Ettans Träningsjournal (del 2)

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Ettans Träningsjournal (del 2)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 557 total)
  • Author

Japp..nu är Martin[/b] här.. han kom hit i söndags kväll då tränade vi ett pass på corpus, i måndags vilade vi och igår blev de bröst och triceps på hälsostudion.
    Idag ska vi också träna;)

:bb3: Dagsformen på ryggen[/b]

Du och martin kanske ska köra Par byggning ;)

fan vad bred rygg. ;) hur går det med deffen?

Vanessa Frykman wrote:
    Du och martin kanske ska köra Par byggning ;)

hi hi näe jag är för liten å tjock för sånt:p

anna1 wrote:
    fan vad bred rygg. ;) hur går det med deffen?

Tack!:) =P de går helt ok men sakta:(

Jisses vilken bild :up:
    Du behöver i alla fall inte oroa dig för att inte synas på scenen!
    Kämpa på med deffen nu så kommer du att bli riktigt vass!
    :friends:

Ulrika [/b]
    Tack!!:o :friends:
    Du inspirerar mig verkligen på gymmet.. Vilken form!:buttrock:

Förra veckan[/b] var väldigt rolig och lärorik:P :p
    Nu får jag klara mig själv ett tag..:) var nere å körde bröst, triceps och mage förut de kändes bra. Härlig pump och kontakt i framför allt triceps. Kanske lägger upp passet lite senare..60 + 45 minuter promenad idag också.

Nio veckor kvar nu?![/b]
    :unsure:
    och dieten går sakta..

nä den går inte sakta du vet varför du ej ser rättviss ut nu så 8)
    du ligger bra till för 9 veckor ut! som ja sagt innnan de handlar inte vem som är hårdast på ”forumen” 10 veckor innan tävling och inget man vinner lucia på.
    den handlar vem som toppar formen om 9 veckor inget annat o följer du bara planen kommer de gå jättebra :wazzup:

Martin.P wrote:
    nä den går inte sakta du vet varför du ej ser rättviss ut nu så 8)
    du ligger bra till för 9 veckor ut! som ja sagt innnan de handlar inte vem som är hårdast på ”forumen” 10 veckor innan tävling och inget man vinner lucia på.
    den handlar vem som toppar formen om 9 veckor inget annat o följer du bara planen kommer de gå jättebra :wazzup:

hihi jo ja de vet jag ju (jag hatar mens):pop: men känner mig stressad :( alla är i så bra form utom jag..

Var på gymmet vid 11 idag för att prata med ägaren så passade på att dela upp dagens pass på 2 stycken ..
    Pass 1 blev Biceps och underarmar + 60 minuter cardio

Pass 2 blir senare, ikväll baksida axlar och vader:)

Är så trött idag.. läste innan jag gick och la mig som vanligt, vet inte vad klockan hann bli men kanske var hon ett halv två innnan jag somnade :| har hittat en jättefin bok som min pappa har haft i sin hylla ett bra tag med dikter av Bengt Berg[/b], jepp jag gillar dom väldigt mycket.

Ska jobba idag med på fritids blir massor med fotboll och bandy för mig med andra ord, de kan jag behöva.. lite extra cardio:p

Ikväll blir de träning, i dag stänger dom sju tror jag blir bråttom om jag ska hinna träna..jag får skynda mig mycket de är jag inte bra på.

Snart är de dags för morgonpromenad..:nerd:

ettan wrote:
    Är så trött idag.. läste innan jag gick och la mig som vanligt, vet inte vad klockan hann bli men kanske var hon ett halv två innnan jag somnade :| har hittat en jättefin bok som min pappa har haft i sin hylla ett bra tag med dikter av Bengt Berg[/b], jepp jag gillar dom väldigt mycket.

Ska jobba idag med på fritids blir massor med fotboll och bandy för mig med andra ord, de kan jag behöva.. lite extra cardio:p

Ikväll blir de träning, i dag stänger dom sju tror jag blir bråttom om jag ska hinna träna..jag får skynda mig mycket de är jag inte bra på.

Snart är de dags för morgonpromenad..:nerd:

Haha du låter stressad Ida :D

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 557 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.