Frida -newbie på Forumet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Frida -newbie på Forumet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 274 total)
  • Author

Du ser ju ut att ha gott om muskler måste jag säga :up:
    Inga problem för dig att tävla i år!!
    Kör hårt tjejen!!

Mvh Lina

Att ha fixat med förening och licens känns alltid motiverande! Kör på nu!!

Frida-Mari wrote:
    Angelica: Tack! Vad persar du i bänk?? Holymacaroni -du är bara 19??? din avatar är grrrym!!!!

Tack:o Har faktiskt inte maxat, tränar på 60 och gör ca 8 reps med stopp.
    Är en liten kort plutt på 153 som i nuläget väger 57 kg men skulle jag tävla i bänk skulle jag ta mig ner i 52 kilos klassen, tror att rekordet i junior klassen ligger på ungefär 75 kg (med tröja). Du har inte funderat på att böja tävla i bänkpress? Eller i AF? Med tanke på att du redan i nuläget är stark såväl i bänk som i chins och dips vore det väl dumt att slänga bort talangen!?
    Hahaha inser att jag är en riktig liten ”smörare” i din journal!

Frida-Mari wrote:
    Angelica: Tack! Vad persar du i bänk?? Holymacaroni -du är bara 19??? din avatar är grrrym!!!!

Tack:o Har faktiskt inte maxat, tränar på 60 och gör ca 8 reps med stopp.
    Är en liten kort plutt på 153 som i nuläget väger 57 kg men skulle jag tävla i bänk skulle jag ta mig ner i 52 kilos klassen, tror att rekordet i junior klassen ligger på ungefär 75 kg (med tröja). Du har inte funderat på att böja tävla i bänkpress? Eller i AF? Med tanke på att du redan i nuläget är stark såväl i bänk som i chins och dips vore det väl dumt att slänga bort talangen!?
    Hahaha inser att jag är en riktig liten ”smörare” i din journal men jag är som sagt imponerad!

Hej tjejen!

Ser att flera ur teamet ”hänger” här, kul :friends: ! Vill bara säga att min dator nu är HELT slut och väntar därför på en ny, förhoppningsvis har jag den uppe och klar inom en vecka. Skriver detta från grannens dator.

Hej så Länge, kul att ha dig med i Teamet :up: .

MåGott

Annika :)

Krya på dig!! Värsta jag vet när man har problem med halsen.. Kan ju bli så långdraget…Men får önska en underbar dag, i den mån det går :emo-thumb

Frida-Mari wrote:
    Nu känns det ”på riktigt” För nu har jag betalat Warg Fitness Team avgiften, så när lugnor och bröst säger att de är redo då är det 300 % som gäller!! Nu ska här bli åka av!!

Tack Lina, ge mej lite av din ”scenutstrålning” tack ;)

Vet hur det känns :) Så spännande när man börjar ta tag i allt och det känns att det är på allvar!

Om du ger mig lite av dina muskler så… :p

där kom den toppen upp! ska jag slänga upp min också eller? ;D hahaha!

haha, jag slänger upp den här så du får titta på den när du vill se någon snygg topp :D

Mjaaau! skitsnygg verkligen :

Hej!
    Kul att du också är med i Teamet! :up:
    Det kommer gå superbra för dig på FF! Klart du kör redan i år!! ;)
    Ha det bra och kör hårt!
    //Sandra

Snygg BH…*hrrm*:p
    Men vaderna såg riktigt bra ut i alla fall!

Krya på dig! Hoppas du mår bättre imorron o feberfri:up:

Frida-Mari wrote:
    Moahhaha de är verkligen underbara topparna :p :)
    Jag har problem med sömnen i natt…sovit för mycket på dan tror jag….!

haha, men ack så sköna ;D allting sitter på plats, eller ja .. det lilla som skulle kunna röra på sig! jo, jag hade också jäkla problem med att somna igår, somnade vid 1-halv 2, låg också och grisade i sängen halva dagen igår. samma idag, hej och hå vad lat man känner sig! hur står det till med febern idag då? hoppas du mår bättre :up:

Frida-Mari wrote:
    Den har gått ner en aning, gick in t jobbet och skickade in lönerapporterna, gick in t apoteket i Sickla och när jag skulle gå hem ösaregnade det verkligen, & gissa om en kvarts prom i ösregn är super för min feber..? Men nu väntar badkaret och BODYS nya jubileums nr!! -Stort reportage om Annika *härrrligt* :yahoo: :yahoo:

ah, vad skönt! neeej, du måste äta och sova så du blir frisk :) jag ska också köpa den, eller ja om den nu kommit ut i butikerna. Får väl gå och spana då. :D ta det lungt nu och sooov.

SandraJ wrote:
    Hej!
    Kul att du också är med i Teamet! :up:
    Det kommer gå superbra för dig på FF! Klart du kör redan i år!! ;)
    Ha det bra och kör hårt!
    //Sandra

Hej. har du msn skulle gärna villja ha den ;)

MR Biceps wrote:
    Hej. har du msn skulle gärna villja ha den ;)

Saknar du PM-funktionen? 😆

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 274 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.