Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Ettans tränar hårt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 mars, 2006 at 12:24 #992034Anonym anvandareMemberettan wrote:Morgonpromenad kl 4.30 idag..tänk att jag orkade upp;) :p
Idag bakar vi i skolan, jag har gjort källarfranska och andra frukostbullar..
I kväll ska baksida lår och vader köras hårt!
Jag ser fram emot de!:aggresiv:Att du orkar ta dig upp 4:30 och gå är respekt!!
Jag gick vid 8:30 i värsta snövädret, blött och jävligt, hahaha!!30 mars, 2006 at 12:35 #992035Anonym anvandareMemberDå ska jag vara värre- 04:15 går jag upp 5 dagar i veckan.
Men så har jag alltid varit morgonpigg, det är värre att hålla ögonen öppna på kvällen. :sleepy:Hur klarar du att baka massor av godsaker utan att få äta av dem och dieta samtidigt? Det är starkt gjort! :worship:
Kan känna doften av nybakat bröd ända hit bara jag tänker på det, mums!30 mars, 2006 at 12:39 #992036Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Då ska jag vara värre- 04:15 går jag upp 5 dagar i veckan.
Men så har jag alltid varit morgonpigg, det är värre att hålla ögonen öppna på kvällen. :sleepy:Hur klarar du att baka massor av godsaker utan att få äta av dem och dieta samtidigt? Det är starkt gjort! :worship:
Kan känna doften av nybakat bröd ända hit bara jag tänker på det, mums!Imponerande!! När lägger du dig på kvällarna då?
Om jag gick upp så tidigt skulle jag nog somna vid sju-åtta nån gång…30 mars, 2006 at 12:50 #992037Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Imponerande!! När lägger du dig på kvällarna då?
Om jag gick upp så tidigt skulle jag nog somna vid sju-åtta nån gång…Går o lägger mig så fort jag kan efter träning, dusch o kvällsmat, det brukar bli mellan halv-kvart i 9. Alltid lika skönt när man landar i sängen efter en lång dag, lider inte av sömnproblem direkt :sleepy:
Deffar också just nu som du o ettan annars hade jag sovit någon dryg timma till.
Såg att du startat en journal, lycka till med deffen!:emo-thumb30 mars, 2006 at 14:26 #992038Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Går o lägger mig så fort jag kan efter träning, dusch o kvällsmat, det brukar bli mellan halv-kvart i 9. Alltid lika skönt när man landar i sängen efter en lång dag, lider inte av sömnproblem direkt :sleepy:
Deffar också just nu som du o ettan annars hade jag sovit någon dryg timma till.
Såg att du startat en journal, lycka till med deffen!:emo-thumbTack tack!!
30 mars, 2006 at 22:00 #992039Anonym anvandareMemberursäkta men detta är min träningsjournal ingen chatt;) :p ..
30 mars, 2006 at 22:21 #992040Anonym anvandareMemberDagens Pass kändes ok..trots en annars motig dag..:unsure:
Baksida lår, Vader & lite mage[/b]
Sittande Lårcurl
uppvärmning: satte sprinten i mitten på magasinet x 10 reps
4 plattor från slutet x 6 rep
4 plattor från slutet x 5 rep
4 plattor från slutet x 4 repLiggande lårcurl
35kg x 6 reps
35kg x 6 reps
30kg x 10 reps
30kg x 7 reps
30kg x 6 repsGående utfall med 6 kgs hantlar i varje hand
1set x 17 steg
1set x 17 steg
1set x 17 steg
1set x 17 stegSittande vadpress
uppvärmning: 40kg x 10 reps
80kg x 6 reps
100kg x 6 reps
100kg x 6 repsStående vadpress
Hela magasinet x 15 reps;)
Hela magasinet x 14 reps
Hela magasinet x 13 repsStående lårcurl i cabel
25kg x 15 reps/ ben
30kg x 9 reps höger*
30kg x 9 reps höger
35kg x 8 reps höger
40kg x 6 reps höger
* körde fler set eftersom höger är mindre än vänster lår.. efter att ha pratat med folk på gymmet kom jag dock fram till att de bästa vore att kanske bara köra ett extra set på de sämre låret..Raka mark
50kg x 8 reps
50kg x 8 reps
50kg x 8 repsCrunches
kroppsvikten x 10 reps
kroppsvikten x 10 reps
kroppsvikten x 10 repsCardio: 30 minuter på löpbandet pulsen låg runt 130
31 mars, 2006 at 00:04 #992041Anonym anvandareMemberettan wrote:ursäkta men detta är min träningsjournal ingen chatt;) :p ..Förlåt Ida, inte meningen…
Bra pass idag? Ser bra ut :emo-thumb
31 mars, 2006 at 00:30 #992042Anonym anvandareMemberroligt se nån som är så seriös :up: du får lägga ut lite nya bilder snart så man får se framstegen
31 mars, 2006 at 10:14 #992043Anonym anvandareMemberettan wrote:ursäkta men detta är min träningsjournal ingen chatt;) :p ..Sorry, helt och hållet mitt fel 😮
Gott kämpat med baksidan o vaderna, är inte ens i närheten av din styrka där :worship:31 mars, 2006 at 14:04 #992044Anonym anvandareMemberJojje och Ulrika[/b]
hehe de är lugnt:pTackar för komplimangerna! :friends:
31 mars, 2006 at 14:09 #992045Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:roligt se nån som är så seriös :up: du får lägga ut lite nya bilder snart så man får se framstegenTack! :p
Nya bilder kommer snart..31 mars, 2006 at 19:04 #992046Anonym anvandareMemberettan wrote:Tack! :p
Nya bilder kommer snart..ser vi fram emot, eller jag gör iallafall, kan ju bara prata för mig själv
31 mars, 2006 at 22:36 #992047Anonym anvandareMemberRobinravn.se wrote:Imponerande med en brud som satsar på sin träning!!!!!!!!Tack!! :p
1 april, 2006 at 12:27 #992048Anonym anvandareMemberUtvärderar och Funderar [/b]
Hum.. har missat många pass denna veckan har varit sjuk och trött och haft alldeles för mycket att göra i skolan.
Imorgon får de bli ett ryggpass iallafall, och lite framsida lår och gluteus någon övning för baksida axlar behövs också..Blir tufft och hinna med allt på ett pass:|Maten har jag skött bra denna vecka, i går var de ätardag. Funderar på att ta bort dom eller bara äta 1 onyttig grej i stället för massor som de blev i går:|
Nu borde all snön ha försvunnit på skogstigarna så då kan man träna sin kondition där.. ”Långa intervaller” som vi gjorde på många fotbollsträningar.
Det finns spår som är 1,25km 2,5km 5km 6km och 1mil
I laget brukade vi ta rundan som var 1,25 vi sprang så fort vi orkade och tog tiden sen vilade vi ett par minuter och så upprepades de så många gånger man orkade..
Plågsamt!!:nerd: men man fick snabbt upp konditionen!Nära träningsspåren finns en grusgrop också
där går de och springa starter i uppförsbackar i den lösa sanden..Skulle vara bra om jag gjorde mycket skolarbete den här helgen så jag slipper plugga så mycket på kvällarna nästa vecka när jag vill träna..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.