Ettans Träningsjournal (del 2)

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Ettans Träningsjournal (del 2)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 557 total)
  • Author
    ettan wrote:
    Hej TeTe tack för komplimangen! =P
    Ja tyvärr släpar baksidan :( men de har varit betydligt värre,har nästan inte haft någonting alls på baksidorna fören nu.

Så fort jag börjar lägga på lite mer lite vikt i dom flesta övnningarna (tex raka mark) tappar jag kontakten direkt. 60 kan jag köra med som max och behålla kontakten i baksida lår.

Jag brukar köra tre övningar för baksida lår när jag kör ben
    oftast blir de liggande lårcurl som är den enda övningen där jag kan lägga på lite vikt utan att tappa kontakten.
    Sittande lårcurl
    Raka mark eller Stående lårcurl (sätter fast en maschett på foten och kör i dragmaskin)

Funderar på om jag ska köra baksidalår en dag till i veckan eller om jag ska byta ut nån övning, har du något förslag tro?
    Jag gillar verkligen din fysik jättemycke Tete! Du e grym!:emo-thumb =P

U welcome =)

Vad tråkigt att du tappar kontakten i raka mark. Den är annars jäkligt bra tycker jag! Som Olivia nämnde så är finnen en alldeles utmärkt övning, en av mina favoriter faktiskt!

Du kan ju testa att lägga in ett till pass i några veckor o se hur det känns! En övning som jag tycker om att superseta med är en övning på fitbollen. Har vaderna på bollen o drar med baksidan bollen mot rumpan! Hoppas du förstår annars får jag förklara bättre eller se om jag hittar nån bild nånstans. Den är iaf grym och jag får sån kontakt att jag nästan krampar.. Den övningen du gör i cc är annars oxå bra. Har du provat att ha en hantel mellan fötterna när du ligger på en bänk? Den tar bra..

Tack för komplimangen, om jag väljer att stå på scen igen så kommer du få se en GRYMMARE fysik på TeTe *S*

Olivia wrote:
    Du är grov, jag har alltid trott att du ska tävla i BB men läste ngn stans om att du funderade på FF.
    Vilet är det du har tänkt?

Tack Oliva! =P
    Jag har aldrig fullföjt en tävlingsdiet så jag har ingen aning om hur jag kommer att se ut..:o Kanske kommer de inte bli så mycket kvar av mig?!
    Båda diciplinerna lockar ;) kanske byggning ännu lite mer :p
    Tävlar du tro?

ettan wrote:
    Tävlar du tro?

Aldrig i livet, jag har scenskräck

hehehehehehehee

men jag är impad av din styrka

TeTe wrote:
    U welcome =)

Vad tråkigt att du tappar kontakten i raka mark. Den är annars jäkligt bra tycker jag! Som Olivia nämnde så är finnen en alldeles utmärkt övning, en av mina favoriter faktiskt!

Du kan ju testa att lägga in ett till pass i några veckor o se hur det känns! En övning som jag tycker om att superseta med är en övning på fitbollen. Har vaderna på bollen o drar med baksidan bollen mot rumpan! Hoppas du förstår annars får jag förklara bättre eller se om jag hittar nån bild nånstans. Den är iaf grym och jag får sån kontakt att jag nästan krampar.. Den övningen du gör i cc är annars oxå bra. Har du provat att ha en hantel mellan fötterna när du ligger på en bänk? Den tar bra..

Tack för komplimangen, om jag väljer att stå på scen igen så kommer du få se en GRYMMARE fysik på TeTe *S*

Jag tror att jag förstår utförandet med bollen ska prova den idag :emo-thumb :p
    Tack nu fick jag flera uppslag på nya övningar att variera med och de kan behövas för min del! =P
    Jag hoppas verkligen att du bestämmer dig för att tävla igen. Skulle vara riktigt coolt hehe:buttrock:

Olivia wrote:
    Aldrig i livet, jag har scenskräck

hehehehehehehee

men jag är impad av din styrka

Tack!=P jag tror att jag har läst nånstans att du e grymt stark!:emo-thumb De e inte jag, har bara konstig styrka i en del övningar å ingen styrka i andra :p :emo-thumb

ettan wrote:
    För några dar sen :p

wwwwwwwooooooooooow BIFFIG:pop:
    Coolt

snuttan347 wrote:
    wwwwwwwooooooooooow BIFFIG:pop:
    Coolt

Tack snuttan!:o :p

ettan wrote:
    För några dar sen :p

WFT IDA! när ska vi småttingar få chans o komma ikapp? :( 👿

Dessan wrote:
    WFT IDA! när ska vi småttingar få chans o komma ikapp? :( 👿

Hehe :o.. Du är redan ikapp! du å dina jävla triceps. ;) =P

ettan wrote:
    Hehe :o.. Du är redan ikapp! du å dina jävla triceps. ;) =P

.. har jag sagt att jag älskar den personen som uppfann lampan? utan downlight – inga muskler! :D

tycker du borde slänga upp lite tips om saftiga övningar för hamsen! :nod

Dessan wrote:
    .. har jag sagt att jag älskar den personen som uppfann lampan? utan downlight – inga muskler! :D

tycker du borde slänga upp lite tips om saftiga övningar för hamsen! :nod

Hehe näää dom hade vart grymma även utan lampa:emo-thumb =P
    Har fått massa förslag på bra övningar av Oliva och TeTe bara några sidor bak i journalen
    Ska å prova några utav dom alldeles strax. =P

ettan wrote:
    Hehe näää dom hade vart grymma även utan lampa:emo-thumb =P
    Har fått massa förslag på bra övningar av Oliva och TeTe bara några sidor bak i journalen
    Ska å prova några utav dom alldeles strax. =P

ah, ska leta upp direkt :up: kör hårt ba! glöm inte kameran ;)

Dessan wrote:
    ah, ska leta upp direkt :up: kör hårt ba! glöm inte kameran ;)

jää =P ska försöka va min egen fotograf idag de brukar inte direkt gå bra men men.. :p
    Om du också ska träna idag så kör hårt !:emo-thumb =P

kör hårt nu idag GROVIS ;)

Ida är grym.. Inget snack om saken! :)

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 557 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.