Ettans tränar hårt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Ettans tränar hårt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 814 total)
  • Author
    jojje83 wrote:
    aa va gott! ska man unna sig ibland.
    har varit och tränat nu på kvällen,, kommer lägga upp passet med lite bilder lite senare ikväll..

:nod japp får ta å kolla detta:p

Dagens träning promenerade 1-1,1 mil i skogen ..härligt:up:

Funderar och utvärderar[/b]

Denna veckan har det inte blivit så mycket träning som jag velat, mycket p.g.a allt krångel med sömnen.. =(
    Har blivit för lite och jag har mått dåligt av de, blivit slö och irriterad mm

Men nästa vecka är det skola som vanligt då hoppas jag att de ska funka med sömn och mat och att jag ska kunna träna som jag brukar =)

Träningen känns bra, jag tar fortfarande PBn :P ;)
    Maten funkar också, har gått upp lite på kalorierna igen.. vill behålla vikterna jag tränar på så länge som möjligt, så dieten får helt enkelt ta sin tid:nod

I morgon ska jag med skolan och kolla när Elfsborg spelar mot Helsingborg, ska bli kul..de enda som är tråkigt är att jag måste åka in till borås redan kl16.00 en timma före avspark, och kanske missar träningen.. men i så fall tar jag igen de på måndag.:wazzup: =P

ettan wrote:
    Funderar och utvärderar[/b]

Denna veckan har det inte blivit så mycket träning som jag velat, mycket p.g.a allt krångel med sömnen.. =(
    Har blivit för lite och jag har mått dåligt av de, blivit slö och irriterad mm

Men nästa vecka är det skola som vanligt då hoppas jag att de ska funka med sömn och mat och att jag ska kunna träna som jag brukar =)

Träningen känns bra, jag tar fortfarande PBn :P ;)
    Maten funkar också, har gått upp lite på kalorierna igen.. vill behålla vikterna jag tränar på så länge som möjligt, så dieten får helt enkelt ta sin tid:nod

I morgon ska jag med skolan och kolla när Elfsborg spelar mot Helsingborg, ska bli kul..de enda som är tråkigt är att jag måste åka in till borås redan kl16.00 en timma före avspark, och kanske missar träningen.. men i så fall tar jag igen de på måndag.:wazzup: =P

kul med fotboll imorgon!! jag ska på gefle-hammarby

jojje83 wrote:
    kul med fotboll imorgon!! jag ska på gefle-hammarby

:emo-thumb

Dagens träning: promenad 8,5 km i skogen.
    I morgon blir de styrketräning igen ;) åh vad jag längtar..:p

ettan wrote:
    Dagens träning: promenad 8,5 km i skogen.
    I morgon blir de styrketräning igen ;) åh vad jag längtar..:p

hur är det att vara ute i skogen och promenera med polenallergi? skulle inte jag klara av… igår och idag är nog mina värsta dagar hittills :(

Jojje[/b]

Vissa dagar är de riktigt plågsamt, men jag har bra mediciner som oftast hjälper:up:

Oj:( hoppas de blir bättre:friends:

Morgonpromenad 50 minuter, pigg var jag också idag, måste vara sjuk;) :p

Elfsborg- Helsingborg 0-0 rätt trevlig match..Elfsborg började bäst..sen kom matchen av sig lite.. nr 22 i elsborg var en riktig klippa i försvaret8)
    Hade ståplats fast de var inte så mkt folk på den läktaren så man kunde sitta..gott..
    hade solen i ansiktet;)

så du kom upp så tidigt endå :p härligt att du fick din morgonpromenad :kicking: hur lyckades du vara pigg så tidigt :p jag hade bara velat :lazy:

Martin[/b]
    japp verkligen konstigt;) :p vet inte vad som hänt med mig idag :friends:

Rygg[/b] vidd [/b]&[/b] triceps[/b]

Latsdrag brett grepp framför
    30kg x 10 reps
    70kg x 6 reps
    80kg x 4 reps
    80kg x 6 reps
    80kg x 3 reps sänkte direkt till 60kg x 6 reps
    70kg x 4 reps sänkte direkt till 60kg x 6 reps

flex weehler special smalt grepp
    40kg x 6 reps
    50kg x 4 reps
    45kg x 6 reps

flex weehler special brett grepp
    45kg x 8 reps
    45kg x 6 reps

Enarms hanteltänjning
    6kg x 10 reps/arm
    9kg x 8 reps/arm
    9kg x 8 reps/arm
    11kg x 6 reps/arm
    11kg x 6 reps/arm
    11kg x 6 reps/arm

ticeps från övre trissan i cabel bakom huvudet
    30kg x 15 reps
    35kg x 8 reps
    40kg x 6 reps
    45kg x 6 reps
    45kg x 6 reps

Dipsmaskin
    60kg x 6 reps
    60kg x 8 reps
    60kg x 7 reps
    70kg x 5 reps
    60kg x 6 reps
    60kg x 6 reps direkt efter 50kg x 6 reps

30 minuter promenad på löpband + 10 minuter stepmaskin
    Rätt segt pass.. :( fick höra att mina ben såg mindre ut också av en tjej på gymmet *snyft*:cry:

tyckte passet såg bra ut Ida :friends: bryr dig inte om såna personer du vet också de är bara avundsjuka fast alltid jobbigt o höra sånt :( men du tar igen imorn då vissar du dom :P ;)

Martin[/b]

Tack Martin!!:friends: ;)
    de ska jag göra!:wazzup::p

[QUOTE=ettan

30 minuter promenad på löpband + 10 minuter stepmaskin
    Rätt segt pass.. :( fick höra att mina ben såg mindre ut också av en tjej på gymmet *snyft*:cry:[/QUOTE]

Tror hon menade att du har mindre underhudsfett på benen nu :nod
    När du deffar går ju volymen ner samtidigt som du ser muskulösare ut.
    Vänta tills alla konturer kommer fram ordentligt då kommer dina ben att se riktigt grymma och bitiga ut, det är jag helt säker på!
    :friends:

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 814 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.