Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Frida -newbie på Forumet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 maj, 2006 at 17:12 #926545Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Mår verkligen jättedåligt. Illamående -längesedan jag mådde så här dåligt. Går hem och lägger mej i sängen nu få se om jag kan vara på banan imorgon igen… :what:
O fan det är inte bra att du mår dåligt. Hoppas du mår Bättre imorgon !
23 maj, 2006 at 17:19 #926546Anonym anvandareMemberSkynda långsamt tjejen!
Ligger själv hemma i över 39 graders feber,
för att jag inte hade ro att ta det lite lugnt när
kroppen började känna sig sliten.
Bättre vila en dag för mycket än en dag för lite,
som min gamla skidtränare alltid brukade säga…
:p
Ta det lugnt ikväll och känn efter hur det känns imorgon!
Ibland blir man ju van att stänga av kroppens signaler,
då man pressar sig hårt i träningen och så… Då blir det ju så
ibland att det kan vara svårt att känna när något verkligen
är fel…
Hoppas i alla fall att det går över och att du är
pigg som en lärka imorgon!
Krya på dig! :up:23 maj, 2006 at 19:17 #926547Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Tack Vanessa och Katti!Känns lite bättre alla redan, jag kom på att jag för några år sedan hade migrän men det var jättelänge sedan jag hade känningar nu så jag har nästan glömt att jag en gång haft det 😮 Fast då kom det ofta vid ”åskväder” och lite sådant är det ju ute nu, iaf grått Ska nog ta en lugn lång prom senare m gammelhunden (med honom blir jag nämligen tvungen att gå sakta) nu ska vi äta kycklingfilé/färska champinjoner i ugn med chili/citron täcke och kesella klickar m rödlök +avoriris Jättegott, ska väcka lunginflammations-stackarn som ligger och knyter sej i sängen oxå…!
Ps. tyckte jag såg en reklam om receptfri migrän-medicin på teven för ett tag sedan, någon som vet vad den heter samt om den funkar?
Den heter Eeze men jag vet inte om den fungerar då jag inte lider av migrän men dock har jag nån konstig vana att lägga reklam på minnet
Hoppas du startar med BF i Höst! Vill se dig på scen!
Du inspirerar en hel del!
/Helena23 maj, 2006 at 19:29 #926548Anonym anvandareMemberTjaba tjejen!
Har du gått med i Warg teamet ännu?! Vi behöver en till stark kvinna i truppen…du kommer inte ångra dig jag lovar. Annika är underbar som coach :nod
Du kör på tungt ser jag :up: Önskar att jag blir lika stark 😮
//Cinnabon
23 maj, 2006 at 20:33 #926549Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Tjaba tjejen!Har du gått med i Warg teamet ännu?! Vi behöver en till stark kvinna i truppen…du kommer inte ångra dig jag lovar. Annika är underbar som coach :nod
Du kör på tungt ser jag :up: Önskar att jag blir lika stark 😮
//Cinnabon
precis:) FF? Kom igen!!
23 maj, 2006 at 21:51 #926550Anonym anvandareMemberVi hoppades på det iaf :emo-thumb
Klart du ska ta det i år, en erfarenhet rikare iaf
Vi kommer ju heja på!23 maj, 2006 at 22:18 #926551Anonym anvandareMemberTre mot en Klart du ska upp!!
Det finns inte mycket som slår upplevelsen att få stå på en tävlingsscen. Du har fysiken som krävs och viljan om jag ska tro energin i din journal.
23 maj, 2006 at 22:25 #926552Anonym anvandareMemberi den formen du är i redan nu behöver du inte vänta så länge=) kom igen bara
23 maj, 2006 at 22:29 #926553Anonym anvandareMemberHallå-hallå!
Har du fått mitt mail? Har stora problem m min dator för tillfället och vill här bara säga att du är MYCKET välkommen i Teamet. Jag ser ju dessutom att ”mina” tjejer jobbar hårt på att värva dig och vill få dig att ställa upp redan i år, HELT RÄTT :nod , du kan helt klart ställa dig på tävlingsscenen redan i år. Vi hörs av mer inom kort, hoppas på en ny dator inom snart, måste…..får abstinens av att inte kunna ”datorisera” riktigt .
Kör hårt!
MåGott
Annika
Ps. Den känslan som ni nu själva skapar av att peppa varandra här är exakt vad jag vill att Teamet ska stå för, pepping, glädje, gemenskap, kämparglöd och kamratskap. Blir GLAD av att se era inlägg till varandra, kör hårt tjejer!!! GIRL POWER!!!!!
24 maj, 2006 at 06:41 #926554Anonym anvandareMember*skrattar* klart vi peppar!
Teamet är ju toppen!
*kram Annika*24 maj, 2006 at 07:15 #926555Anonym anvandareMemberjag ska oxå gå med snart….
24 maj, 2006 at 11:14 #926556Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:I natt har jag drömt att jag tävlade och jag glömde mina pumps -kom ut på scen i sneakers, glömde bikinin kom ut i sporttop
Shit! Va trött ja e´……! Öppnar gymet om en kvart! Bäst sätta fart så inte gubben Nilsson får stå utanför och vänta24 maj, 2006 at 19:25 #926557Anonym anvandareMemberCoooolt! Härligt med tävling!:nod sade ju det!!
24 maj, 2006 at 19:45 #926558Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Jag var f ö in på en hälsokostbutik i närheten idag och butiksinnehavaren kände igen mej från detta Forum!!! Shit, kanske ska hålla en lite lägre profil här :p Iaf så ”sponsrade” han mej m Prottepulver, kreatin och synerline (fast synerlinet kan jag donera bort då det får mej att verkligen må pissdåligt, fattar inte hur vek jag är ) Men det var verkligen snällt gjort av honom och väldigt smickrande (jag köpte saker av honom oxå så jag snikade inte endast )Ser man på! Det lönar sig att visa fram fötterna ibland!
Oroa dig inte, med din fysik så förtjänade du faktiskt
den där sponsringen! :emo-thumb Det ser bra ut tjejen!
Så… är det bestämt att du ska ställa dig på scenen nu i år?
Spännande, spännande! Jag slår vad om att Annika och
hennes team kommer peppa dig till tusen! :yahoo:Kör hårt!
25 maj, 2006 at 09:51 #926559Anonym anvandareMemberVÄLKOMMEN till WARG teamet Frida!![/b] :nod
Nu ska vi rocka loss på Fitnessfestivalen. Med den backup vi får från tjejerna i publiken kommer vi bli oslagbara :friends:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.