Ettans tränar hårt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Ettans tränar hårt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 814 total)
  • Author
    ettan wrote:
    hehe ok:p skönt att vi vann:P

Ja riktigt skönt!! Att dom ska ha så svårt att få in bollen då… men till slut så..

btw gott benpass :emo-thumb

grymt pass Ida :buttrock: 2 PB också :worship: gillade verkligen sättet du körde hantellyften på :P

jojje83 wrote:
    Ja riktigt skönt!! Att dom ska ha så svårt att få in bollen då… men till slut så..

btw gott benpass :emo-thumb

jaa hur många chanser som helst men men tur att de blev mål till slut iaf:P

Tack Jojje!:friends: :p

Martin[/b]
    Tack!!:o :p :friends:

Har varit med mamma och handlat idag- hon vill bara ha med mig så jag ska kunna bära alla kassar!:D

Köpte mumsiga Crunchy Appel Snacks också

Ska gå ut och gå nu..kanske inte blir så långt, är så himla varmt idag..
    Fick rapporter från Hultsfred idag me min lillasyter är där och en stor del av min bekantskapskrets (inte dom som tränar så mycke:|) är lite avundsjuk .. men då hade jag garanterat förstört mycket av min träning :whistle:

Martin.P wrote:
    grymt pass Ida :buttrock: 2 PB också :worship: gillade verkligen sättet du körde hantellyften på :P

jasså är du kär i henne eller ;)

Frida-Mari wrote:
    Det har jag listat ut för lääängesen Vanessa ;) love is in the air ;) Mysigt!!! Förresten Vanessa, vad sägs om en sväng t Sjöstaden för ett pass såsmåningom?

Ja varför inte , vart tränar du någonstans?

Jo jag fattade att han är kär i henne ;) alcoholic hahahah
    Jag kan PM dig så kan vi träffas!

annars adda mig på msn ;)

Usch var ute i skogen och gick precis.. Fick avbryta efter 4km var så allergisk! Nös hela tiden och det var jobbigt och andas 😥 😥 Så de blir ingen styrketräning idag heller. Var värsta dagen med allergi hittils i sommar:cry:

Glömde och berätta att jag träffade Ulrika [/b]på gymmet igår. Hon var bara ett par kg från tävlingsform och såg grymt bra ut!:P Blev ännu mer missnöjd med min form då kan jag säga:p Men bra motivation ger de!:nod

Angående hultsfred. En helg med skräpmat och alkoholhaltiga drycker är bara bra för träningen. Mkt kalorier växer man av och alkoholen har en avslappnande effekt :D

Nä men det kan vara skönt med en helgs paus från allt så det är inte alltid så illa med en festhelg så länge det inte sker allt för ofta.

Lindmark wrote:
    Nä men det kan vara skönt med en helgs paus från allt så det är inte alltid så illa med en festhelg så länge det inte sker allt för ofta.

sen är de ju midsommar också :p :D

Vaknade tidigt idag fast de är helg och allt..de tillhör inte vanligheterna:D
    Snart dags för morgonpromenad..

Blir styrketräning idag med..har kommit ifrån mitt schema : men blir nog lite biceps kan jag tänka och baksida axlar..vi får se =P

Jag enligt Melin.. tycker nog de är mer likt honom;) :p :p

bullis wrote:
    bra ettan, ligg i för satan

:p japp;)

Morgonpromenad i 50 minuter.:nod

Viewing 15 posts - 691 through 705 (of 814 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.