Frida -newbie på Forumet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Frida -newbie på Forumet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 274 total)
  • Author

hittade din journal nu :) väldigt imponerande vikter :emo-thumb börjar änna känna mig liten å klen ::(

men du får krya på dig å lycka till med träningen :emo-thumb

Frida-Mari wrote:
    Det är tänkt BF på FF-06 om allt går som det ska… Jag hade siktat på -07 men nu har WARG-teamet lyckats övertala mej till att debutera iår så vi får se hur det går! Vad tävlar du själv?

Kul! Önskar dig ett stort lycka till alla redan!
    Målet för min del är att tävla i AF och även BB i framtiden, är även sugen på en satsning inom bänk, vilket jag i övrigt tycker att du borde satsa på då du redan i nuläget tränar på respektabla vikter! Ska iaf stå på en BB scen som junior är tanken så jag har ju fyra år till på mig:D Har dock funderingar på att satsa på DC i år. Att komma i bra form verkar iaf inte bli svårt för dig då du redan i nuläget ser hård ut!

Grym fysik, grym styrka…upp på AF-scenen med dig. SM i slutet av september. :nod

Det är INTE kul att vara sjuk.. men se det positivt och ta vara på tiden du inte kan vara på gymmet o träna.
    Sköt dieten och kurera dig med allt du kommer över (sockerfritt ;))
    läs en bok och koppla av, så kommer du vara mer än laddad för gymmet när du är frisk igen!! Jag lovar! :nod

Skönt att psyket känns lite bättre nu!
    Hoppas att du får tillbaks aptiten, inte kul att
    inte kunna äta ordentligt… :(

Du kommer vara back on track innan du vet ordet av!
    Se till att karln din passar upp dig lite grann nu, ok? :emo-thumb

Krya på dig gumman!

Frida-Mari wrote:
    Dagens status: Hängig,halsont, ohungrig (fick ner en pastasalladkycklini morse några rostade mandlar under dagen och ska tvinga i mej lite middag strax -kyckl+ris-, på tok för lite -jag vet..)

Ligger just nu och slöglor på GP (friidrott) inte utan att det suger lite i ”friidrottstarmen” -men nu var det så många år sedan det begavs sig att en lekstund på banan el höjdhoppasmadrassen garanterat skulle resultera i skada :)

Psyket känns lite bättre nu, tog åt mej av Linns råd och har läst lite i Mia Törnblom´s ”Självkänsla NU!” -Bra bok, läs den :nod !!

gött att psyket börjar komma tillbaka. det är det värsta när man känner hur man börjar å sämre å sämre i psyket. men men be strong du e snart frisk och kan börja pressa på gymmet igen :) å då blir man automatiskt glad :)

Komemr du köra BF eller AF?

Frida-Mari wrote:
    Psyket känns lite bättre nu, tog åt mej av Linns råd och har läst lite i Mia Törnblom´s ”Självkänsla NU!” -Bra bok, läs den :nod !!

Härligt att höra att du lyssnar på din ”mentala rådgivare” ;) Nu kommer du snart vara på benen igen :emo-thumb

Frida-Mari wrote:
    BF…tills jag blir stor nog för byggning. Då ska jag utmana Linn minsann!

:|

Rätt bra att passa på och vila nu när du är sjuk. Sen kommer du med nya krafter i gymmet med garanterat ny motivation och inspiration, lovar ;) Hunger och aptit infinner sig nog då me!

Äter själv så att det flyger cashewnötter och andra smulor över hela tangentbordet :) Skönt att slippa inrutad dietmat nu ett tag och inte väga varje gram man stoppar i sig.

Krya på dig tjejen!

Frida-Mari wrote:
    Hah…ja jag ska försöka inspirera honom till det. Han sköt en disk för några dagar sedan så han är oxå sängliggandes… Värsta sjukstugan här hemma ber om ursäkt för allt jämmer och klagande. Lovar att rapportera PB:n och muskelökn när jag är frisk ,kanske tom dax att införskaffa ett måttband. Tack katti du är en hyvens tjej du! ;)

Aj då, era stackare! :( Vilken osis man kan ha!
    Jo, gör så att du införskaffar ett måttband så får vi
    detaljerade rapporter när du blivit frisk igen!
    Nya PB:n, nya framsteg!!! :yahoo:

Right back at ya! ;)

Hur går träningen för sambon då? Vart tränar ni, förresten??

Natilus? Bara för att du jobbar där, antar jag… ;) Du är chef på stället eller hur var det? Ligger det nära gamla Crazy?

Frida-Mari wrote:
    😮 ojoj tack! Näää SÅ grym form är jag verkligen inte i ännu! Jag vill inte skämma ut mej & bli skrattad åt i min debut :p Men tusen tack för komplimangen!

Av bilderna att döma tycker jag du har bättre fysik för AF än BF. Men det är ju min högst personliga åsikt. Ska iaf bli intressant att se dig på scen. Lycka till! Tror inte det blir några problem alls för dig att ”komma i form” till december. Och om du är rädd att bli utskrattad med den formen så lär jag få gå och gömma mig i någon grav.

Frida-Mari wrote:
    Åååååh! Hur dum får man bli??? jag satt hela vekan förra veckan och slipade på sommar och höstschema, var svhysst och behöll så min arbetskamrter fick samma arb.tider som nu på våren då det funkat ypperligt men bytte mina egna. Jag har sedan september -05 jobbat sena måndagar, nu bytte jag så att jag from idag skulle öppna. Tror ni jag kom ihåg det igår kväll? Nä :nono: Inte i morse heller, vaknade av att Max (arb.kollega) ringde och frågade var jag var. Shit, det är SÅ pinsamt 😮
    Än värre, jag fixade inte dagens matlådor igår eftersom jag inte började förran 15 idag Så nu sitter jag här med mitt kaffe och naturella cashewnötter….. hur j*kla pantad är JAG?????? + att jag inte hittade mina hemnycklar när jag skulle springa hemifrån så har jag riktigt otur är de borta och vår loftgång fylld med hundar och katter då ena hunden är riktigt duktig på att öppna dörrar, och Magnus vaknar inte ens om ett J A S -plan skulle smasha igenom väggen….

Låter som din vecka bara kan bli bättre… Vart jobbar du?

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 274 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.