Frida -newbie på Forumet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Frida -newbie på Forumet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 274 total)
  • Author

Oj, oj. Detta är det värsta ( = bästa :) ) som jag sett på länge ! :worship:
    Du är som klippt och skuren för AF, speciellt om du är bra på hinderbana.
    Dina chins och dips är verkligen grymma !
    Tävla i år vetja !:P

ja, tävla!:nod

hej hej
    jaaa tävla i år du är perfekt för athletic fitness du är ju stark som en oxe!:emo-thumb

Nu känner jag igen dig efter att ha sett korten :)
    Du har lagt på dig en hel del muskler sen dess måste jag säga :up:

Jag tycker oxå att du ska prova på o tävla i år (om du är sugen förstås) Du kommer inte göra bort dig om det är d du är orolig över!

Lite nyfiken på hur benen ser ut är man jue dock :)

Bra form och riktigt stark i bänken :up:

Frida-Mari wrote:
    Oj!! 😮 TACK Anna!! Såg på DINA bilder och du är verkligen grym!!! Nä i år?? Det hinner jag väl inte? Har ju varken licens eller benmuskler ;)
    Sedan vet jag ej exakt vad hinderbanan är för ngt heller jag vet om att det är chins, dips +hinderbana och att man typ ska klättra upp på ett ”bord”(?) Gå ”armgång” på ett räcke, bära en vikt…men mer då? Är ruskigt sugen men det blir debut tidigast -07 för jag måste plugga på lite om sporten, gå och se ngn tävling, välja om det blir BF el AF eller bänkpress samt hitta en duktig coach som orkar med mej

Nu ska jag smita iväg till dropin solariet *sköönt*

Tusen tack. 😮
    Äh, man blir egentligen aldrig färdig för att tävla ändå…Man tycker att man borde lägga på sig mer där och där hela tiden och bli bättre innan man ska upp på scenen. Själv kommer jag nog aldrig bli helt nöjd, men det är ju så kul att träna så det gör inget.:D
    Men det är smart att titta på flera tävlingar innan man tävlar första gången och även kanske en provdeff som du funderar på. Jag tittade på 3 tävlingar innan jag ställde upp själv och provdeffade flera gånger också och det var bara positivt med en kunskapen till debuten tycker jag.
    Hinderbanan är olika från gång till gång och ligger på en arbetstid på allt från 1 minut till 3 minuter. De momenten du räknar upp brukar ingå och viktbärningen har vid något tillfälle varit 2 st 15 kg vikter och 2 st 20 kg vikter för tjejer. Hinderbanan är det roligaste av allt tycker jag !
    Lycka till med dina planer !

Frida-Mari wrote:
    Idag är det vilodag från gymet…ändå suger det i mej och jag vill verkligen gå iväg och köra trapz och mage, känner att det skulle behövas men jag ska vara stark och stå emot -för mina muskler behöver vila idag….men en prom blir det nu iaf ;)

Vilken träningsiver! :emo-thumb
    Låter som att du verkligen är på hugget! Skönt att du samtidigt vet att
    kroppen faktiskt behöver vila ibland! Även om man är så grymt
    sugen på att bara åka iväg till gymmet, haha!
    Det kommer bli enormt spännande att följa dig fram till tävling!

Kör hårt!

Herregud så stark du är;)

Frida-Mari wrote:
    Nä verkligen inte i benen :p

Kram på dej!!

Jo det är du!! :emo-thumb

Frida-Mari wrote:

fin katt :emo-thumb

Hej!

Har tittat in här men inte lämnat något spår…
    Måste säga att du är riktigt stark! Ska bli roligt att följa din journal och vägen mot en eventuell tävling:emo-thumb

Kul att sambon va så spontan att han ställde upp, hoppas d går bra och att deltagarna tycker d samma!

/Hanne

Tjena!
    Ser ju hur grymt ut som helst här. Riktigt stark asså. Helt klart!

Tycker kanske inte din kissa är sötast i världen men jag älskar katter så han e allt lite söt :D Vad e det för ras?

Och varför skulle du inte vara fotogenisk? Dumheter… hehe vad fan e jag då hehe Det vill jag inte ens tänka på. hehe[/b]:|

Nej men jag kikar in emellanåt och ser till dina framsteg. Lycka till!!!:up:

Åh, abessinier är de finaste katterna som finns ! ;)
    Jag önskar jag inte var så allergisk mot katter…:(

Kan du inte lägga upp kort på alla dina katter och även hunden/hundarna ? :)

Härligt att passet kändes bra idag!

Åååååååh vilka söta små missar! Och vovvebilderna var ju
    också supercharmiga såklart!
    Vet precis hur det är att ha ”pratiga” katter… :D
    Haha, tur att man är van vid det här laget!

Mys nu framför tv:n och ät något riktigt gott!

Kör hårt!

kollar till dig lite du kämpar på ser jag!
    hehe oroa dig inte för några 33% fett göta petter du e ju i kanonfin form!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 274 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.