Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Frida -newbie på Forumet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juni, 2006 at 20:47 #926650Anonym anvandareMember
kooom igen nu biffen, det är svårt att få till ryggposerna. Men öva och öva så sitter dom där fina bilder. Där var din lilla vovve och dina kissar. söta!
6 juni, 2006 at 20:52 #926651Anonym anvandareMemberDra inte upp axlarna så mycket utan tryck dem neråt sidorna istället
6 juni, 2006 at 20:56 #926652Anonym anvandareMemberNer med axlarna, fram med armbågarna och ”fäll ut” latsen liksom… bara å öva! :nod
ps. jag hade oxå skiitsvårt med det i början…
6 juni, 2006 at 21:53 #926653Anonym anvandareMemberIngen panik nu! Tror visst du har en rygg och du har ett halvår på dig att poseringsträna. Dessutom ser du biffig ut, du väger typ 70, har ändå magrutor och inte sitter fettet på benen eller rumpan, så alla förutsättningar finns! Öva, öva, öva;)
6 juni, 2006 at 22:30 #926654Anonym anvandareMemberSilvia: Tack Teammate Ps. Har du några bra &effektiva benövn-tips åt mej, framförallt framsida…? [/COLOR][/QUOTE]
Benpress, knäböj, utfall, 1-bensutfall i Smith. Gå djupt ner!! Vilka benövn brukar du köra? Annars är nog det vanligaste att framsidan är mer utvecklad än baksidan
7 juni, 2006 at 06:19 #926655Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Onsdag 7 juni05.30: Vaknar :yahoo:
06.00: Frukost; omellett på 2 ägg,solrosfrön,vildris,(pyttelite)feta och paprika, morgondrink (häll 2 gainomax strawberry i mixern tillsammans m två skopor prottepulver, 1 kesella vanilj och lite frysta bär dricker en del nu och tar m en del t jobbet) grönt the´+kosttillskott+två klunkar exotisk guava från Brämhultshehe du vart vaken tidigt !! ingen dålig frukost heller
7 juni, 2006 at 07:19 #926656Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Onsdag 7 juni05.30: Vaknar :yahoo:
06.00: Frukost; omellett på 2 ägg,solrosfrön,vildris,(pyttelite)feta och paprika, morgondrink (häll 2 gainomax strawberry i mixern tillsammans m två skopor prottepulver, 1 kesella vanilj och lite frysta bär. dricker en del nu och tar m en del t jobbet) grönt the´+kosttillskott+två klunkar exotisk guava från BrämhultsSkönt att höra att det är fler som är morgonpigga
och käkar en ordentlig frukost! :emo-thumb
Klev upp kl. 05:00 imorse, mycket man ska hinna med idag.
Poseringen kommer bli toppen ska du se! Ta hjälp
av någon med scenvana som kan stå bredvid dig och
hjälpa till med detaljerna! Det kommer gå kanonbra
tjejen! Ska bli superkul att hejja på dig på din debut!
Hoppas att allt går bra med dräktfixandet också!
Kör hårt och håll dig frisk!
:yahoo:7 juni, 2006 at 09:57 #926657Anonym anvandareMemberdet synsa att du HAR en rygg, du får bara itne ut den…
jag hade oxå jättesvårt i början! kanske ska du prova först med att få ut ryggen i en smirelaxed pose. alltså posen i bf där man visar framsidan….
det som fick min polett att trilla ner , så jag fattade hur man ska göra var :
”låt armarna hänga vid sidorna. tänk dig att skulderbladen går isär/trycks ut mot sidorna av ryggen. det underlättar om du bröstar upp dig lite. i spegeln ska du kunna se att axlarna automatiskt lyfts upp lite samt att du ser att ryggen syn mellan din arm och överkroppen lixom.”
lycka till!!! öva öva öva är de enda som hjälper!!
vilken god frukost du äter förresten
7 juni, 2006 at 11:31 #926658Anonym anvandareMemberFrån vilken uppfödare har du köpt dina kisar? Har de ngn hemsida?
7 juni, 2006 at 11:49 #926659Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Abbyn vet jag faktiskt inte (han är 16 år gammal & sambons så jag var inte med i gemet då han köptesCornish Rex:en kommer från Ingegerd på Kazimirez katteri i Västerås (utanför v-ås)
[http://www.kazimirez.com/ http://www.kazimirez.com/%5D
-under ”kattungar” -”bilder två”, den översta bilden är vår ängel Skruven som liten, även de två övre bilderna på ”bilder 3”& sphynxen är från Britt-Marie på Riofyris katteri i U-sala
[http://www.riofyris.com/ http://www.riofyris.com/%5D
Vår prins Spiken är under ”tidigare” bilden längst upp (Richielieu)Jag kan VARMT rekommendera både Ingegerd och Britt-Marie om du går i kattköpar-tankar! (& om du är sphynxsugen, vet jag massor av kullar nu så pm:a mej isåf )//Frida
Tackar så mkt för svaret.. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fina kisar… Vill gärna skaffa en kise till, men vet inte om min sambo vill det: Min tjockis kise Zimba är blandras av huskatt& norsk skogis.. Urmysig! Men han skulle nog behöva sällskap! I sommar går det absolut inte då vi är ute med hojen varje helg& så i juli ska vi till Italien.. Kanske till hösten? Jag kunde ju få en efter alla tävlingar jag förhoppningsvis lyckas ta mig genom Ska genast kika på hemsidan! Kram& tack igen:up:
7 juni, 2006 at 15:52 #926660Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Öppnar gymet 6.30 och jag fungerar inte utan ordentlig frukost 😮
(sanningen är att jag stått framför spegeln hela natten och övt på Samir och Linns poseringstips :p )
Ps. Sebbeboy; du är ingen sjusovare själv heller direkt *s* [/b]jasså okay. hehe vi kan säga såhär att jag hade inte gått å lagt mig än 😮 men men det får de bli ändring på.. man känner sig helt lost när man vaknar nu.. ysh ysh
7 juni, 2006 at 19:33 #926661Anonym anvandareMember82 KG smalt latsgrepp? Well:worship:
7 juni, 2006 at 23:28 #926662Anonym anvandareMemberOj stark du är!!!
Och 3kg gör förbannat mycket när det kommer till Chins..!! Jag satte igång för några veckor sedan (inte kört Chins på ÅR) och jag orkade väl 2 typ.. nu gör jag iaf 10! Det tar sig haha..
Men du är bra mycket starkare än mig!! jävla skit oxå..8 juni, 2006 at 10:56 #926663Anonym anvandareMemberJag ser att du har samma problem som mig med latsen… jag vet ärligt talat inte ens om jag äger några lats överhuvudtaget, för jag har aldrig sett dem!! Har du kommit på än hur man får ut dem då?
8 juni, 2006 at 11:01 #926664Anonym anvandareMember[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/ONS033.jpg][img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/ONS034.jpg]Åhh… VILL HA!!!!!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.