen så hennes resultat blir världsrekord så hon får en slant-..aja det får man ju hoppas att du inte gör…dina benbilder ser ju bra ut..några mål med träningen?

Nejdå jag tar verkligen i :nod
    Tack så mycket! japp målet är att stå på en body fitness scen inom en inte allför avlägsen framtid..:|

åhh min sömn har blivit så konstig dom sista veckorna .. sen jag började med praktiken på bageriet.. sover alldeles för lite… men imorgon är sista dagen på ett tag.. Börjar kl 3 i natt i borås så kl 2 måste jag va uppe..:unsure:

ettan wrote:
    åhh min sömn har blivit så konstig dom sista veckorna .. sen jag började med praktiken på bageriet.. sover alldeles för lite… men imorgon är sista dagen på ett tag.. Börjar kl 3 i natt i borås så kl 2 måste jag va uppe..:unsure:

oj,, sova snart då alltså?

jaa får nog bli så:cry: fast jag kommer inte kunna somna än..:(

ettan wrote:
    jaa får nog bli så:cry: fast jag kommer inte kunna somna än..:(

jag förstår det… men om du ska upp om 4½ timme, shit vad jobbigt… när slutar du sen då, någon gång imorgon bitti eller?

Herre jävlar jag skulle döda ngn om jag var tvungen att gå upp kl 2 , stark jobbat!!!

När får vi se lite pics då =)

jojje83 wrote:
    jag förstår det… men om du ska upp om 4½ timme, shit vad jobbigt… när slutar du sen då, någon gång imorgon bitti eller?

halv tolv tror jag:lazy: :p

Vanessa Frykman wrote:
    Herre jävlar jag skulle döda ngn om jag var tvungen att gå upp kl 2 , stark jobbat!!!

När får vi se lite pics då =)

hehe:p tack Vanessa..la upp en bild på dagsformen på vaden för nån dag sen ..
    mer vågar jag inte visa för tillfället:| ;)

ettan wrote:
    hehe:p tack Vanessa..la upp en bild på dagsformen på vaden för nån dag sen ..
    mer vågar jag inte visa för tillfället:| ;)

joooooooooo:emo-thumb

jojje83 wrote:
    joooooooooo:emo-thumb

nää vågar inte..:| :p ;)

Var sista dagen på bageriet[/b] (ska iof in några dagar runt Kristihimels färd å ta igen lite som jag missat) Var roligt, den största tiden var jag i bageriet (inte konditoridelen) å gjorde kaffebröd; kanelkransar, pistage kransar o.s.v. så jag blev alldeles snurrig:| började ju så tidigt också.. mina arbetskamrater hade roligt åt mig för jag var förvirrad mest hela tiden (vilket jag kan va i andra fall också) och så tappade jag bort min fina bagarmössa =P som ser jag ser ut som en svamp i, :p men i slutet av arbetsdagen kom den till rätta..

Provade ett nytt gym idag också: Borås Hälsostudio[/b]
    var helt ok;) blev biceps och triceps orkade inte skriva in passet men fler reps, fler set och dropset blev de…fick mycket bra pump.. sov sen i bussen hem..;)
    snart är de dags och sova ett par timmar till..

ettan wrote:
    Var sista dagen på bageriet[/b] (ska iof in några dagar runt Kristihimels färd å ta igen lite som jag missat) Var roligt, den största tiden var jag i bageriet (inte konditoridelen) å gjorde kaffebröd; kanelkransar, pistage kransar o.s.v. så jag blev alldeles snurrig:| började ju så tidigt också.. mina arbetskamrater hade roligt åt mig för jag var förvirrad mest hela tiden (vilket jag kan va i andra fall också) och så tappade jag bort min fina bagarmössa =P som ser jag ser ut som en svamp i, :p men i slutet av arbetsdagen kom den till rätta..

Provade ett nytt gym idag också: Borås Hälsostudio[/b]
    var helt ok;) blev biceps och triceps orkade inte skriva in passet men fler reps, fler set och dropset blev de…fick mycket bra pump.. sov sen i bussen hem..;)
    snart är de dags och sova ett par timmar till..

så du är lite trött nu asså..?
    jag skulle varit helt död om jag varit på ett bageri hela natten,, och sen tränat efter. är det inte svårt att hålla fingrarna borta från alla godsaker??

jojje83 wrote:
    så du är lite trött nu asså..?
    jag skulle varit helt död om jag varit på ett bageri hela natten,, och sen tränat efter. är det inte svårt att hålla fingrarna borta från alla godsaker??

japp var riktigt sömnig sen :p
    inte så..:) fast idag åt jag en kanelbulle var ju sista dagen och allt:| 8)

ettan wrote:
    japp var riktigt sömnig sen :p
    inte så..:) fast idag åt jag en kanelbulle var ju sista dagen och allt:| 8)

aa va gott! ska man unna sig ibland.
    har varit och tränat nu på kvällen,, kommer lägga upp passet med lite bilder lite senare ikväll..

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 814 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.