Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Frida -newbie på Forumet
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 maj, 2006 at 10:00 #926560Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:VÄLKOMMEN till WARG teamet Frida!![/b] :nod
Nu ska vi rocka loss på Fitnessfestivalen. Med den backup vi får från tjejerna i publiken kommer vi bli oslagbara :friends:
Välkommen![/b]
Vi hejjar på! Hoppas vi kommer att sitta tillsammans denna gång så vi hörs bättre.
Lycka till!25 maj, 2006 at 13:18 #926561Anonym anvandareMemberyeah jag måste oxå betala nu så jag kommer med nån gång!
peppa peppa peppar dig25 maj, 2006 at 13:26 #926562Anonym anvandareMemberOj, så spännande! Kommer hålla tummarna för er
allihopa!!! Hm… attans, nu blir man ju nästan lite
sugen själv… hehe… men vid närmare eftertanke så tror
jag dock inte att det finns en klass för klena
och blekfeta skidisar, hahaha! Så jag får nog lägga
de tankarna på hyllan!
Men det hindrar mig inte från att hejja på er!
Go tjejer!!! :yahoo:25 maj, 2006 at 14:21 #926563Anonym anvandareMemberÅh, tack 😮 Men ganska liten[/b] jämfört med dom andra tjejerna. Måste slipa på formen en hel del för att kunna mäta mig med dom…..men snart så har jag axlar jag me :bb3:
Frida-Mari wrote:Tusen Tack, och du..? Du var otroligt vacker på bilderna jag sett sedan NOGP Ja, NU j*klar! :yahoo: :bb3:25 maj, 2006 at 14:24 #926564Anonym anvandareMemberSatt o funderade i mitt stilla sinne om inte vi Warg tjejer ska se till att träffas där nere på FF o ta en tränings stund ihop? Skulle inte bara vara trevligt/roligt utan också väldigt bra, iaf för mig. Annika kan säkert få iväg oss alla på nå gym där vi kan leka av oss lite innan eller mellan showerna. Men det är ju nån månad kvar tills dess visserligen… Hoppas den där mentala träningen blir av innan dess.
Ha det bäst!
Helena26 maj, 2006 at 09:52 #926565Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Sov 14 tim nattten till igår, massa timmar i natt oxå änå vaknar jag med halsont Jag blir så arg och lessen 😥 VILL ju verkligen köra järnet nu! Men jag vet…. vila tills halsontet är helt borta det är verkligen inte värt att få tex hjärtmuskelinfl… trist bara när man känner sej så taggadHar du provat tagit en tsk Askorbinsyra? Ta en sån o drick mängder av vatten till det. Det brukar ta död på en hel del bakterier!
26 maj, 2006 at 10:21 #926566Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Askorbinsyra= apoteket? *tack* ska gå och införskaffa detNeje
kryddhyllan på närmaste butik… Det är sånt man använder när man ska göra sylt o sånt konstigt. Brukar vara en påse…26 maj, 2006 at 10:25 #926567Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Cinnabon; Bor inte du i Sthlm oxå? Vore ju helkul m en ”team-mate” att träna och deffpromma med såsmåningom…? :emo-thumbSjälvklart!! Allt för att göra promenaderna lite roligare….vi måste ju gadda ihop oss mot fettet Jag kommer att vara kvar i Stockholm fram till augusti, sen åker jag till min pappa i USA i två månader. Hoppas kunna fixa en lägenhet i stan igen till oktober, men det är ju inte alltid så lätt. Du håller till i Hammaby Sjöstad (har bott där tidigare), där finns ju en hel del promenadmöjligheter. Eller så tar vi helt enkelt en sväng längst med odengatan i våra WARG team kläder och ser allmänt galna ut :ike:
När tänkte du börja på dieten?
26 maj, 2006 at 12:52 #926568Anonym anvandareMemberHoppas att det inte är lunginflammation.
Oavsett vad det är så får du krya på dig.Självklart är hälsan prio ett
26 maj, 2006 at 13:06 #926569Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Jag kommer inte skriva i min journal på några dagar nu, det verkar som jag med har åkt på lunginflammation… jättetrist då jag är så taggad till att köra järnet nu när jag har ett riktigt och mitt livs största (hittils) mål med min träning….men allt har sin tid och hälsan måste faktiskt ändå komma som PRIO ETT! [/b]Du har helt rätt, hälsan kommer i första hand!
Själv så sabbade jag en hel tävlingssäsong, då jag
tävlade två långlopp på raken utan att veta att jag hade
dubbelsidig lunginflammation… Kändes inte särskilt
skönt… Bättre vila en dag för mycket än en dag för lite…
Se till att bli 100% frisk och utgå sedan därifrån!
Det kommer många tävlingar framöver, men du har
bara en kropp att tävla med!
Håller tummarna för att du ska krya på dig!
:friends:Ta hand om dig!
26 maj, 2006 at 15:00 #926570Anonym anvandareMemberÅnej, vad trist att vara sjuk!!! Hoppas du kryar på dig snabbt iaf!!! Passa på att vila och njut så gott det går iaf under tiden, och ladda så kan du köra ännu hårdare sen:)
26 maj, 2006 at 15:01 #926571Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Tack Katti!! Jag borde juinte ligga sjuk ända till December förhoppningsvis iaf :emo-thumbExakt! :emo-thumb
Se nu till att återhämta dig ordentligt och sen
ger du järnet och kickar rumpa på scenen!
:yahoo:26 maj, 2006 at 22:01 #926572Anonym anvandareMemberHittade din journal nu. Imponerande vikter! Hur länge har du tränat?
27 maj, 2006 at 09:54 #926573Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:Tack!
Började på Nautilus -96 tror jag (varit ”idrottsaktiv” sedan barnsben)… men så här hård styrka har jag endast tränat i ett par år sedan jag träffade min nuvarande sambo. …Ok, grattis till fina resultat! Vilken kategori är det du har tänkt tävla i? Du har säkert redan skrivit det men jag är för ”lat” för att kolla runt;)
27 maj, 2006 at 10:12 #926574Anonym anvandareMemberSå vi har lyckats övertala dig ändå?? KUL!!!
Lycka till med allt nu! O krya på dig! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.