Frida -newbie på Forumet

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Frida -newbie på Forumet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 274 total)
  • Author
    MR Biceps wrote:
    Hej. har du msn skulle gärna villja ha den ;)

OT: Ha ha ha
    Nej har ingen MSN…
    Men får väl skaffa mig en…:D

Frida!
    Jag tror stenhårt på dig!
    Kraaaaaaam

Hittade en sida med ett lite större bildgalleri på både 1 piece
    suits och 2 piece suits… [www.dreamwearonline.com]
    Lite olika modeller, olika färger…

Dags att rusa iväg till solariet! Haha, stackars plånbok!
    Man blir ju helt ruinerad när man inte får någon sol
    här uppe i norr!

Let me know när du har hittat en modell/färg som
    du funderar på! Det kommer bli kanonbra, jag lovar!!!

Krya på dig!!! :yahoo:

smygtittade i Kattis journal o såg ditt hår d var jättefint m mörkt hår till dina ögon:nod

SandraJ wrote:
    OT: Ha ha ha
    Nej har ingen MSN…
    Men får väl skaffa mig en…:D

Frida!
    Jag tror stenhårt på dig!
    Kraaaaaaam

tycker jag verkligen skule gärna vilja bli den personliga tränare :) ciao

Frida-Mari wrote:
    Tusen tack 😮 Faktum är att jag faktiskt trivs bäst i svart, enda nackdelen är att jag får hålla efter i botten rätt ofta….blir ju kritvitt där så jag ser skallig ut typ :p äh va sjutton; lägger ut en bild på mitt ”nygamla” jag här oxå :|

Håller klart med! Svart hår till blåa ögon är oslagbart. Jag har till och med funderat på att skaffa färgade linser, så snyggt tycker jag det är (eftersom jag ju är svarthårig). Men jag tror inte det skulle se naturligt ut på mig. På dig däremot var det supernice :).

Snyggt med svart hår på dig.. men det jag notade mest var en väldigt stor o välformad arm!! :emo-thumb

Du klär onekligen i svart. :emo-thumb

Frida-Mari wrote:
    Tusen tack 😮 Faktum är att jag faktiskt trivs bäst i svart, enda ..

[img=http://i64.photobucket.com/albums/h185/skruvenspiken/nyhrfrghelkropp.jpg]För övrigt så mår jag mkt bättre idag…!! Hoppas det inte vänder igen nu!

väääärsta puman, flashar lite med armen där också :up: som jag skrev i min journal, du klär i det mesta! skönt att du mår bättre, bodytidningen som gjorde susen + ett bad va? :P

Hej tjejen….har du gått o blive svarthårig?! ;) Skitsnyggt blev det ju. Jag ser att vi båda startar dieten på exakt samma dag – 1:a augusti. Skadar inte att ha en stor tidsmarginal för sjukdomar och annat oväntat som kroppen kan ha för sig. Är du laddad då? Snart är det december…eller, inte nej :| Men det går fortare än man tror.

Ha det bäst! 8)

Cinnabon wrote:
    Hej tjejen….har du gått o blive svarthårig?! ;) Skitsnyggt blev det ju. Jag ser att vi båda startar dieten på exakt samma dag – 1:a augusti. Skadar inte att ha en stor tidsmarginal för sjukdomar och annat oväntat som kroppen kan ha för sig. Är du laddad då? Snart är det december…eller, inte nej :| Men det går fortare än man tror.

Ha det bäst! 8)

Jaså har du bestämt dig Cinnabon!!!

Jepp, raka spåret mot Fitnessfestivalen då :p Synd att du inte bor närmare Sthlm, då hade vi kunnat köra våra promenader alla tre. Dags att sätta igång en journal va Silvia, så man kan följa din hårda träning och framsteg? ;) Funderar också på att dra igång en egen, men det blir nog bara pinsamt för mig 😮

Cinnabon wrote:
    Jepp, raka spåret mot Fitnessfestivalen då :p Synd att du inte bor närmare Sthlm, då hade vi kunnat köra våra promenader alla tre. Dags att sätta igång en journal va Silvia, så man kan följa din hårda träning och framsteg? ;) Funderar också på att dra igång en egen, men det blir nog bara pinsamt för mig 😮

Känns som vi är många nu som ska köra FF :up:

Kommer starta min journal här mycket snart, tror det är bra för motivationen.

Vadå pinsamt för dig? Gör det om du känner för det!

Silvia wrote:
    Känns som vi är många nu som ska köra FF :up:

Kommer starta min journal här mycket snart, tror det är bra för motivationen.

Vadå pinsamt för dig? Gör det om du känner för det!

ja kom igen nu silvia starta en journal och flytta till göteborg vettu d blir kanon:emo-thumb
    vart tränar du i malmö…min pojkvän bor där…så jag är där ganksa ofta..
    sorry frida mari kladdar omkring i din journal:ph34r: hehe

pucca wrote:
    ja kom igen nu silvia starta en journal och flytta till göteborg vettu d blir kanon:emo-thumb
    vart tränar du i malmö…min pojkvän bor där…så jag är där ganksa ofta..
    sorry frida mari kladdar omkring i din journal:ph34r: hehe

Har flyttat så mycket i mina dagar så nu stannar jag i Malmö ett tag:) Tränar på Form & Fitness. Ja, det är bara att höra av sig om man har vägarna förbi;)

Snyggt Frida-Mari! Kan bara hålla med, blev jättebra i svart hår.
    Tycker nog ändå mig ana en bra bicep o axel under tröjan…:emo-thumb

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 274 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.