Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Frida -newbie på Forumet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 juni, 2006 at 17:23 #926740Anonym anvandareMember
Känner med dig.. inte kul när träningen går dåligt, man blir så jävla låg
Men du, hänger du på ikväll? Eller imorrn eller i helgen??
Tråkigt om det blir massa extrajobb, men hör av dig när du kan!! :bb2:16 juni, 2006 at 01:03 #926741Anonym anvandareMemberGillar dig fett mycket!!! :emo-thumb
Ps. Hoppas du fått i dig lite mat nu! Tror jag ska laga lite ”Chicken-a-la-Linn” till dig någon dag..
Höres under morgondan.
KRAM!16 juni, 2006 at 10:07 #926742Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Huj! Känner mej helt sänkt idag. Vilodag.. :nono:Oh no! ”Simon says” :p
16 juni, 2006 at 11:16 #926743Anonym anvandareMemberLinn wrote:Gillar dig fett mycket!!! :emo-thumbPs. Hoppas du fått i dig lite mat nu! Tror jag ska laga lite ”Chicken-a-la-Linn” till dig någon dag..
Höres under morgondan.
KRAM!Linn skaffa dig MSN eller telefon brukar också funka bra!
lite privat chatt kan väl vara okej……men ni är så söta, puss och kram! :yahoo:
16 juni, 2006 at 11:34 #926744Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Linn skaffa dig MSN eller telefon brukar också funka bra!
lite privat chatt kan väl vara okej……men ni är så söta, puss och kram!
:ike:
Får jag adda dig oxå Jonas??
16 juni, 2006 at 12:17 #926745Anonym anvandareMemberdet är väl det här med sommar, sol, våta, heta (hetta)….och snygga bara kroppar m.m. som vi alla känner av!
kan ni inte beskriva erat förhållande i ännu mera detalj, kanske kan bli en riktigt läsvärd följetong!?:read:
ps. lite sotis kanske jag är![/b]:cry:
16 juni, 2006 at 18:02 #926746Anonym anvandareMember– Trams !
Det är den perfekta fysiken du är ute efter – inte den perfekta journalen
Inte kan vi kontrollera allt…
även i en ny journal kommer du få beundrarpost…men visst är det motiverande med nystarter
Frida-Mari wrote:Jag lägger nu ner denna tråd och startar en ny strax..känner att denna ”spårat ur lite” Att den inte längre siktar mot min vag fram till ff.Nya tag -ny journal!!
16 juni, 2006 at 18:06 #926747Anonym anvandareMemberElwing:
Inte hittat någon som ”nappat” än??Frida: starta en ny journal om det känns rätt. Men låt det bli ”vägen till uppbyggnad”, så tar vi deffen sen!! :emo-thumb
17 juni, 2006 at 09:21 #926748Anonym anvandareMemberhej lige en hilsen fra danmark
jeg vil bare sige at du ser fantastisk ud. :emo-thumb17 juni, 2006 at 10:15 #926749Anonym anvandareMemberJag för min del tycker att sånna här trådar är uppmuntrande i dubbel bemärkelse.. dels två motiverade, hårt tränande tjejer – som dessutom blir vänner.
Ser alltför ofta det motsatta i olika sammanhang, så detta tycker jag SKA synas.
U go girls!!
:up:17 juni, 2006 at 14:30 #926750Anonym anvandareMemberSheeBa wrote:Jag för min del tycker att sånna här trådar är uppmuntrande i dubbel bemärkelse.. dels två motiverade, hårt tränande tjejer – som dessutom blir vänner.
Ser alltför ofta det motsatta i olika sammanhang, så detta tycker jag SKA synas.
U go girls!!
:up:Tack för de orden, och du har så rätt!
Finns så mycket konkurrens, både på gymmen och i tävlingsammanhang. SPECIELLT bland tjejer…
Jag och Frida har verkligen ”hittat varann” och blivit grymt bra vänner. Och vad hon än tror, så motiverar hon mig lika mycket, som jag motiverar henne!
Det är bara så jäkla skönt, när man hittar nån med samma livsstil och samma tankesätt, finns som sagt inte så många som man känner att man kan dela precis ALLT med17 juni, 2006 at 16:32 #926751Anonym anvandareMemberPatrik Elfwing wrote:ALLT !? !? !? …Sluta skriva såna där saker Linn … det finns några av oss som har alldeles för livlig fantasi …
Var inte orolig Patrik, vi kommer dela med oss av alla äventyr..
Förressten är du nog ganska avundsjuk va… du hade gärna velat ha Frida för dig själv…
17 juni, 2006 at 16:47 #926752Anonym anvandareMemberPatrik Elfwing wrote:Jag är tyvärr förhindrad, av självcensur, att fortsätta den här diskussionen … :ike:DET förstår jag mycket väl.. vad det kan leda till. Nu slutar vi kladda i tråden va..
24 juli, 2006 at 11:31 #926753Anonym anvandareMemberYES då va jag här också så du slipper känna dig så ensam här frida!!
( haha…tänkte lägga till nån smiley där också men vet fan inte hur man gör det asså)24 juli, 2006 at 14:05 #926754Anonym anvandareMemberTjenare Wille!
Jag saknar dig så mycket i solna att jag tar kartongpostern på dig och ställer fram i repan, men Thomas plockar bort den… tror han känner sig otränad brevid dig
Josef ville köpa sig en egen Wille – men den gick tydligen på 2200 :-Hur som helst;
kul att du är här! Nu stöttar vi frida i hennes nyare tråd!hälsar frida 2 (..eller 1?? eller hur var det nu igen? )
wille wrote:YES då va jag här också så du slipper känna dig så ensam här frida!!
( haha…tänkte lägga till nån smiley där också men vet fan inte hur man gör det asså) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.