Frida -newbie på Forumet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Frida -newbie på Forumet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 274 total)
  • Author
    Frida-Mari wrote:
    …så får man väl skaffa sej likadana vingar som Linn har för då behöver man nog inte ens spänna ut dem -då står de konstant Biffiga Linn ;)

Nu får du sluta smickra mig hörru! ;) Men visst stämmer det att mina lats bara ”står ut” jag behöver ju inte ens spänna dem :) annat var det i yngre dar, då slet man som fan med det där…. Som sagt har jag lovat hjälpa dig fram med latsen, för de finns där hos dig oxå! :emo-thumb

Är nog en bra idé att inte bulka alltför mycket nu dels för psyket och dels för att du måste gå ner det igen.;)
    Tycker det var bra chins i och med att du väger 71 kg. :)
    Resten av ryggpasset rockade också !!

Vilka fina djur du har hemma. ;)

Du e stark! Imponerad av dipsen!! :emo-thumb Själv har jag gjort typ.. 17st.
    Men då dietar jag iofs på 1600kcal, måste vara det.. :)

Härligt med en promenad! Varit skönt ute idag, hade själv velat ta en promenad men naprapaten ber mig ”cykla på gymmet” ett tag till, för att foten ska bli hundraprocentig. Jaja, han vet ju bäst.. ;)

Och du, du MÅSTE verkligen börjar äta MAT..! Kaffe och mandlar bygger inga muskler.. (för komplett kostschema, se min journal ;))

2 styrkepass :emo-thumb

Själv ska jag köra ben under eftermiddagen, ”någonstans i Sverige”… :p

Bra benpass! Ska snart iväg o köra jag oxå.. det blir Flex trots avståndet.
    Och så har jag ett solkort som snart går ut.. inte för att jag blir får nån färg (hödhårig du vet ) utan mest för att det är skönt!

Kokt torsk? Det äter jag bara under tömning… Men jag antar att det passar bra ihop med mandlarna :p ;)

WAY TO GO!!![/b] :emo-thumb

Jobba vidare på det där nu! Då vi ses ska du kunna flyga ;)

Dubbelpost…

Dubbelpost från mig med…

du är poppis ;)

:up: Härligt med lite bilder!

Shit vad stark du är i bänk!!

Jag gillar din målmedvetna blick!!! Bra FOKUS…
    Men du, ta posebilder oxå, lättare att bedöma musklerna då! Formen ser dock bra ut :emo-thumb

Natilus gymmet verkar ju helt OK btw..

Frida-Mari wrote:
    [[/IMG]

[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/bic.jpg]

Jäkligt skoj med bilder. Bra var de också. :up:

Men det där var inte startpositionen på bicepschinsen antar jag? :|

Bra tjejen!!! Du ser ju redan rätt hård ut! Inte som mig som är som en flodko i hårdhet ungefär…:(

:emo-thumb :emo-thumb

Frida-Mari wrote:
    Jag har stått och posat nu med Magnus med kameran i högsta hugg men jag får inte musklerna att ”komma ut/fram” Jag ska göra ett försök till bara för dej om en stund när humöret har lugnat sej en aning ;) Nautilus gymet väntar på dej …biffen ….!

När humöret lugnat sig.. haha ta det lugnt bara, det kommer!! Är det latsen du inte ”får ut”? Skicka nån bild så jag får se… ;)

fyfan vilken form tjejen ;)

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 274 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.