Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Frida -newbie på Forumet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juni, 2006 at 21:49 #926620Anonym anvandareMember
Nu när jag läste sida 1 i din journal så tycker jag att du ska köra AF i Lund som går helgen innan FF, då är du ändå i form ju!
2 juni, 2006 at 03:25 #926621Anonym anvandareMemberLycka till,go girl go..
2 juni, 2006 at 10:49 #926622Anonym anvandareMemberGodmorgon på dig sömntuta. Hoppas du är kryare idag, antar att jag råkade väcka dig imorse? haha. Glömde bort att du inte jobbade idag. Hör av mig senare, se till att inte sova då!
2 juni, 2006 at 18:45 #926623Anonym anvandareMemberhej baby!
Fan vad grov du börjar bli! Kul att hitta dig här!
Du ska veta att jag tror på dig till 100%! Du kommer vara i grym form på FF!
Jag ska till Västerås och SM i BF i oktober, en kompis ska tävla. Vill du följa med mig? Vi kan ju fixa en bil och åka över dagen…
Krya på dig och hör av dig när du blir frisk så tar vi en catchingup tycker jag!
Kraaaam!!!
2 juni, 2006 at 20:10 #926624Anonym anvandareMemberErik heter han, jobbar som PT på gymmet och vi tränar ganska mycket ihop, ska bli riktigt kul faktiskt. Var ju på FF i Stockholm förra våren, det var så himla mäktigt att se alla tjejer på scen på riktigt! Och snart ska du stå där!
har funderat lite på att kanske köra någon gång men jag e fortfarande för liten… Erik tror att jag kan köra så småningom men måste bygga en massa innan bara.
Låg på 59kg ett tag *stolt* sen började jag med lite förbränning i en månad i våras och då gick jag ner till 56, ganska stor skillnad på lilla mig, du vet ju att mitt mål är att nå 60. Nu e jag i gasnka bra form men chinsen har avstannat lite… Fortfarande 12 som pb… Men jag ska bli grym på dem!!!
Bilden är tagen i mars på Gran Canaria, tror jag e lite tajtare nu bara…
kram!
2 juni, 2006 at 20:49 #926625Anonym anvandareMemberI sommar kommer jag bara att jobba heltid, ingen skola heltid och jobba halvtid som under våren så jag kommer ha massor av tid till att träna…
Har hört att Ville e i ganska bra form också, stämmer det?
2 juni, 2006 at 21:42 #926626Anonym anvandareMemberTjeeeenare, grymt kul att träffa dig idag blir fler shoppingrundor med dig så man hittar sjyssta brallor. jag satt och väntade på tåget 50 min, skitkul gick och köpte en bok! haha, ha en trevlig kväll och ta det lungt så du blir helt frisk tills på måndag. kram på dig!
3 juni, 2006 at 13:27 #926627Anonym anvandareMemberJag tror du kan köra gööörlätt på gymmet idag faktiskt..
Såg att du behöver personal till gymmet.. vad är det för arbetstider och vad ska man ha för utbildning? finns en liten bodybuilder här som gärna provar på nå nytt 😮
3 juni, 2006 at 13:55 #926628Anonym anvandareMemberKrya på dig nu tjejen!
Håller koll :ph34r:3 juni, 2006 at 13:56 #926629Anonym anvandareMemberNatilusmetoden, det är typ 1 set/muskelgrupp och helkroppspass va?
Är ju tjänstledig till hösten så det kanske vore nåt…Men vill nog kolla in gymmet först kanske, du har inte lust att köra ett pass?
Nu ska jag duscha ner morgonfrissan och snart iväg o köra lite lätt…
3 juni, 2006 at 15:51 #926630Anonym anvandareMemberTja,
Hur är det med ryggen förresten?
3 juni, 2006 at 20:16 #926631Anonym anvandareMemberHey tjejen!
Hoppas att huvudvärken har släppt!
Jättekul att du har kunnat köra ett pass idag,
jag vet hur träningssugen du var, haha!
Även om du tar det lite lugnare, så är det ju fortfarande
skönt att känna att man har fått röra på sig lite grann!
Håller tummarna för att ryggen din ska hålla sig frisk
och kry!Kämpa på tjejen, du gör ett toppenbra jobb!
:yahoo:3 juni, 2006 at 20:54 #926632Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Ja bygger på HIIT träning enkelt förklarat
Självklart ska vi köra ett eller två pass ihop!! Ge mej ngn veck a så jag är fullt återställd bara sen ska vi köra järnet!!! KUL!!! :up:Alltid kul att träna med nån som vill köra hårt! Man har ju ”avverkat” en del ”mindre seriösa” på gymmet.. är väl för snäll kanske, låter alla få ett pass
Let me know när du är redo, så kör vi!! :bb2: :emo-thumb3 juni, 2006 at 23:02 #926633Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Ja I let U know när jag nått normal form (tänkte skriva ”näe jag nått upp till din form”, men då skulle det dröja en fyra fem år innan vi kan köra ihop :p )Haha!! skämtare där Min form är inte så bra just nu.. så du har nog inget att skämmas över! (det skulle vara det att jag ser köttig ut i så fall )
3 juni, 2006 at 23:16 #926634Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Fast jag har nästan på känn att du hör till den lyckligt lottade pygmé-skaran här på forumet? Jag har alltid velat vara kort men i detta fall får jag sträcka på mej så ser jag iaf LÄNGRE ut än den lilla biffen breve mej som kör skiten ur mej
Kram på Dej!!!Haha… och jag har alltid velat vara längre. Det är först nu som jag insett alla fördelar med att vara kort, man ser ju faktiskt grövre ut! 66kg på 1.59cm nog fan känner jag mig grov alltid Vet inte om jag vågar köra skiten ur dig första passet, då kanske du inte vill ses mer
Krya på dig och väx till dig, så ses vi snart! Kram -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.