Frida -newbie på Forumet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Frida -newbie på Forumet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 274 total)
  • Author

166cm.. då behöver du ju inte sträcka dig speciellt för att se längre ut ;)
    Jag ska inte ”köra” med dig eftersom du precis varit sjuk… promise!

Jag fixar ett Ryggpass tills nästnästa lördag. Funkar det?
    Preliminärbokat anyway :emo-thumb

Katti wrote:
    Hittade en sida med ett lite större bildgalleri på både 1 piece
    suits och 2 piece suits… [www.dreamwearonline.com]
    Lite olika modeller, olika färger…

Dreamwearonline är en bra sida ! :emo-thumb
    Jag har beställt två bikinis hos henne och de har passat perfekt då hon sydde efter de mått jag gav.
    Då jag beställde min första bikini där, så kom den bort i posten, men hon skickade en ny utan kostnad. Mycket bra ! :emo-thumb
    Rekommenderar absolut henne !

Skönt att du är frisk nu.
    Lycka till med träningen och visst var svart hårfärg jättefint !

kul att du ska va med på ff!!! :)

:( Fan fan fan…. 👿

KRYA PÅ DIG TJEJEN!! [/b]

Vitlök, te, honung, ingefära, vila, vad-som-helst
    bara du blir frisk!!! Det var då en jäkla otur!
    Nåja, det bästa du kan göra är väl att ta det
    lugnt och försöka kurera dig så gott det går. Det är
    ingen panik, tänk på hälsan även fast du är träningssugen.
    Du hinner komma i tiptop shape till december,
    oroa dig inte! Krya på dig tjejen!!!
    :drinks:

hallå igen tjejen,

Ta och bli frisk nu, så tar vi passet någon vardag istället om det funkar bättre för dig?
    Jag jobbar skumt, olika tider varje dag typ.. beroende på hur mycket post det kommer. Rätt lugnt på sommarn dock, men lite ”topp” i mitten/slutet av månaden.
    Kram o krya på dig din galning ;)

Vi höres…

Frida-Mari wrote:
    Tack Mia!! Ja, jag hoppas det 😮 Bara jag hinner hitta ngn som kan lära mej posera vettigt först -nu se jag minst sagt ut som en ickeflygfärdig kråkunge när jag försöker

En liten fråga t dej Mia; varifrån beställde du din bikini som du hade på NOGP (den lila) ÄLSKADE trosans modell Fast jag LOVAR att inte totalplagiera den ;)

[www.bodybuildingbikinis.com] du får gärna beställa en likadan :emo-thumb

tänk på att du får betala både skatt o tull utöver de kostnader som anges på hemsidan. svenska avgifter….vi lever i avgifternas land!!! min baddräkt+ bikinin kostade 3000 kr tillsammans o utöver det fick jag altlså betala 1000 spänn till!!

du ska ju tävla för annika o hon verkar ju ha poseringsträning med er så det blir nog inga problem!!! öva öva öva framför spegeln för att se vad DU tycker ser bäst ut!! varje dag! :up:

Frida-Mari wrote:
    Hallå gumsan

Ja jag känner att jag blir frisk först sen bestämmer du och jag ett datum, jobbar ju oxå oregelbundet men du? Du är jättevälkommen att träna några pass ensammen hos mej först (el m träningspartner) om du vill! Hör bara av dej! :up:
    Kram crazy strong woman

Undrar om man vågar göra sig ett besök på ditt gym..? iofs alltid kul att träna i nya miljöer, nytt folk… kanske man får känna sig lite biffig då ;)

Jo jag planerar nog att dyka upp, nån gång. Tänkte fila på formen lite först, innan du får inspektera mina muskler :P

Frida-Mari wrote:
    Å, Tack för tipset Anna! Jag vill verkligen vara ute i god tid m bikini och baddräkt och framförallt pumps -då det kommer krävas en hel del klack-träning för mej 😮
    Men… :| hur ska jag veta vilka mått jag BÖR ha när det väl beger sej?? Känner mej jättekorkad, men det kommer nog dyka upp massa korkade frågor i denna journal innan december har nalkats…
    Tack för lyckönskningarna, jag kan bara säga det samma -du sliter verkligen på bra!

Av vad jag sett på dina bilder kan du inte ha långt kvar tills tävlingsform. Är väl mest rumpan som man som tjej har lite svårt att se i tävlingsform. I alla fall jag.:o
    Ta dina mått nu och dra ner någon cm där du har lite fett ( vart det nu är…) så är det klart !
    He he, om jag skulle tävla i BF så borde jag sova med klackskorna…

Tack tack !

Ja, vilka klena vikter damen använder i axelpressarna. :buttrock:

Hallelulja, du är tillbaks! [/b]
    Använder jag rätt Lila? [/b];)

Bra pass oxå!!

Fan vad många Dips du gör, måste måste bli bra in axeln så jag kan dippa ifrån dig snart!! You just wait.. :P

Frida-Mari wrote:

Jag lovar bättra mej till nästa gång Jay :) ;)

Det får du fan inte göra! :D

Då klår du ju mina axelpressar. [/b]

Du är stark! Skönt att vara frisk igen va!

Jag har OXÅ träningsvärk och har dessutom mått piss idag.. men jag var till gymmet iallafall :)

:p Skojar bara med dig tjejen, en extra vilodag har ingen dött av!! ;)

Att ”INTE HA” någon rygg och INTE KUNNA spänna den är en jäkla skillnad hörredu!!

Ryck upp dig, så ska jag lära dig posera. Promise!! :emo-thumb

Kram på´re!

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 274 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.