- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Filuren – del 2
Då någon/några kukhuvuden printat ut bilder på mig från min träningsdagbok och satt upp på min skolan med spydiga kommentarer ditlagda så valde jag att radera min förra träningsdag med alla bilder.
Jag startar nu en ny för jag känner att det blir så mycket svårare att hålla koll på sin träning utan den, men dock blir det en ändring i denna, och det är att det tyvärr inte kommer att komma upp några bilder. Hoppas folk förstår varför!
183 lång
väger 76-78 kg
tränat: ett par år
annan träning: thaiboxning
Idag blev det bröst och axlar på träningsschemat. En kille jag snackat lite kring träning med ville följa med på ett pass och givetvis bjöd jag med honom på ett hårt pass.
Var för övrigt i umeå i lördags och shoppade lite på gymgrossistens butik. Blev dock förvånad över hur liten den var, men den innehöll det jag ville ha så då var det ju bara att köpa å se glad ut. Blev Whey-100, kreatin och HMB.
V-12 kuren är snart över så då blir det att övergå till det gamla hederliga kreatinet.
Men åter till träningpasset. Väldigt segt i börjar och jag kännde ingen vidare motivation, men det kom eftersom:)
Bröst
Bänkpress
50 x 25
90 x 4
80 x 10
70 x 10
Lutande bänkpress
50 x 15
70 x 10
75 x 8
Kryssdrag
25 x 15
35 x 12
45 x 11
Axlar
Militärpress bakom nacken
40 x 20
50 x 12
55 x 6
Liggande raka armlyft
15 x 15
20 x 15
25 x 10
Liggande omvänt drag i kryssmaskin
15 x 20
20 x 15
20 x 10
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY