Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Frida -newbie på Forumet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 maj, 2006 at 23:20 #926530Anonym anvandareMember
har missat din dagbok tyvärr!!
säger som alla andra: DU HAR STOR POTENTIAL ATT TÄVLA!!
go for it!! STARK SOM EN HEL KARL OXÅ JU
18 maj, 2006 at 03:26 #926531Anonym anvandareMemberTack för bilderna. Du har ju en egen liten djurpark hemma.
Jason :18 maj, 2006 at 06:10 #926532Anonym anvandareMember
bra mage o axlar där![/b] Kämpa på!! :emo-thumbLinn
18 maj, 2006 at 10:16 #926533Anonym anvandareMemberJa klart det går MENhåret mår inte bra av det. Inte alla klarar av det tyvärr Mina mor är frisör och jag är en sån som vågar inte färga själv hemma.
Men jag tycker att du passar i färgen
18 maj, 2006 at 13:31 #926534Anonym anvandareMemberkul att du börjar lägga upp kosten :up:
18 maj, 2006 at 23:02 #926535Anonym anvandareMemberHej
Skummade igenom din journal – klart du ska tävla om du är sugen, förutsättningarna finns:emo-thumb, börja träna lite mer ben så kommer de ikapp. Gonatt!
19 maj, 2006 at 05:45 #926536Anonym anvandareMembertjoho nu är jag här och kollar din journal sålänge!!
Däm girl säger jag bara, ser vad du menar med 70kg GRYMT bra jobbat!
*impad*
:up:19 maj, 2006 at 05:49 #926537Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Ja Tack, det är underbart men det yttrar sig i dammsugning 1-2 ggr/dag Jobbdax nu -SÅ tröttJo känner igen det där och då har jag ”bara” två hundar som på något konstigt sätt alltid lyckas dra med sig ett helt lass med grus in trots att man trokar av deras tassar…
19 maj, 2006 at 15:13 #926538Anonym anvandareMemberWOW,[/b] säger jag bara:up:
Jag hittade dina bilder i dagsformstråden.
Då vara jag bara tvungen att göra ett kik i din journal.
Damn, du ser bra ut och stark och jaa, Inspiration, säger jag bara..Jag som slarvat med träning och mat det sista (engagerat mig i skolan iofs)
Att se dina bilder och läsa i din journal gav mig en ordentlig spark i arslet[/b]
Nu blir det jag som tar tag i detta igen…Krya på dig// angel
20 maj, 2006 at 11:24 #926539Anonym anvandareMemberDu är bäst Frida !
21 maj, 2006 at 00:00 #926540Anonym anvandareMemberHerregud vad stark du är !!
Avundsjuk blir man verkligen !!Vilket grymt pass. Med de vikterna på benträningen måste du ha stora ben ju.
Ta hand om sambon.
22 maj, 2006 at 05:57 #926541Anonym anvandareMemberKonditionsträning är underskattat tycker jag.
Styrketräningein går bättre och man orkar så mycket mer om man kör tex lite intervaller någon gång i veckan.Bara du kör igång blir nog vilopulsen snabbt lägre. Men den sambo verkar allt ha en extremt hög vilopuls… Kan det vara något fel på mätinstrumentet ?
Hundar kan vara ett problem…
Vår ena hund slet sig ( han väger 50 kg ) och sprang mot en schnauzer faktiskt i Olso för ett par år sedan och ägarinnan av schnauzern blev alldeles hysterisk och trodde vår hund skulle döda hennes…
Men allt gick bra till slut, men jag håller ett extra öga på kopplet om vi möter någon hund på promenad. Nu bor jag ute på landet så man slipper träffa på så många andra hundar och ägare.:emo-thumb22 maj, 2006 at 23:03 #926542Anonym anvandareMemberOooh, my!
Följt dig ett tag nu, riktigt starkt o köra 8 djupa böjjar på 100kg. För att inte tala om bendödaren nr1, 8or på 60kg i utfall…*brrrr*
Imponerande:worship:23 maj, 2006 at 09:48 #926543Anonym anvandareMemberHej Frida-Mari!
satt här och var så less på allt, så läste jag igenom din journal, och energin för den här dagen är räddad! Tittade lite på din kost, du äter ganska ofta men litet? Tror det kanske kan vara min lösning, eftersom suget och hungern är i stort sett konstant. Hur upplever du det? Du drar ju säkert en hel del energi iofs med din styrka och iom ditt jobb
kul att läsa din journal, hoppas du kommer till tävling!
:up:23 maj, 2006 at 11:55 #926544Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Hej Paulina
TACK!
Ja, jag försöker äta så ofta jag kan, de senaste dagarna har jag nästan upplevt att jag ätit för lite ändå men annars så känner jag att jag har som mest energi när jag äter varannan/ var tredje timme.
Just nu är min energi på botten, var ute å gick imorse och råkade somna igen efteråt -det är verkligen en energi dödare -iaf för mej :sleepy: Nu ska jag käka frukost (way to late!!!) och sen gå på jobbe och träna och jobbe….
Men jag upplever att mitt ”sug” mättats genom att jag äter mer ofta, sen tycker jag att krom är ett bra tillskott för att dämpa ”suget”.Lycka till med din träning och din kost (sedan har ju jag inga barn -är gryyymt impad på er som har det och samtidigt lever ett mkt aktivt liv samt tävlar/ går i tävlingsplaner, för jag har ju ändå -nästan- bara mej själv att ta hänsyn till, du har alltid andra levande mänskliga varelser att sätta främst! CRED till dej för det!! ) :up:
tack tjejen! köpte faktiskt krom för en vecka sen, får se hur det påverkar mig jag är född skåpätare och uppväxt i ett hem med mkt matglad familj, så det är en stor vana som jag ska jobba bort. Annars blir det ca var tredje timme, men jag tror jag får lägga det tätare. (såg förresten att pauline nordin äter 12 ggr om dagen!!) Idag fick faktiskt min dotter välja om jag skulle gå och träna eller om jag skulle städa fint i deras rum, gissa vad hon valde
känner att lusten ligger lågt så jag laddar med vila nån dag istället. Såg dina bilder, väldigt snygg fysik! Är glad om jag kommer så långt.
kör på bara! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.